стига с тоя консуматив-турбо бе човек.
Ако няма запазен 2.0 остава компромиса 1.8 125кс и така.Без турбо без мурбо

голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Колега TiL, като "изпатка" турбината ще сложа по-голяма
Стига сте му се плашили на това турбо, не е кашкавал пане, споко. То по тая логика значи всички автомобилни комапании, където гледат да слагат турбини са много заблудени. W12 e истината с 200 коня
така ли? Как няма една тема "Помощ искам да махна турбото, кара ми се атмосферка", а има "На 1.6 може ли да се сложи турбо?"
Ама карай да върви, единствения проблем е че някой, който не разбира ще вземе да прочете нещо дето не е така и после...ще бъде цял живот заблуден.

Стига сте му се плашили на това турбо, не е кашкавал пане, споко. То по тая логика значи всички автомобилни комапании, където гледат да слагат турбини са много заблудени. W12 e истината с 200 коня


Ама карай да върви, единствения проблем е че някой, който не разбира ще вземе да прочете нещо дето не е така и после...ще бъде цял живот заблуден.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин
TiL написа:skotis написа:[
Ми значи си заблуден като... нали се сещаш че големият ненапомпан двигател живее дълго + тва твоя малък но напомпан до пръсване двигател ще малее по стръмното и ще има да гълта прах от ненапомпания батко...
Ти си уникално заблуден за баира, точно 1.8Т на 1800-2000об/мин има почти два пъти повече Нм от 2.0 8клапана, да не говорим, че е много по-здрав мехнично



- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
за баир и планинско изкачване съм признал дизелака за номер 1.Кое е по-здраво-мотор с 2 клапана на цилиндър или с 5 клапана?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Какво общо имат броя на клапаните към здравината, един АБФ мотор е 10пъти по здрав от едно АБД 1.4 с 8клапана или едно 1.6ABU.
Ебати глупостите пишете
Ебати глупостите пишете

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Баси човека дето си, не виждаш ли че питам(затова и изречението завършва с въпросителен).Човек да не пита нещо в тоя форум.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Акл не е ли 1.6 ,щото ако е така сьм сьгласен за думите ти за принание на дизела.. ..както и да е.Кьм автора на темата ,щом караш 1.8 3-ка ,качиш ли се на 1.8 и особенно Т...ще се чувтваш като в самолет
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Колегата питаше конкретно за два атмосферни мотора.А по между другото започнаха да се хвалят турбинирани зверове по 150коня, започнаха да се хвалят дизелови мотори с високи вьртящи нютон метри моменти по баири на нагоре и на надоле и тн. н. Щом пита за определени неща значи има нещо предвид.
. Турбината казвате 1300 льва само, то хубаво ама като изпатка в наи неподходящия момент ко праим зяпами
как атмосферките се придвижват бавно но славно докато сьберем за турбина разбираш ли.А и тук вьв Варна на тоя 1.8 Т данька на година е кьм 300 лева само.Иначе наистина е много здрав и пьргав мотор.Не е за пренебрегване и факта че дьрпа и кило две бензин повече от 125 кониовия(засичано многократно,само че на пасати петици)е мерси лично за мене не ми изнася да сьм с турбо. Макар че трьпката от шофирането е невероятна,трьгваш от крьстовището пьрва,втора ссссссссс турбото заминаваш, танцуваш си от лента в лента без да се претесняваш,на дьлго изпреварвания, камиони,тирове,бусове и всякаква друга техника не се замислям като с друга кола,само правя леко движение с глезенчето надоло и сьм аз.


Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Колегата Слави Иванов е прав питам конкретно за голф4 2.0 или голф4 1.8 125. Без турбини и без дизели
. Благодаря за мненията до момента все пак,надявам се да получа о6те. 


- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
slavi ivanov slavov написа:Колегата питаше конкретно за два атмосферни мотора.А по между другото започнаха да се хвалят турбинирани зверове по 150коня, започнаха да се хвалят дизелови мотори с високи вьртящи нютон метри моменти по баири на нагоре и на надоле и тн. н. Щом пита за определени неща значи има нещо предвид.. Турбината казвате 1300 льва само, то хубаво ама като изпатка в наи неподходящия момент ко праим зяпами
как атмосферките се придвижват бавно но славно докато сьберем за турбина разбираш ли.А и тук вьв Варна на тоя 1.8 Т данька на година е кьм 300 лева само.Иначе наистина е много здрав и пьргав мотор.Не е за пренебрегване и факта че дьрпа и кило две бензин повече от 125 кониовия(засичано многократно,само че на пасати петици)е мерси лично за мене не ми изнася да сьм с турбо. Макар че трьпката от шофирането е невероятна,трьгваш от крьстовището пьрва,втора ссссссссс турбото заминаваш, танцуваш си от лента в лента без да се претесняваш,на дьлго изпреварвания, камиони,тирове,бусове и всякаква друга техника не се замислям като с друга кола,само правя леко движение с глезенчето надоло и сьм аз.
За разхода не съм съгласен според мойте наблюдения, а и според данните в каталог.ауто.ру 1.8Т харчи с около 1литър по-малко в града и това е при няколко различни купета АудиА4/Голф4/Пасат Б5, да не говорим, че обслужването на 1.8 и 1.8Т е едни пари, за турбото не се страхувайте толко аз сега продадох мойто за 400лв. като е в много добро състояние, а и се намират по форумите доста турбини за по 300-500лв. не е нужно да се купува чисто нова, човек може да си купи една читава употребявана като изпадне и да я държи резервна за всеки случай

Ето и малко линкове за разхода:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/audi/a4/
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12371.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12373.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/731.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/733.html
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
хаха баси жалката картинка-аз като купувам телевизор примерно, купувам 2 щото ако единия се развали, да не си развялям кефа и да ходя до магазина, ами да си отворя от кашончето другия.Много болен мозък трабва да мисли тия системи.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
hitman0013 написа:хаха баси жалката картинка-аз като купувам телевизор примерно, купувам 2 щото ако единия се развали, да не си развялям кефа и да ходя до магазина, ами да си отворя от кашончето другия.Много болен мозък трабва да мисли тия системи.




А иначе по темата бих взел 1.8 20кл. пред 2.0 115к.с.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта