_DIESEL_POWER_ написа:Значи колата вече е с премахнат степ-мотор, празния ход и оборотите ги настроих от винта на дросела.Всички датчици са изключени - дебитомер, дросел, стъпков мотор, синия датчик за темп, ламбда... Освен че не съм засякал разхода, мога да кажа, че колата работи по-добре от всякога и върви като един малък изтребител...
в момемта си оставил само датчика на хол, без него няма да работи естествено. Обаче компа ти прави запалването само според обороти- ако искаш наречи го авариен режим- дава някакво предварително заложено в чипа предварение за съответните обороти.
Основните датчици за запалването са този на хол(чете обороти) и ТПС-а(за положение на дроселовата клапа). Основното е или ТПС или вакуум (при механично даване на предварение), за да може при подаване на газ, независимо на какви обороти си, веднага да дава предварение. По друг начин казано, в момента колата ти незнае примерно при 3000 оборота, дали поддържаш скоростта на върха на газта, или спускаш без газ(принудителен празен ход) или си в ускоряване и то колко. В тези случай предварението е мноого различно.
Когато е механично, при подаване на газ се променя наягането във всмукателния колектор(вакуума), на празен ход вакуума е най-голям, при максимално отворен дросел вакуума почти става нула, демек налягането се изравнява с атмосферното. По този логика е направено механичното даване на предварение.
В момента нямаш пъргавина при първоначалното подаване на газ, трябва да е мудна колата, изобщо няма да е това което би могло да бъде като вървене, няма как... реши го този проблем и наистина ще почне да върви и разхода ще е много приятен
