elimn написа:Явно имаш проблем,който не е толкова голям.Я пак слез долу и виж.Когато изгасиш двигатела при включен климатроник ,като го запалиш/двигатела/ климатроника трябва да се включи и обратно.Системата не е направена да взема сама решения,а да се командва.Първо от теб,после от комп.НО...Единствено прави разлика и се включва сам ако мн. е загрята колата отвън и имаш датчици за сл. лъчи.Тогава,ако си го изключил преди това,след запалване на двигатела трябва да се включи,но твоята кола няма такива.
за бутона ECON-Когато си задал например t-23 и включиш ECON бутонa,а температурата в купето е например 19 или 20 няма да ти топли до 23.ECON изключва компресора на климатика и той вече не охлажда въздуха, а го вкарва какъвто си е навън.Тоз бутон зимата няма да ти трябваТака,че както казваш,ако искаш само да ти вкарва въздух си задай по-висока t и си натисни ECON.А бутона AUTO е пълна глупост според мен и едва ли някой го ползва.
Дано е написано разбираемо....
Явно изобщо не си наясно с работата на климатроника !
Първо всички климатроници си имат слънчев датчик ,дори и голф4 !!!

Второ основната разлика между обикновения климатик и климатроника е ,че втория има способноста САМ да се грижи за климата в купето съблюдавайки данните от няколко датчика (външна,вътрешна температура и слънце) и имайки пълен контрол над всички елементи по системата (компресор,клапи и т.н.) като твоята функция се свежда до това да му зададеш желаната от теб температура . От тук следва че този модул наречен климатроник е АВТОМАТИЧЕН и е проектиран да работи ПОСТОЯННО ,без да те ангажира с нищо дори и с това да го включиш ! И затова режима AUTO е както се казва по "default" (подразбиране на Бг.) при включването си той винаги е на този режим и е добре да си бъде на него ! В този режим независимо от сезона на вън той си решава кога да пусне компресора(който освен да прави студено има и функцията да изсушава въздуха ),кога да затопли ,кога да охлади и съответо през кои клапи да духа ! А що се отнася до режима "ECON" , съкращението идва от "Economy" което ще рече ,че това е економичен режим или просто казано режим в който компресора не се включва ! В този режим системата си работи почти като обикновено парно ,може да си правиш само топло или да си вкарваш въздух с външна температура ! Има смисъл от този режим само през зимата , но за съжаление когато компресора не работи в случая прозорците бързо се запотяват ! Такаче само "AUTO"

Хайде със здраве
