WASP написа:Blaki,
като застанеш пред двигателя, в дясно на карба пред маханизма за жилото на газта има джаджа с пишка, та за нея ли става дума??
Питам те, защото имам колега със същия карб, но на него му вдигаше оборотите, който я разкапсулова и смени мембрана с мембрана от изпарител и засега към 10хил км е ОК!!
Същата!
Може да опиташ и със смяна на мембраната - а на първо време можеш да фиксираш лостчето на 1000 оборота. Аз го бях опънал с медна тел назад и ми държеше при загрял двигател 1000 оборота, но докато загрее нямаш оборти и гасне.
WASP написа:
А случайно да имаш един комлект в повече???
По моргите е пълно с карбуратори 2е2 - отиваш и избираш някой по-читав
