Колега честито Ви Г4.От скоро и аз съм собственик на Голф комби.Не разбрах коя
година е произведена колата,но смятам,че някои колеги прекалено искат да те пре-
застраховат което ще Ви доведе до прекалено големи разходи.В сервиза където бях
обслужен след огледа от майсторите/симпатични млади момчета/ме посъветваха какво
задължително трябва да бъде сменено:ремъци,ролки,филтри и двигателно масло на
стойност около 340 лв.На водната помпа провериха лагерите и ме посъветваха да не я сменям.Записаха ми на колко км.трябва отново да направя смяната им,а за
спирачки,ферода и други естествено извършиха оглед и не сметнаха да бъдат сменя-
ни за да не се набутвам излишно.Днес отново ги посетих за да ми кажат,че трябва
да си сменя акумолатора след замерване и ми снеха стария оригинален който е работил безотказно по-вече от 8/осем/години.Препоръчаха ми 60 А на Бош за 134 лв.За смяната и замерите при различни режими на работа на двигателя не ми взеха и стотинка.Ако сте от Варна или близо до нея ще Ви изпратя при тях,защото са
изключителни професионалисти и не вземат скъпо за труда си.
обслужване на голф4
- Iritais
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 29 юни 2008 12:00
- Автомобил: Golf 5 Plus
- Двигател: BKC 2006
- Местоположение: София
Re: обслужване на голф4
Колеги, а на колко км трябва да се прави гореспоменатото обслужване - ангренаж, ролки, водна помпа?
По принцип в чужбина мисля, че го правят на 120 000 км, което за нащите условия е изключено. Поразпитах един двама познати и всеки казва различно - един на 50 000 км, друг на 80 000 км...
Ако може да споделите на колко км според вас е най-удачно.
По принцип в чужбина мисля, че го правят на 120 000 км, което за нащите условия е изключено. Поразпитах един двама познати и всеки казва различно - един на 50 000 км, друг на 80 000 км...
Ако може да споделите на колко км според вас е най-удачно.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: обслужване на голф4
Честито 
Ами можеш да му смениш пистовия ремък, масло на хидравликата и филтъра на купето, ако евентуално си забравил.
Скоростите - ми и аз го чета това, но според мен зависи как е карана. Ако не си сменил маслото на скоростите те съветвам в най-скоро време да го направиш. Другото... аз каам Г3 ГТИ, които се славят като технологично по-здаво направени от по-малките мотори, но в Италия ми е удряна скоростната кутия, след това лепена със силикон и преди няколко месеца сменях... излезе ми 550 лв с труда. За 4-орка 1.6 предполагам би била малко по-скъпа, но т пожелавам да не се сблъскваш с този проблем.
Безаварийно каране!

Ами можеш да му смениш пистовия ремък, масло на хидравликата и филтъра на купето, ако евентуално си забравил.
Скоростите - ми и аз го чета това, но според мен зависи как е карана. Ако не си сменил маслото на скоростите те съветвам в най-скоро време да го направиш. Другото... аз каам Г3 ГТИ, които се славят като технологично по-здаво направени от по-малките мотори, но в Италия ми е удряна скоростната кутия, след това лепена със силикон и преди няколко месеца сменях... излезе ми 550 лв с труда. За 4-орка 1.6 предполагам би била малко по-скъпа, но т пожелавам да не се сблъскваш с този проблем.
Безаварийно каране!
- ozyrus
- Мнения: 230
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: обслужване на голф4
[quote="Iritais"]Колеги, а на колко км трябва да се прави гореспоменатото обслужване - ангренаж, ролки, водна помпа?
По принцип в чужбина мисля, че го правят на 120 000 км, което за нащите условия е изключено. Поразпитах един двама познати и всеки казва различно - един на 50 000 км, друг на 80 000 км...
Ако може да споделите на колко км според вас е най-удачно.[/quo
Колега ти изчете ли всичко изписано до тук?
По принцип в чужбина мисля, че го правят на 120 000 км, което за нащите условия е изключено. Поразпитах един двама познати и всеки казва различно - един на 50 000 км, друг на 80 000 км...
Ако може да споделите на колко км според вас е най-удачно.[/quo
Колега ти изчете ли всичко изписано до тук?

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: обслужване на голф4
Iritais написа:Колеги, а на колко км трябва да се прави гореспоменатото обслужване - ангренаж, ролки, водна помпа?
По принцип в чужбина мисля, че го правят на 120 000 км, което за нащите условия е изключено. Поразпитах един двама познати и всеки казва различно - един на 50 000 км, друг на 80 000 км...
Ако може да споделите на колко км според вас е най-удачно.
първо темата е от август месец.
На много коли ПЪРВОТО ослужване се прави на тия километри-100-120000.След това на интервал го дават от 60000 до 80000км. Специално за ангренажен ръмък е 80000км, но е препоръчително това да стане по-рано-към 60-65хил км.
Водната помпа е задължителна за смяна защото съм виждал как турбинката и се разпада от леко докосване с ръка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasko__2 и 75 госта