


Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
60 70 Лева е нова. Ако е от това първо карай и виж. 

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
Иииии ламбда сондата е наред, само дето я смених, тия дни ще потърся форумния майстор 

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
Търся карбуратор keihin 2, ако имате идей къде може да се намери 

-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
Тая сонда на PN мотора къде точно се намира и как може да се измери дали работи? Само за празния ход ли е или като цяло за сместа?
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
Тя е като цяло за сместа, дали изгаря добре, намира се под карбуратора, стърчи от впускателния колектор. Измерва се с мултицет, хващаш маса от двигателя и слагаш другата палка на кабела който излиза от сондата. Ако са повече от един пробвай ги последователно. Би трябвало да показва 0,8V - 0,9V
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
Колега, ако имаш предвид ламбда сондата, тя е на изпускателния, а не на впускателния (каквото и да значи това) колектор.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
Колеги не се занимавайте с тези 2ЕЕ карборатори! ТЕ НЕ СЕ РЕМОНТИРАТ! Ремонта им е много скъп направо сменяйте с Кейхин.
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
Намери ми го тоя кейхин де... обърнах морги и форуми, под дърво и камък няма.
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
Колегата очевидно търси решеине на проблема с ремонт. Иначе направо при Люси. Тази сонда няма ли я по магазините или да става от друг мотор?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 1:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
Привет Колеги!Това май ми е първото мнение и се надявам ако сгафя нещо да ме извините.Имам голф 2 90год. карбуратор с газ,та и аз имам "странен" проблем с оборотите.Когато запаля колата на газ държи около 1600-1700 оборота,днес обаче реших малко да покарам на бензин.Паля колата на бензин и що да видя 2000 оборота,че дори ги задминава.За газта е ясно,че лесно се настройват на загряла кола,на бензин на загряла кола падат на 1100.Бихте ли ме посъветвали какво да барна,за да не ми държи такива обороти когато запаля и как да регулирам на бензин оборотите т.е. да ги сваля на 800 в загряло състояние?И само да спомена в сегашно състояние градско на газ ми гори близо 12,а на бензин горе доло пак толкова като този разход нещо голям ми се вижда.Благодаря на всички които биха споделили дали мнение!
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
12 газ не е лошо. И тук имаме светофари. Да не говорим, че сме сигурно градът с най-много кръстовища - т.е. има много често тръгни-спри. На бензин би трябвало да ти гори по-малко, разбира се. Отиди в някой сервиз да ти пипнат оборотите или виж в Аутодата отде се регулират. Да не говорим, че има доволно хора с такъв карб из форума и все някой ще да знае. А дали ще работи равномерно без да тресе на 800 не се знае. Така пише у дебелите книги за ръководство на Голф/Джетта, ама в действителност невинаги се получава така. Плюс туй имаш и плочка на газовото, която малко или много бърка възд. поток и респективно сместа на бензин.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
straus написа:Странен проблем се появи в моята количка, 3-ти ден вече я мъчи. Майстора който ми я прави е затрупан от работа и ще може да го погледне чак в неделя, а без кола си е мъкаПроблема е следния, паля колата, всичко нормално потеглям, и след около 15-на мин когато загрее почват да "играят" оборотите. Първо засилва до 2000, след което рязко пада до около 100-200, после пак засилва и така докато на някой от падежите гасне. Мислих си да не съм намокрил нещо... след 3 дни още не е изсъхнало, значи не е мокрене. Да е проблем с охладителната система, не видях теч, колата не прегрява, нивото на антифриза е постоянно. Познат ми каза да вадя кабелите на свещите и току виж усетя някоя изгоряла. Всички реагираха еднакво, поне според мен. Разгледах под капака за около 20 мин дали няма кабелче скъсано, маркуче или да се е откачило нещо.... не видях нещо нередно. Някой може ли да даде малко акъл... в крайна сметка ще ходя сигурно в някой сервиз и ще давам пари които го нямам, но преди това поне да опитам сам да се оправя
пс. Говорете ми с прости думи, отскоро съм шофьор и още опипвам почвата
Колега, не знам дали си намерил проблема с карба, но аз имах ауди 80 1.6 със същия карбуратор Пиербург 2ЕЕ. Доста са махнати наистина. Направи ми същия проблем и след като разни пишман-майстори му разкатаха майката, в крайна сметка се оказа вакуум-регулатор за ниските обороти. Това ново не се купува, върви с карба, а нов карб , ако въобще може да се намери е много скъп, не си струва. Аз лично звънних по моргите в цяла Западна България и накрая намерих един свален от катастрофирала кола. Сложих го, нещата се оправиха, карах няколо години с него. След това в мобилето намерих случайно един човек, който продаваше цял карб 2ЕЕТ, купих го, но не се наложи даго ползвам, така го продадох с колата.
Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.
Проблема утре ще го решаваме с друг пиербург който изкопахме, ако не стане номера сигурно ще се слага карб от лада. Имам познат който може да ми направи нужния фланец, в крайна сметка поохарчихме се, ама като няма кинти за друга кола 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта