




godfadar написа::drunk ЕкстраИзръсих се 10лв.
почистиха всичко и заспа.Доста мръсно беше,търкаха всичко,не само дросела,имаше доста загар и по пластмасата и тръбите...Сега на фул пауър пускам и не гасне
![]()
kas10 написа:BG_Golf4e написа:Възможно ли е дросела да се замърси за една година?
Днес пак гасна 2-3 пъти и го спрях:
Я кажете някой колега от Пловдив ако може да го види,че на незнайни майстори и сервизи не ми се ходи :да:
Едит - Одеве си играх 20мин и си изчистих дросела,доста чернилка излезна,утре дано работи :да:
Явно трябва да се чисти веднъж годишно,всичко си бачка на 6 :applause: eusa[/quo
Как е голфа колега гасне ли ? Моя и той прави същите номера когато пусна климатроника на студено сега на топло нз дали ще прави така ама и аз мисля да изчистя дросела
adr3nalinchy написа:Ще използвам темата на колегата и ще задам един въпрос.
Значи имам голф 4 1.6 АКЛ и сутрин като тръгна за работа колата много бавно загрява и не иска да духа топло, с климатроник съм. Загрява след 10-15 км. Дали е нормално ?
adr3nalinchy написа:Ще използвам темата на колегата и ще задам един въпрос.
Значи имам голф 4 1.6 АКЛ и сутрин като тръгна за работа колата много бавно загрява и не иска да духа топло, с климатроник съм. Загрява след 10-15 км. Дали е нормално ?
zfa159 написа:За майстор в Пловдив -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=124276
По повод незагряващите коли - термостатите ви са довиждане.Купувате си оригинални от дилърите за VW /Audi и си карате спокойно. Евтините едно,че не е ясно колко време ще работят и отделно от това си има и доста дефектни от начало още. С оригинален термостат, бензиновия мотор загрява до 85-90 градуса за под 5км градско и под 20 минути работа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта