Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот straus » Сря 10 ное 2010 21:37


откачах сондата днеска, заминала е...




black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот black` » Сря 10 ное 2010 21:46


60 70 Лева е нова. Ако е от това първо карай и виж. mhihi


straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот straus » Сря 17 ное 2010 1:00


Иииии ламбда сондата е наред, само дето я смених, тия дни ще потърся форумния майстор :?


straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот straus » Пет 10 дек 2010 14:22


Търся карбуратор keihin 2, ако имате идей къде може да се намери :roll:


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот theultimate » Нед 12 дек 2010 0:24


Тая сонда на PN мотора къде точно се намира и как може да се измери дали работи? Само за празния ход ли е или като цяло за сместа?


straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот straus » Сря 15 дек 2010 20:44


Тя е като цяло за сместа, дали изгаря добре, намира се под карбуратора, стърчи от впускателния колектор. Измерва се с мултицет, хващаш маса от двигателя и слагаш другата палка на кабела който излиза от сондата. Ако са повече от един пробвай ги последователно. Би трябвало да показва 0,8V - 0,9V


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот stefan4o » Сря 15 дек 2010 21:09


Колега, ако имаш предвид ламбда сондата, тя е на изпускателния, а не на впускателния (каквото и да значи това) колектор.


straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот straus » Пет 17 дек 2010 18:47


така ли беше.. объркал съм го, мерси за корекцията


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот kn9453 » Пет 17 дек 2010 21:49


Колеги не се занимавайте с тези 2ЕЕ карборатори! ТЕ НЕ СЕ РЕМОНТИРАТ! Ремонта им е много скъп направо сменяйте с Кейхин.


straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот straus » Пон 20 дек 2010 17:55


Намери ми го тоя кейхин де... обърнах морги и форуми, под дърво и камък няма.


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот theultimate » Пон 20 дек 2010 18:01


Колегата очевидно търси решеине на проблема с ремонт. Иначе направо при Люси. Тази сонда няма ли я по магазините или да става от друг мотор?


emo_gp
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 1:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот emo_gp » Сря 22 дек 2010 0:46


Привет Колеги!Това май ми е първото мнение и се надявам ако сгафя нещо да ме извините.Имам голф 2 90год. карбуратор с газ,та и аз имам "странен" проблем с оборотите.Когато запаля колата на газ държи около 1600-1700 оборота,днес обаче реших малко да покарам на бензин.Паля колата на бензин и що да видя 2000 оборота,че дори ги задминава.За газта е ясно,че лесно се настройват на загряла кола,на бензин на загряла кола падат на 1100.Бихте ли ме посъветвали какво да барна,за да не ми държи такива обороти когато запаля и как да регулирам на бензин оборотите т.е. да ги сваля на 800 в загряло състояние?И само да спомена в сегашно състояние градско на газ ми гори близо 12,а на бензин горе доло пак толкова като този разход нещо голям ми се вижда.Благодаря на всички които биха споделили дали мнение!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот stefan4o » Сря 22 дек 2010 8:28


12 газ не е лошо. И тук имаме светофари. Да не говорим, че сме сигурно градът с най-много кръстовища - т.е. има много често тръгни-спри. На бензин би трябвало да ти гори по-малко, разбира се. Отиди в някой сервиз да ти пипнат оборотите или виж в Аутодата отде се регулират. Да не говорим, че има доволно хора с такъв карб из форума и все някой ще да знае. А дали ще работи равномерно без да тресе на 800 не се знае. Така пише у дебелите книги за ръководство на Голф/Джетта, ама в действителност невинаги се получава така. Плюс туй имаш и плочка на газовото, която малко или много бърка възд. поток и респективно сместа на бензин.


vancho_dr
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот vancho_dr » Чет 23 дек 2010 15:12


straus написа:Странен проблем се появи в моята количка, 3-ти ден вече я мъчи. Майстора който ми я прави е затрупан от работа и ще може да го погледне чак в неделя, а без кола си е мъка :cry: Проблема е следния, паля колата, всичко нормално потеглям, и след около 15-на мин когато загрее почват да "играят" оборотите. Първо засилва до 2000, след което рязко пада до около 100-200, после пак засилва и така докато на някой от падежите гасне. Мислих си да не съм намокрил нещо... след 3 дни още не е изсъхнало, значи не е мокрене. Да е проблем с охладителната система, не видях теч, колата не прегрява, нивото на антифриза е постоянно. Познат ми каза да вадя кабелите на свещите и току виж усетя някоя изгоряла. Всички реагираха еднакво, поне според мен. Разгледах под капака за около 20 мин дали няма кабелче скъсано, маркуче или да се е откачило нещо.... не видях нещо нередно. Някой може ли да даде малко акъл... в крайна сметка ще ходя сигурно в някой сервиз и ще давам пари които го нямам, но преди това поне да опитам сам да се оправя :oops:

пс. Говорете ми с прости думи, отскоро съм шофьор и още опипвам почвата :oops:


Колега, не знам дали си намерил проблема с карба, но аз имах ауди 80 1.6 със същия карбуратор Пиербург 2ЕЕ. Доста са махнати наистина. Направи ми същия проблем и след като разни пишман-майстори му разкатаха майката, в крайна сметка се оказа вакуум-регулатор за ниските обороти. Това ново не се купува, върви с карба, а нов карб , ако въобще може да се намери е много скъп, не си струва. Аз лично звънних по моргите в цяла Западна България и накрая намерих един свален от катастрофирала кола. Сложих го, нещата се оправиха, карах няколо години с него. След това в мобилето намерих случайно един човек, който продаваше цял карб 2ЕЕТ, купих го, но не се наложи даго ползвам, така го продадох с колата.


straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Голф 2 / 1,6 карб., 89 год.

Мнениеот straus » Чет 23 дек 2010 23:16


Проблема утре ще го решаваме с друг пиербург който изкопахме, ако не стане номера сигурно ще се слага карб от лада. Имам познат който може да ми направи нужния фланец, в крайна сметка поохарчихме се, ама като няма кинти за друга кола :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта