Колегата все пак е в Норвегия

Принципно идеята е двигателя да се поддържа топъл или по-точно казано не чак толкова студен,за да може да запали по-лесно и все пак някога да успее да загрее. Чел съм по разни теми по чуждестранни форуми,например за Мерцедес,че за доста студен климат (говорим за много северни страни) заводски колите си излизат с нагревател в блока,който може да се захранва от ел. мрежа с някакво напрежение (според страната за която е колата) и от захранването на автомобила,точно с цел да се поддържа някаква температура на двигателя.
Това не се прави толкова с цел да замрзъва изпарителя,колкото да може да стартира по-лесно двигателя и да успее за загрее до работна температура,преди да си минал 400км с него
По повод това откъде да се намери - силно вероятно е да може да си извадиш номера на съответната тапа от ЕТКА и да се поръча с доставка от немско,ако още се произвежда .
