Golfa загрява

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 06 юни 2006 22:08


ТЕрмостат...

при 100 км.. наравно на 5 та, нема шанс да загрява толкова че да включва перката...влиза в температурн режим..

Вода губи ли?

Парно има ли?
Течност има ли?




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 06 юни 2006 22:21


И аз го имам подобен проблем и ми писна вече и се чудя кво да я правя.
Нов антифриз, нов датчик за перката, двете скорости на перката работят, системата е обезвъздушена, всичко е ОК.
Термостата смятам работи защото докато стигне средата на уреда долния маркуч е студен.
Темп. седи точно на средната черта, но вляза ли в задръстване отива между средната и предпоследната /което доколкото знам е около 100 градуса/ и чак тогава включва перката, което мисля че не е нормално. Радиатора и цялата система са промивани. Все си мисля че проблема е от датчика /сигурно е ментелив, ама пък 17 кинта ми струваше, TRW бил, но колко е истински никой не знае. Май ще се налага пак да го сменям.


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Вто 06 юни 2006 22:41


При мен термостата го сменихме иначе паро има,но иначе в градско нямаше как да се вдига над 80км/ч и за това незнам дали на 5-та ще загрява.
То загрява когато колата се движи в градско до 80км/ч. и интересното е,че не губи вода.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 07 юни 2006 0:21


Meти написа:Искам и аз да попитам нормално ли е на Голфа на баща ми термометъра на таблото да показва,че достига до 110 градуса?
Сменихме и термостата и датчика на темпаратурата и нищо?
Някой му е казал на баща ми,че било нормално щом като се включвала перката за охлаждане


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=20813

Я погледни това, че в момента ме мързи да пиша. Аз имам проблеми със стабилизатора, но при мен е обратно, показва по-ниско, а е нормална температурата.А най добре-измери я с термометър в разширителното казанче и ако има нещо смущаващо, тогава се притеснявай. От стабилизатор още никой не е загинал.


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Пет 09 юни 2006 0:40


radotom написа:
Meти написа:Искам и аз да попитам нормално ли е на Голфа на баща ми термометъра на таблото да показва,че достига до 110 градуса?
Сменихме и термостата и датчика на темпаратурата и нищо?
Някой му е казал на баща ми,че било нормално щом като се включвала перката за охлаждане


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=20813

Я погледни това, че в момента ме мързи да пиша. Аз имам проблеми със стабилизатора, но при мен е обратно, показва по-ниско, а е нормална температурата.А най добре-измери я с термометър в разширителното казанче и ако има нещо смущаващо, тогава се притеснявай. От стабилизатор още никой не е загинал.

Да де именно защото колата обикновенно ако наистина загрее до 110 градуса ще започне да губи мощност,да губи вода,а то нищо и нема и си върви значи проблема е само от измервателния уред.


Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kotse_botse » Пет 09 юни 2006 11:45


Meти написа:Да де именно защото колата обикновенно ако наистина загрее до 110 градуса ще започне да губи мощност,да губи вода,а то нищо и нема и си върви значи проблема е само от измервателния уред.


Ако наистина стигне 110, мисля, че ще видиш дим, който излиза от предния капак от съда с охладителна течност ;-)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 09 юни 2006 11:49


°niksi° написа:И аз ...

Ами какво да ти кажа, аз съм карал два такива голфа - 1.6 GTD, само че без интеркулер. И двата си загряваха на градско по същия начин по който и твоя. Ма на тях доколкото знам това си им е стандартно изпънление mhihi


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Пет 09 юни 2006 13:01


kotse_botse написа:
Meти написа:Да де именно защото колата обикновенно ако наистина загрее до 110 градуса ще започне да губи мощност,да губи вода,а то нищо и нема и си върви значи проблема е само от измервателния уред.


Ако наистина стигне 110, мисля, че ще видиш дим, който излиза от предния капак от съда с охладителна течност ;-)

Ми то излиза ама след като отвория съда с охладителна течност.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 09 юни 2006 13:22


Meти написа:
kotse_botse написа:
Meти написа:Да де именно защото колата обикновенно ако наистина загрее до 110 градуса ще започне да губи мощност,да губи вода,а то нищо и нема и си върви значи проблема е само от измервателния уред.


Ако наистина стигне 110, мисля, че ще видиш дим, който излиза от предния капак от съда с охладителна течност ;-)

Ми то излиза ама след като отвория съда с охладителна течност.

Внимавай като отваряш на загрял двигател да не ти опърли веждите :wink:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 09 юни 2006 13:41


dobrinb написа:
Meти написа:Ми то излиза ама след като отвория съда с охладителна течност.

Внимавай като отваряш на загрял двигател да не ти опърли веждите :wink:

За жигулката лафи момчето 8)


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pi » Съб 10 юни 2006 16:30


Meти написа:
radotom написа:
Pichagа написа:анджък....и друго...по самият датчик полепва нЕкъв си зелено-син налеп и също действа изолиращо---личен проблем съм имал с такъв


Меден хидроокис, Пич! Паднало е никеловото покритие, а самото кожухче на датчика е медно, за по-добър топлообмен

Да ама ние го сменихме и датчика и термостата и пак така става.

освен датчика за перката/ този който я включва и е отдолу на радиатора/ отгоре на тройника който влиза в блока на двигателя има датчик за температура за таблото, понякога той не показва коректно температурата. Сега от личен опит, тези датчици за перката са ясно е менте за 12лв. и всеки включва при различна температура. Аз бях сменил радиатор + датчик е естествено антифриз и пак включваше над 90градуса, след 5 месеца на датчика му замина включването на първата 90гр. степен, с новия всичко е Ок даже жклучва към 85гр. доколкото може да се вярва на показанията на другия датзик за таблото. Така че успех, сменяй със следващия и дано излезе читав. :wink:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 10 юни 2006 17:07


°niksi° написа:Темп. седи точно на средната черта, но вляза ли в задръстване отива между средната и предпоследната /което доколкото знам е около 100 градуса/ и чак тогава включва перката, което мисля че не е нормално.


Когато карах 2ка ТД беше същата работа и според мен си е нещо нормално за модела!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 10 юни 2006 17:24


нали дизелите държат по-висока работна температура?
щото на пижо дизеларката беше така и не съм имал проблеми.


Dosy
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател: CAXA 2012
Местоположение: София

Мнениеот Dosy » Съб 10 юни 2006 23:36


същия проблем,но само в задръстване,а и при мен перката не включваше-слизам и давам на късо преди датчика,за да охлади
сложих нов,истински датчик за 15лв,нов,менте за 6,wili98 ми подари втора употреба работещ,обаче...
продължавам с жичките като прегрее...
но на 5 с постоянна скорост,без баир не би трябвало да грее-по-скоро звучи като полумъртъв датчик на стрелката


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пон 12 юни 2006 15:28


haqkiri написа:ми то доколкото го следях то перката включва когато достигне следващата черта след вертикалната и перката включи стрелката си се връща вертикално.


П.С. някой да сподели при него на коя чертичка се включва перката (предполагам че трябва да е с Голф 2 1.6 ТД )


Ами не съм с 1.6 тд. обаче съм си поправял моторчето на перката (сменях му магнитите) и така обърнах полярността и той вместо да почне да смуче студения въздух го духаше ...съответно не ми охлаждаше грам дори загряваше . Това го оправих като размених 2 местата на 2 от 3 жици. Иначе колкото до чертичката там някъде почва да върти където и на тебе.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта