Голф 4 климатроник проблем! Колега майстор от Пловдив?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Климатроник Голф 4 проблем

Мнениеот stoi4o.d » Пет 09 юли 2010 17:32


:drunk Екстра :beer Изръсих се 10лв. :mrgreen: почистиха всичко и заспа.Доста мръсно беше,търкаха всичко,не само дросела,имаше доста загар и по пластмасата и тръбите...Сега на фул пауър пускам и не гасне :applause: :banana




Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: Климатроник Голф 4 проблем

Мнениеот hitman0013 » Съб 10 юли 2010 16:53


godfadar написа::drunk Екстра :beer Изръсих се 10лв. :mrgreen: почистиха всичко и заспа.Доста мръсно беше,търкаха всичко,не само дросела,имаше доста загар и по пластмасата и тръбите...Сега на фул пауър пускам и не гасне :applause: :banana

Къде се изръси 10кинта майна, питам да знам.


Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Климатроник Голф 4 проблем

Мнениеот stoi4o.d » Нед 11 юли 2010 13:03


На ъгъла на ул.Поп Златан и ул.Куманово.Това е на 20м. от ул.Васил Левски.


Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Климатроник Голф 4 проблем

Мнениеот stoi4o.d » Чет 28 юли 2011 14:05


Възможно ли е дросела да се замърси за една година?

Днес пак гасна 2-3 пъти и го спрях :banghead:

Я кажете някой колега от Пловдив ако може да го види,че на незнайни майстори и сервизи не ми се ходи :да:

Едит - Одеве си играх 20мин и си изчистих дросела,доста чернилка излезна,утре дано работи :да:

Явно трябва да се чисти веднъж годишно,всичко си бачка на 6 :applause: eusa


kas10
Мнения: 134
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 21:02
Автомобил: GOLF 4 1.6
Двигател:
Местоположение: Sliven

Re: Климатроник Голф 4 проблем

Мнениеот kas10 » Сря 02 окт 2013 13:38


[quote="BG_Golf4e"]Възможно ли е дросела да се замърси за една година?

Днес пак гасна 2-3 пъти и го спрях :banghead:

Я кажете някой колега от Пловдив ако може да го види,че на незнайни майстори и сервизи не ми се ходи :да:

Едит - Одеве си играх 20мин и си изчистих дросела,доста чернилка излезна,утре дано работи :да:

Явно трябва да се чисти веднъж годишно,всичко си бачка на 6 :applause: eusa[/quo
Как е голфа колега гасне ли ? Моя и той прави същите номера когато пусна климатроника на студено сега на топло нз дали ще прави така ама и аз мисля да изчистя дросела


kas10
Мнения: 134
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 21:02
Автомобил: GOLF 4 1.6
Двигател:
Местоположение: Sliven

Re: Климатроник Голф 4 проблем

Мнениеот kas10 » Сря 02 окт 2013 13:52


kas10 написа:
BG_Golf4e написа:Възможно ли е дросела да се замърси за една година?

Днес пак гасна 2-3 пъти и го спрях :banghead:

Я кажете някой колега от Пловдив ако може да го види,че на незнайни майстори и сервизи не ми се ходи :да:

Едит - Одеве си играх 20мин и си изчистих дросела,доста чернилка излезна,утре дано работи :да:

Явно трябва да се чисти веднъж годишно,всичко си бачка на 6 :applause: eusa[/quo
Как е голфа колега гасне ли ? Моя и той прави същите номера когато пусна климатроника на студено сега на топло нз дали ще прави така ама и аз мисля да изчистя дросела

Колега как е голфо гасне ли пак след почистване на дросела? Моя и той прави същите номера само че е 1.6 100к.с.


Потребителски аватар
adr3nalinchy
Мнения: 342
Регистриран на: Съб 26 мар 2011 10:52
Автомобил: Volkswagen Golf MK4
Двигател: AGU
Местоположение: Tърговище

Re: Климатроник Голф 4 проблем! Колега майстор от Пловдив?

Мнениеот adr3nalinchy » Сря 02 окт 2013 20:51


Ще използвам темата на колегата и ще задам един въпрос.
Значи имам голф 4 1.6 АКЛ и сутрин като тръгна за работа колата много бавно загрява и не иска да духа топло, с климатроник съм. Загрява след 10-15 км. Дали е нормално ?


kas10
Мнения: 134
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 21:02
Автомобил: GOLF 4 1.6
Двигател:
Местоположение: Sliven

Re: Климатроник Голф 4 проблем! Колега майстор от Пловдив?

Мнениеот kas10 » Чет 03 окт 2013 9:15


adr3nalinchy написа:Ще използвам темата на колегата и ще задам един въпрос.
Значи имам голф 4 1.6 АКЛ и сутрин като тръгна за работа колата много бавно загрява и не иска да духа топло, с климатроник съм. Загрява след 10-15 км. Дали е нормално ?

Моята е по същия начин. Оставяш я да загрее на 90 градуса и тогава пускаш климатроника. Иначес пуснат климатроник загравя мн бавно.


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: Климатроник Голф 4 проблем! Колега майстор от Пловдив?

Мнениеот hitman0013 » Чет 03 окт 2013 10:54


adr3nalinchy написа:Ще използвам темата на колегата и ще задам един въпрос.
Значи имам голф 4 1.6 АКЛ и сутрин като тръгна за работа колата много бавно загрява и не иска да духа топло, с климатроник съм. Загрява след 10-15 км. Дали е нормално ?

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=27559&start=285
В това време за 2-3км в града трябва да загрее!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Климатроник Голф 4 проблем! Колега майстор от Пловдив?

Мнениеот zfa159 » Чет 03 окт 2013 14:08


За майстор в Пловдив -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=124276
По повод незагряващите коли - термостатите ви са довиждане.Купувате си оригинални от дилърите за VW /Audi и си карате спокойно. Евтините едно,че не е ясно колко време ще работят и отделно от това си има и доста дефектни от начало още. С оригинален термостат, бензиновия мотор загрява до 85-90 градуса за под 5км градско и под 20 минути работа.
:beer


kas10
Мнения: 134
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 21:02
Автомобил: GOLF 4 1.6
Двигател:
Местоположение: Sliven

Re: Климатроник Голф 4 проблем! Колега майстор от Пловдив?

Мнениеот kas10 » Чет 03 окт 2013 14:37


zfa159 написа:За майстор в Пловдив -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=124276
По повод незагряващите коли - термостатите ви са довиждане.Купувате си оригинални от дилърите за VW /Audi и си карате спокойно. Евтините едно,че не е ясно колко време ще работят и отделно от това си има и доста дефектни от начало още. С оригинален термостат, бензиновия мотор загрява до 85-90 градуса за под 5км градско и под 20 минути работа.
:beer

Моята си загрява бързо но ако пуснеш климатроника веднага със запалването и очакваш да ти духа топло и да ти загрее бързо колата няма как да стане. И един майстор от Сливен търся да чисти дросел клапи и да си разбира от работата разбира се


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 климатроник проблем! Колега майстор от Пловдив?

Мнениеот zfa159 » Чет 03 окт 2013 23:21


Климатроника,както казах,няма много общо.Тя не може да вее топло веднага,защото първо трябва да загрее и после чак може да духа топло (дори при климатроника,отоплението си е с антифриза). Ако се остави на Ауто или Екон,няма никаква разлика в загряването спрямо OFF,ама ако избичиш вентилатора на макс. ,тогава няма да загрее толкова бързо.Причината е,че на Ауто тръгва и компресора (ако не е под +3 градуса) и той натоварва двигателя малко повече и той загрява по-бързо.Ако термостата е изправен,това,че тръгват и перките заедно с компресора, не е фактор. При Ауто климатроника регулира силата на въртене на вентилатора в купето според температурата на антифриза (има си датчик за темп. на антифриза). Така, когато колата не е достатъчно загряла, вентилатора се върти бавничко и практически не отнема почти нищо от топлината на двигателя и той си загрява съвсем нормално. Същото важи и при Екон,само дето тогава не тръгва компресора и перките,ама регулирането на вентилатора си е в сила. Ако го пуснете да вее на стъклото,вентилатора тръгва на по-високи обороти и вече оказва влияние в загряването на колата. Както вече казах, ако термостата е изправен, такъв двигател ако ще и при -10 градуса да е, за макс. 20 минути с набичено на макс. парно вътре, ще е достигнал поне 80 градуса и вътре ще е сауна.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта