ТЕрмостат...
при 100 км.. наравно на 5 та, нема шанс да загрява толкова че да включва перката...влиза в температурн режим..
Вода губи ли?
Парно има ли?
Течност има ли?



Golfa загрява
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз го имам подобен проблем и ми писна вече и се чудя кво да я правя.
Нов антифриз, нов датчик за перката, двете скорости на перката работят, системата е обезвъздушена, всичко е ОК.
Термостата смятам работи защото докато стигне средата на уреда долния маркуч е студен.
Темп. седи точно на средната черта, но вляза ли в задръстване отива между средната и предпоследната /което доколкото знам е около 100 градуса/ и чак тогава включва перката, което мисля че не е нормално. Радиатора и цялата система са промивани. Все си мисля че проблема е от датчика /сигурно е ментелив, ама пък 17 кинта ми струваше, TRW бил, но колко е истински никой не знае. Май ще се налага пак да го сменям.
Нов антифриз, нов датчик за перката, двете скорости на перката работят, системата е обезвъздушена, всичко е ОК.
Термостата смятам работи защото докато стигне средата на уреда долния маркуч е студен.
Темп. седи точно на средната черта, но вляза ли в задръстване отива между средната и предпоследната /което доколкото знам е около 100 градуса/ и чак тогава включва перката, което мисля че не е нормално. Радиатора и цялата система са промивани. Все си мисля че проблема е от датчика /сигурно е ментелив, ама пък 17 кинта ми струваше, TRW бил, но колко е истински никой не знае. Май ще се налага пак да го сменям.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Meти написа:Искам и аз да попитам нормално ли е на Голфа на баща ми термометъра на таблото да показва,че достига до 110 градуса?
Сменихме и термостата и датчика на темпаратурата и нищо?
Някой му е казал на баща ми,че било нормално щом като се включвала перката за охлаждане
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=20813
Я погледни това, че в момента ме мързи да пиша. Аз имам проблеми със стабилизатора, но при мен е обратно, показва по-ниско, а е нормална температурата.А най добре-измери я с термометър в разширителното казанче и ако има нещо смущаващо, тогава се притеснявай. От стабилизатор още никой не е загинал.
radotom написа:Meти написа:Искам и аз да попитам нормално ли е на Голфа на баща ми термометъра на таблото да показва,че достига до 110 градуса?
Сменихме и термостата и датчика на темпаратурата и нищо?
Някой му е казал на баща ми,че било нормално щом като се включвала перката за охлаждане
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=20813
Я погледни това, че в момента ме мързи да пиша. Аз имам проблеми със стабилизатора, но при мен е обратно, показва по-ниско, а е нормална температурата.А най добре-измери я с термометър в разширителното казанче и ако има нещо смущаващо, тогава се притеснявай. От стабилизатор още никой не е загинал.
Да де именно защото колата обикновенно ако наистина загрее до 110 градуса ще започне да губи мощност,да губи вода,а то нищо и нема и си върви значи проблема е само от измервателния уред.
- kotse_botse
- Спортист - антипияница
- Мнения: 2123
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Meти написа:Да де именно защото колата обикновенно ако наистина загрее до 110 градуса ще започне да губи мощност,да губи вода,а то нищо и нема и си върви значи проблема е само от измервателния уред.
Ако наистина стигне 110, мисля, че ще видиш дим, който излиза от предния капак от съда с охладителна течност

kotse_botse написа:Meти написа:Да де именно защото колата обикновенно ако наистина загрее до 110 градуса ще започне да губи мощност,да губи вода,а то нищо и нема и си върви значи проблема е само от измервателния уред.
Ако наистина стигне 110, мисля, че ще видиш дим, който излиза от предния капак от съда с охладителна течност
Ми то излиза ама след като отвория съда с охладителна течност.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Meти написа:kotse_botse написа:Meти написа:Да де именно защото колата обикновенно ако наистина загрее до 110 градуса ще започне да губи мощност,да губи вода,а то нищо и нема и си върви значи проблема е само от измервателния уред.
Ако наистина стигне 110, мисля, че ще видиш дим, който излиза от предния капак от съда с охладителна течност
Ми то излиза ама след като отвория съда с охладителна течност.
Внимавай като отваряш на загрял двигател да не ти опърли веждите

Meти написа:radotom написа:Pichagа написа:анджък....и друго...по самият датчик полепва нЕкъв си зелено-син налеп и също действа изолиращо---личен проблем съм имал с такъв
Меден хидроокис, Пич! Паднало е никеловото покритие, а самото кожухче на датчика е медно, за по-добър топлообмен
Да ама ние го сменихме и датчика и термостата и пак така става.
освен датчика за перката/ този който я включва и е отдолу на радиатора/ отгоре на тройника който влиза в блока на двигателя има датчик за температура за таблото, понякога той не показва коректно температурата. Сега от личен опит, тези датчици за перката са ясно е менте за 12лв. и всеки включва при различна температура. Аз бях сменил радиатор + датчик е естествено антифриз и пак включваше над 90градуса, след 5 месеца на датчика му замина включването на първата 90гр. степен, с новия всичко е Ок даже жклучва към 85гр. доколкото може да се вярва на показанията на другия датзик за таблото. Така че успех, сменяй със следващия и дано излезе читав.

-
- Мнения: 343
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател: CAXA 2012
- Местоположение: София
същия проблем,но само в задръстване,а и при мен перката не включваше-слизам и давам на късо преди датчика,за да охлади
сложих нов,истински датчик за 15лв,нов,менте за 6,wili98 ми подари втора употреба работещ,обаче...
продължавам с жичките като прегрее...
но на 5 с постоянна скорост,без баир не би трябвало да грее-по-скоро звучи като полумъртъв датчик на стрелката
сложих нов,истински датчик за 15лв,нов,менте за 6,wili98 ми подари втора употреба работещ,обаче...
продължавам с жичките като прегрее...
но на 5 с постоянна скорост,без баир не би трябвало да грее-по-скоро звучи като полумъртъв датчик на стрелката
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
haqkiri написа:ми то доколкото го следях то перката включва когато достигне следващата черта след вертикалната и перката включи стрелката си се връща вертикално.
П.С. някой да сподели при него на коя чертичка се включва перката (предполагам че трябва да е с Голф 2 1.6 ТД )
Ами не съм с 1.6 тд. обаче съм си поправял моторчето на перката (сменях му магнитите) и така обърнах полярността и той вместо да почне да смуче студения въздух го духаше ...съответно не ми охлаждаше грам дори загряваше . Това го оправих като размених 2 местата на 2 от 3 жици. Иначе колкото до чертичката там някъде почва да върти където и на тебе.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта