


Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
- ogogin
- Мнения: 397
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
Ако имаш съмнения в бобината пиши, ще дойда да ги разменим, за проба!
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
Драги OGOGIN!
Благодаря сърдечно за готовността да помогнеш!
За да не губя ценно време на други хора, реших да изчакам почивните дни -за по-внимателни първични тестове. Едва днес по обед се освободих за проби с посочения вече в темите СВЕТОДИОДЕН ТЕСТЕР (светодиод плюс резистор от 300-560 Ом).
==========================
Върху средната жица от тройния куплунг на ХОЛ-датчика върху Делкото - при КОНТАКТ светод. тестер дава серия от равномерни ПРИСВЕТВАНИЯ. Чува се как сработват джаджите в МОНОинжектора... Всичко това ме успокои, че поне тук нещата с ХОЛ-датчика и подването на гориво са нормални...
===========================
ОБАЧЕ: При замерване със същия Светодиоден пробник върху средния край на тройния куплунг от БОБИНАТА (Телефункен-кубична) - не се видяха никакви ПРИСВЕТВАНИЯ. Понеже не съм много наясно с природата на ИМПУЛСИТЕ, които подава ЕКУ-то към транзистора, който управлява Първичната намотка на Бобината - взех, та включих Цифров Мултицет на пост. напр. към този среден извод - при изключен от Бобината куплунг...:
АМИ - без Контакт показва нищожно напрежение - от порядъка на 50-60 миливолта! При Контакт се качва на около 0,16 волта, или 160 миливолта...
=====================
Но не знам дали такова мерене с мултицет ИЗОБЩО Е КОРЕКТНО в тази точка!!!
Ако някой знае нещо повече - МОЛЯ да сподели!
(Така отчетеното напрежение УПРАВЛЕНИЕТО на БОБИНАТА за мен е показател, че има проблем в ЕЛЕКТРОННАТА КУТИЯ, в контролера под чистачките... - но дали коректно съм направил пробата - не съм наясно... ИНАЧЕ ПО ОМАЖ - първичната е 0,6 ома, а вторичната 4,4 килоома...)

Благодаря сърдечно за готовността да помогнеш!
За да не губя ценно време на други хора, реших да изчакам почивните дни -за по-внимателни първични тестове. Едва днес по обед се освободих за проби с посочения вече в темите СВЕТОДИОДЕН ТЕСТЕР (светодиод плюс резистор от 300-560 Ом).
==========================
Върху средната жица от тройния куплунг на ХОЛ-датчика върху Делкото - при КОНТАКТ светод. тестер дава серия от равномерни ПРИСВЕТВАНИЯ. Чува се как сработват джаджите в МОНОинжектора... Всичко това ме успокои, че поне тук нещата с ХОЛ-датчика и подването на гориво са нормални...
===========================
ОБАЧЕ: При замерване със същия Светодиоден пробник върху средния край на тройния куплунг от БОБИНАТА (Телефункен-кубична) - не се видяха никакви ПРИСВЕТВАНИЯ. Понеже не съм много наясно с природата на ИМПУЛСИТЕ, които подава ЕКУ-то към транзистора, който управлява Първичната намотка на Бобината - взех, та включих Цифров Мултицет на пост. напр. към този среден извод - при изключен от Бобината куплунг...:
АМИ - без Контакт показва нищожно напрежение - от порядъка на 50-60 миливолта! При Контакт се качва на около 0,16 волта, или 160 миливолта...
=====================
Но не знам дали такова мерене с мултицет ИЗОБЩО Е КОРЕКТНО в тази точка!!!
Ако някой знае нещо повече - МОЛЯ да сподели!
(Така отчетеното напрежение УПРАВЛЕНИЕТО на БОБИНАТА за мен е показател, че има проблем в ЕЛЕКТРОННАТА КУТИЯ, в контролера под чистачките... - но дали коректно съм направил пробата - не съм наясно... ИНАЧЕ ПО ОМАЖ - първичната е 0,6 ома, а вторичната 4,4 килоома...)



- freshenero
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
- Автомобил: Sharan
- Двигател: ADY 2000
- Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
ogogin написа:Ако имаш съмнения в бобината пиши, ще дойда да ги разменим, за проба!
Колега мааааааааани тия замервания,и без това е жега,не се тормози.Иаз минах по тоя път.Залагам на делкото,по-точно на ,,пустия" датчик на Хол.Намери колега със същото делко сменете ги за момент и ходи да търсиш ново или втора ръка.Айде със здраве!
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
НАПИСАНО БЕШЕ: Колега мааааааааани тия замервания,и без това е жега,не се тормози.Иаз минах по тоя път.Залагам на делкото,по-точно на ,,пустия" датчик на Хол.Намери колега със същото делко сменете ги за момент и ходи да търсиш ново или втора ръка.Айде със здраве![/quote]
-----------------------------
Прав се, колега! Наистина е най-добре човек да си има резервно делко и резервна бобина в багажника... особено ако е тръгнал на далечен път с 15-годишна кола... Па накрая - май е най-добре да си имаме и по един резервен голф в двора... (само дето нямаме ни двор, ни простор... само павета на раета...)
==================================
Винаги съм вярвал, че ШВАБИТЕ са Велика Техническа Нация... Но покрай моя Голф се разубедих яката... Та не е ли жива ПЕРВЕРЗИЯ конструктивното им решение на горната, високата част на моторния кош - където е поставено ЕКУ-то и моторчето на чистачките... Абсолютна Перверзия е за мен тази техническа (у)"мисъл"... Там непрекъснато се трупат листа, клонки, прах... образуват се цели кални "полуострови"... Пълна швабска поезия...(
...Ами Перверзиите с Парното - по-засукано и тъпоумно решение едва ли се среща при други европейски коли... Освен може би при ЗАЗ 969... което просто не е кола, а Дзвер...(беше, де...)
=================================
НО ПО СЪЩЕСТВО - защо не бързам да свалям Делкото и ХОЛ-датчика:
Един прохладен ветрец ми обдухваше челцето, когато за поредно слязох до Голфарката ми да си прозвъня отново тестовите вериги на спокойно ВО НЕДЕЛА... Нема трафик, нема прашуляк след самозваните Фитипалдета.... СоФЕАнците не са се ВЪРНАЛЕ все още от родните си краища...
.....
Този път ми стигна акъл - (1) да разкача входното маркуче към МОНО-спринцовката - Контакт - Имобилайзер - Щрак! - 100 грама А95Н се преляха в шишенце... (ще ми послужи за миене на ръце...) Следователно - ХОЛ-датчикът подава сигнал към ЕКУ;
(2) Закачих оБратно бобината (преди това бях се опитал безуспешно да отвия идиотските швабски винтове на комутаторната плочка - да видя аджеба дали мога да открия нещо по въпроса)... Към В/в кабел - свещ... ИСКРА НЕМА...
Свалям тройката-куплунг към бобината (жиците, дето идват от ЕКУто)... на двата крайни пина имам 12 волта. Но на (1) и (15) (изводите на първичната намотка) - не се появява напрежение нито при Контакт-Стартер, нито, когато средният - управляващият пин от електрониката на бобината - се даде на маса...
При изваден куплунг, включен мултицет към средния пин и Контакт - напрежението от 0 се качва на около 0,2 волта - т.е. - има промяна - но въпросът е - дали е достатъчен този праг, за да отпуши мощния транзистор - комутатор от плочката на бобината...
--------------
И май пак се връщаме в изходната позиция - че трябва да имаме под ръка и Делко, и Бобина за ГОЛФ-3...
(А като си спомня, че навремето съм пипал "карантиите" на напълно работещ свързочен приемник БЕРТА, произведен някъде през 1942-43 година...) Но ОНЕЗИ ШВАБИ, не са ТЕЗИ ШВАБИ, дето измайсториха "заместник" на Бръмбара...
==============
Извод:(дано да е верен) - вероятно има прекъснал елемент в електронната плочка към бобината... и то със сигурност е мощният транзистор...
=======================
Ако някой не го домързи да прочете съчинението - нека сподели мнение...
Но утре май е най-добре направо да се отправям "на лов" за Бобина и Делко (евентуално - само Хол-датчик...)
--------
Абе - Неделя е, да му таковам таковата...
Я, НАЗДРАВЕ!

-----------------------------
Прав се, колега! Наистина е най-добре човек да си има резервно делко и резервна бобина в багажника... особено ако е тръгнал на далечен път с 15-годишна кола... Па накрая - май е най-добре да си имаме и по един резервен голф в двора... (само дето нямаме ни двор, ни простор... само павета на раета...)
==================================
Винаги съм вярвал, че ШВАБИТЕ са Велика Техническа Нация... Но покрай моя Голф се разубедих яката... Та не е ли жива ПЕРВЕРЗИЯ конструктивното им решение на горната, високата част на моторния кош - където е поставено ЕКУ-то и моторчето на чистачките... Абсолютна Перверзия е за мен тази техническа (у)"мисъл"... Там непрекъснато се трупат листа, клонки, прах... образуват се цели кални "полуострови"... Пълна швабска поезия...(
...Ами Перверзиите с Парното - по-засукано и тъпоумно решение едва ли се среща при други европейски коли... Освен може би при ЗАЗ 969... което просто не е кола, а Дзвер...(беше, де...)
=================================
НО ПО СЪЩЕСТВО - защо не бързам да свалям Делкото и ХОЛ-датчика:
Един прохладен ветрец ми обдухваше челцето, когато за поредно слязох до Голфарката ми да си прозвъня отново тестовите вериги на спокойно ВО НЕДЕЛА... Нема трафик, нема прашуляк след самозваните Фитипалдета.... СоФЕАнците не са се ВЪРНАЛЕ все още от родните си краища...
.....
Този път ми стигна акъл - (1) да разкача входното маркуче към МОНО-спринцовката - Контакт - Имобилайзер - Щрак! - 100 грама А95Н се преляха в шишенце... (ще ми послужи за миене на ръце...) Следователно - ХОЛ-датчикът подава сигнал към ЕКУ;
(2) Закачих оБратно бобината (преди това бях се опитал безуспешно да отвия идиотските швабски винтове на комутаторната плочка - да видя аджеба дали мога да открия нещо по въпроса)... Към В/в кабел - свещ... ИСКРА НЕМА...
Свалям тройката-куплунг към бобината (жиците, дето идват от ЕКУто)... на двата крайни пина имам 12 волта. Но на (1) и (15) (изводите на първичната намотка) - не се появява напрежение нито при Контакт-Стартер, нито, когато средният - управляващият пин от електрониката на бобината - се даде на маса...
При изваден куплунг, включен мултицет към средния пин и Контакт - напрежението от 0 се качва на около 0,2 волта - т.е. - има промяна - но въпросът е - дали е достатъчен този праг, за да отпуши мощния транзистор - комутатор от плочката на бобината...
--------------
И май пак се връщаме в изходната позиция - че трябва да имаме под ръка и Делко, и Бобина за ГОЛФ-3...
(А като си спомня, че навремето съм пипал "карантиите" на напълно работещ свързочен приемник БЕРТА, произведен някъде през 1942-43 година...) Но ОНЕЗИ ШВАБИ, не са ТЕЗИ ШВАБИ, дето измайсториха "заместник" на Бръмбара...
==============
Извод:(дано да е верен) - вероятно има прекъснал елемент в електронната плочка към бобината... и то със сигурност е мощният транзистор...
=======================
Ако някой не го домързи да прочете съчинението - нека сподели мнение...
Но утре май е най-добре направо да се отправям "на лов" за Бобина и Делко (евентуално - само Хол-датчик...)
--------
Абе - Неделя е, да му таковам таковата...
Я, НАЗДРАВЕ!



- ogogin
- Мнения: 397
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
Колега, относно меренията, мисля че в аутодата-та е показано кое как се мери и какви стойности трябва да показва... но предполагам си я гледал! За бобината е ясно, че сваляш и слагаш на другата кола, но за делкото не трябва ли после и центровка да се прави?!
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
Напълно прав си, драги OGOGIN!
Патилите подчертат, че при сваляне на Делко, макар и да се докара донякъде Центровката по съответните Инструкции (по знаците за ГМТ) - без сервизни прибори не става работата както трябва...
==========================
Между другото - най-силно ме впечатлихя някои интересни теми в тази област - Замяна на Хол-датчик, бобина и комутатор. Любопитни са РУСКИТЕ ЕКСПЕРИМЕНТИ по напасване на техни датчици към немско Делко...
За бобините и комутаторите - крайно любопитен е ФАКТЪТ, че има ПЛОВДИВСКА ФИРМА, която произвежда(ла) доброкачествени заместители - знаеш ли нещо ново по въпроса? Дали имат представител в София? ...Иначе им свалям шапка, те ПРАВЯТ явно СМИСЛЕНИ неща, поне доколкото съдя от Сайта им...
Патилите подчертат, че при сваляне на Делко, макар и да се докара донякъде Центровката по съответните Инструкции (по знаците за ГМТ) - без сервизни прибори не става работата както трябва...
==========================
Между другото - най-силно ме впечатлихя някои интересни теми в тази област - Замяна на Хол-датчик, бобина и комутатор. Любопитни са РУСКИТЕ ЕКСПЕРИМЕНТИ по напасване на техни датчици към немско Делко...
За бобините и комутаторите - крайно любопитен е ФАКТЪТ, че има ПЛОВДИВСКА ФИРМА, която произвежда(ла) доброкачествени заместители - знаеш ли нещо ново по въпроса? Дали имат представител в София? ...Иначе им свалям шапка, те ПРАВЯТ явно СМИСЛЕНИ неща, поне доколкото съдя от Сайта им...
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
viktor vox написа:.....
Този път ми стигна акъл - (1) да разкача входното маркуче към МОНО-спринцовката - Контакт - Имобилайзер - Щрак! - 100 грама А95Н се преляха в шишенце... (ще ми послужи за миене на ръце...) Следователно - ХОЛ-датчикът подава сигнал към ЕКУ;
Тук мисля, че си в грешка. Датчикът на Хол е свързан пряко със запалитената система, а не с хранителната (май така пише в старите буквари за тая... горивната). В смисъл то бензин може да си има, което говори, че всичко е наред по горивната система - помпа, релета, предпазители. Поне с такова впечатление съм останал аз, щото съм тествал на моята кола делко с прецакан датчик на Хол и бензин имаше да те удави, ама искра - не. Надявам се да не бъркам и аз, може някой колега, който е по в час да сподели и той мнение.
Ето малко жокери от Ваското1, щото и аз имам проблеми по запалителната система:
при АБУ има отделно захранване на хол-датчика от компютъра, самостоятелно, стабилизирано.
на комутатора влизат: черен-+през контакт, зелен/бял-сигнал от хол (през компютъра), кафяв-маса.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
stefan4o - батинка - ако не те мързи - дай си СКАЙП-позивната - пусни ми я на ЛИЧНИ - да разменим малко БОЛКИ и МУКИ голфарски..?!?




- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
Ами ако ти се говорят общи приказки, скайпа ми е на профила, можеш и сам да го прочетеш. Но мисля, че не си на прав път с тези екперименти, дето си ги правиш 

-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
Егати, Стефо - съвсем съм се окьоравил - как не съм успял да видя, че си посочил Скайп прякора си... Ама това е то - далекогледството - пред монитора съм с +2,5 диоптъра... и на фокус ми стои предимно Централната зона...
----------
А за меренето сигурно си прав... То аз и не казвам, че ми е верна постановката... Просто се опитвам да поровя малко повече насам-натам, защото помня старата пословица, че преди да се опитваш да лекуваш Болестта, първо трябва да откриеш ПРИЧИНИТЕ, довели до заболяването...

----------
А за меренето сигурно си прав... То аз и не казвам, че ми е верна постановката... Просто се опитвам да поровя малко повече насам-натам, защото помня старата пословица, че преди да се опитваш да лекуваш Болестта, първо трябва да откриеш ПРИЧИНИТЕ, довели до заболяването...
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
НАПРЕДЪК ИМА!
Явно ИЗМЕРВАНИЯТА ми са били верни. Моята диагноза бе, че има прекъсване в КОМУТАТОРА...
Вчера намерих същата бобина, свалена от Голф-3, 1,6ми, 1995 г. Днес, още след първия контакт - Голфарата ми запали като пушка...
Но, вероятно съм станал страшно подозрителен, защото донякъде ме притеснява един леко звънлив звук, който се добавя към буботенето на мотора, и какъвто май не бях улавял досега...
А колкото до реплииката на Стефанчо за връзката Делко-Бензинова помпа-Компютър - един приятел, който ги разбира тези работи също смята, че при Голф-3, АБД-1,4 ми Компютърът, като получи сигнал от ХОЛ-датчика в Делкото, дава команда към стартиране на Бензиновата Помпа - демек СИНХРОНИЗИРА Искрите и Впръскването...
Яд ме е, че не можах да развия единия винт на Комутатора от корпуса на Бобината - щото нямам проблем с диагностиране на ЕЛЕКТРОННИ СТЪПАЛА, даже имам достъп и до лаборатория с Осцилоскопи и всякакви генератори... Винтът се е запекъл и въпреки, че го поливах яко с КОНТОКС - не ще - а шлицът му е напълно идиотски...
================================
Сега ми остана само една ПИТАНКА и ТРИМИРЕНЕ!!!
Дали да търся ЧИСТАК НОВА БОБИНА, а тази да я оставя само за Дълбок резерв (все пак е на 15 години, а може и да са повече) - или да рискувам с Новопридобитата?...
И още едно питанка ми виси над главата! Може би - най-важната!
ДАЛИ ОМАСЛЯВАНЕТО НА КАПАЧКАТА НА ДЕЛКОТО може да е ПРИЧИНИТЕЛЯТ за прекъсването на КОМУТАТОРА?
...и Втори евентуален причинител:
ДИОДНАТА ПЛОЧКА В АЛТЕРНАТОРА!!!
Защото доста често съм заварвал акумулатора да е плюл киселина през капачките на клетките... Гадното е, че досега не ми е показвало по-високо от 14 волта зарядно напрежение... Но ми казаха, че при отиваща си диодна плочка и прегряване в задръстванията може да се образуват ВРЕМЕННИ СКОКОВЕ по Зарядната верига и да разкатават електрониката...

Явно ИЗМЕРВАНИЯТА ми са били верни. Моята диагноза бе, че има прекъсване в КОМУТАТОРА...
Вчера намерих същата бобина, свалена от Голф-3, 1,6ми, 1995 г. Днес, още след първия контакт - Голфарата ми запали като пушка...

Но, вероятно съм станал страшно подозрителен, защото донякъде ме притеснява един леко звънлив звук, който се добавя към буботенето на мотора, и какъвто май не бях улавял досега...

А колкото до реплииката на Стефанчо за връзката Делко-Бензинова помпа-Компютър - един приятел, който ги разбира тези работи също смята, че при Голф-3, АБД-1,4 ми Компютърът, като получи сигнал от ХОЛ-датчика в Делкото, дава команда към стартиране на Бензиновата Помпа - демек СИНХРОНИЗИРА Искрите и Впръскването...

Яд ме е, че не можах да развия единия винт на Комутатора от корпуса на Бобината - щото нямам проблем с диагностиране на ЕЛЕКТРОННИ СТЪПАЛА, даже имам достъп и до лаборатория с Осцилоскопи и всякакви генератори... Винтът се е запекъл и въпреки, че го поливах яко с КОНТОКС - не ще - а шлицът му е напълно идиотски...

================================
Сега ми остана само една ПИТАНКА и ТРИМИРЕНЕ!!!
Дали да търся ЧИСТАК НОВА БОБИНА, а тази да я оставя само за Дълбок резерв (все пак е на 15 години, а може и да са повече) - или да рискувам с Новопридобитата?...

И още едно питанка ми виси над главата! Може би - най-важната!


ДАЛИ ОМАСЛЯВАНЕТО НА КАПАЧКАТА НА ДЕЛКОТО може да е ПРИЧИНИТЕЛЯТ за прекъсването на КОМУТАТОРА?
...и Втори евентуален причинител:
ДИОДНАТА ПЛОЧКА В АЛТЕРНАТОРА!!!
Защото доста често съм заварвал акумулатора да е плюл киселина през капачките на клетките... Гадното е, че досега не ми е показвало по-високо от 14 волта зарядно напрежение... Но ми казаха, че при отиваща си диодна плочка и прегряване в задръстванията може да се образуват ВРЕМЕННИ СКОКОВЕ по Зарядната верига и да разкатават електрониката...




- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
Комутаторчето е най - слабото звено по запалването на VW. Някога в Жигулито се държеше резерва чукче, палец, кондензатор и капачка. Тук - комутатор с бобина. Мойте си ги возя в багажника до крика, вече веднъж сменях.


- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
Тези бобини+комутатор доколкото съм чел от форума са болка на Мк3. Доста теми има изписано за тях, често правят мизерийки.
Относно това за бензиновата помпа и датчика на Хол след консултация си мисля, че аз съм прав в случая. Понеже, според мен сигналът от средния пин го има, когато има въртене на кол.вал. Т.е. при незапалена кола там сигнал не би следвало да има => ако ти си прав и бензин не трябва да има в горивопровода след помпата. Ако искаш извади клемата на датчика на Хол, подай контакт и виж дали има бензин.
Относно бобината ти по-добре вместо да даваш пари за нова менте - която е къмто 70-80 лева си вземи 2-3 на старо и си ги менкай ако някоя се прецака.
Относно това за бензиновата помпа и датчика на Хол след консултация си мисля, че аз съм прав в случая. Понеже, според мен сигналът от средния пин го има, когато има въртене на кол.вал. Т.е. при незапалена кола там сигнал не би следвало да има => ако ти си прав и бензин не трябва да има в горивопровода след помпата. Ако искаш извади клемата на датчика на Хол, подай контакт и виж дали има бензин.
Относно бобината ти по-добре вместо да даваш пари за нова менте - която е къмто 70-80 лева си вземи 2-3 на старо и си ги менкай ако някоя се прецака.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
Точно това мисля и да направя, драги събратя-голфари...
Вече съм скътал в торбата за Първа помощ и едно запазено ДЕЛКО... Има изгледи да си намеря и резервен комутатор...
Не ми се ще отново да ме запецне Голфенцето като магаре на мост точно пред светофара... (както стана сега -
)


Вече съм скътал в торбата за Първа помощ и едно запазено ДЕЛКО... Има изгледи да си намеря и резервен комутатор...



Re: Внезапно угасна Голф 3 - ABD... Май е за Делко и Бобина?
viktor vox написа:Закачих оБратно бобината (преди това бях се опитал безуспешно да отвия идиотските швабски винтове на комутаторната плочка
Тия винтове наистина са идиотски, но аз с един имбус и клещи ги отвих. Лошото е, че гайките им паднаха някъде отзад, под пласмасовата решетка, която е между стъклото и капака. Явно тя трябва да се махне за да се постави обратно бобината с комутатора.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта