Г2 1.3 карбуратор - не пали
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Не е пробвано още. Трябва отново да се появи проблема, за да видим. Между другото днес отново си пали, но няколко пъти прекасна леко при ускоряване. Бобина?
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Аз също залагам на датчик на Хол. Скоро сменях делкото направо цялото. Преди това - както върви и изгасва безпричинно, после си пали и си продължавам
Смених делкото с друго - да чукам на дърво засега няма проблем вече 1-2 седмици
Така че провери го и него, както са ти казали колегите.
Смених делкото с друго - да чукам на дърво засега няма проблем вече 1-2 седмици
Така че провери го и него, както са ти казали колегите.Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
stefan4o написа:Аз също залагам на датчик на Хол. Скоро сменях делкото направо цялото. Преди това - както върви и изгасва безпричинно, после си пали и си продължавамСмених делкото с друго - да чукам на дърво засега няма проблем вече 1-2 седмици
Така че провери го и него, както са ти казали колегите.

- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Понеже сменях регулатора на делкото/вакуумния/, може ли нещо да съм прецакал датчика. Не съм разглобявал делкото, само го махнах и отвих регулатора и с много технични умения сложих новия. Как се разглобява иначе делкото. За да се свали датчика?
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Положението е : 1.днес не запали
2. с проводник подадох/не постоянно, само докосвам и пускам/ маса на средния пин на буксата на хал датчика и въртях на стартер. прескачаше искра на едната свещ, която бях сложил към маса. Дори се опита да запали.
3. Свързах уреда към 3 и 6 пин на комутатора, заземих централния високоволтов кабел, подадох контакт - показа 1.01 V. Завъртях двигателя на ръка - остана си същото.
по-късно опитах отново- при въртенето на двигателя показанията се промениха, скочи до към 8 V
Пробвах да запаля нормално тогава и разбира се се получи
Тази проверка на датчика я прочетох в една книга за VW. Трябвало показанията да са между 0 и 2 V минимум.
Пропускам ли нещо? Предполагам е датчика на хол? моля и за инструкции как се сменя, как се разглобява делкото. Не намерих в търсачката
2. с проводник подадох/не постоянно, само докосвам и пускам/ маса на средния пин на буксата на хал датчика и въртях на стартер. прескачаше искра на едната свещ, която бях сложил към маса. Дори се опита да запали.
3. Свързах уреда към 3 и 6 пин на комутатора, заземих централния високоволтов кабел, подадох контакт - показа 1.01 V. Завъртях двигателя на ръка - остана си същото.
по-късно опитах отново- при въртенето на двигателя показанията се промениха, скочи до към 8 V
Пробвах да запаля нормално тогава и разбира се се получи
Тази проверка на датчика я прочетох в една книга за VW. Трябвало показанията да са между 0 и 2 V минимум.
Пропускам ли нещо? Предполагам е датчика на хол? моля и за инструкции как се сменя, как се разглобява делкото. Не намерих в търсачката
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Не си споменал каква ти е колата, но най-добре си вземи друго делко на старо, работещо. Не се занимавай с глупости да го сменяш, сигурно нов струва колкото две-три делка на старо 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта