



Подмяна на 2ее с KEIHIN???
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:52, променено общо 1 път.
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами чисто така да се каже "наизуст" си мисля че ако сваля примерно Карбя от по-голяма кола, да речем Ауди 100, жигльорите ще са по-големи. Ама казвам ти пак, говоря ей така по инерция
Иначе в аутолидер.ру пише че Кейхина са го слагали и на Г2 1,6
ама аз лично не съм среща досега таквоз нещо
Между другото чувал ли си някой да сляга Вебер? По западните форуми всички много пишат за тях

Иначе в аутолидер.ру пише че Кейхина са го слагали и на Г2 1,6
ама аз лично не съм среща досега таквоз нещо
Между другото чувал ли си някой да сляга Вебер? По западните форуми всички много пишат за тях
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:58, променено общо 1 път.
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vw_golf_2_Memphis написа:8 градско...
на аутобана 5 и малко с 90...
Не че нещо.. ама то сега ( като Люси ми пипне карба ) ми харчи около 8 градско и малко под 6 на около 500 извънградско + 100 градско ( 250 км с около 100-110 с 1 човек и една блондинка в колата и още 250 с 120-130+ с 3 мадами и едно говедо


Кофти е че през 2-3 месеца центровка ли, настройки ли, ба ли го.. ама нещо се прецаква и започва да харчи като чайка

Иначе се замислям верно за смяна понеже ми липсват едни пружинки дето връщат клапата на автоматични смукач и тихите ми обороти играят от 0 до 1000

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:58, променено общо 1 път.
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе то да ти кажа и моя 2ее досега се държа прилично, ама нещо взе да прилага своеволия, а нямам никакво намерение да се занимавам да го ремонтирам, като сдаде багажа напълно направо пристъпвам към подмяна. Вариантите с 2е3 и 2е2 ми се струват също възможни, ама като чета какви работи пишете за тях....лошо ми става.Пък и за 2е2 трябва да търся и колектори.
Как мислиш Мемфис, дали ще е много трудно да си го сменя сам с Кейхин, а после да ида само на центровка?
Как мислиш Мемфис, дали ще е много трудно да си го сменя сам с Кейхин, а после да ида само на центровка?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
vw_golf_2_Memphis написа:
.......................................Кейхин................................Пиербург 2Е2 за 1.6
Горивен жигльор 1 камера - 108.....................................102.5
Горивен жигльор 2 камера - 150....................................127.5
Жигльор за коригиране на въздуха 1 камера - 95............80
Жигльор за коригиране на въздуха 2 камера - 120..........105
Жигльор за празен ход- 55/120 ........................ 42.5
Дифузор 1 камера - 22мм...............................................22мм
Дифузор 2 камера - 26мм..............................................26мм
Щом дифузьорите са еднакви - значи и карбураторите са еднакви по мощност според мен...
Жигльори се сменят за няколко минутки - стават ладови и струват по 1лв бройката - има всякакви размери - говоря за горивни - въздушните при 2е2 не се сменят.
П.С. Забелязал съм, че 2е2 монтирани на 1.6 са с различни жигльори на първа камера - слагат им 102.5, 105 или 110....
Също така и въздушния често е 85 вместо 80...
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
vw_golf_2_Memphis написа:Вит се занимава с авточасти![]()
Той е виновника за моя Кейхин![]()
![]()
...
Не че нещо, ма vit_autosofia силата са му карбураторите - това с авточастите между другото като екстра го има при него. Мдаам, с моя 2е3 направи чудо ма кат си го видях в първия момент разпилян по масата малко се притесних, напразно както се оказа. Последно го видях кво направи с една починала Jetta1 - с по 4.5 компресия взе да държи обороти. Бе обади му се няма да съжаляваш не се занимавай с глупости, и kihеin ще ти намери сигурно на добри пари.
P.S. Ако някой се чуди - не ми плаща, просто искренно му ке кефя на ентусиазма

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей Вит, само добри неща чета за теб из форума
Явно си разбираш от работата
Искам да попитам няколко неща.
Първото е за Кейхина естествено
вярно ли е че е вероятно най сложният чист карбуратор правен някога?
И нещо малко по-практично - до какво може да доведе цепнатина в тръбата която тръгва от въздушния филтър и отива до подкалникя?
И дали вобще ще окаже някакво влияние на работата на двигателя
Ще се радвам ако изразите мнения

Искам да попитам няколко неща.
Първото е за Кейхина естествено

И нещо малко по-практично - до какво може да доведе цепнатина в тръбата която тръгва от въздушния филтър и отива до подкалникя?
И дали вобще ще окаже някакво влияние на работата на двигателя
Ще се радвам ако изразите мнения

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:57, променено общо 1 път.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Plamen_26 написа:Здравей Вит, само добри неща чета за теб из форумаЯвно си разбираш от работата
Искам да попитам няколко неща.
Първото е за Кейхина естественовярно ли е че е вероятно най сложният чист карбуратор правен някога?
И нещо малко по-практично - до какво може да доведе цепнатина в тръбата която тръгва от въздушния филтър и отива до подкалникя?
И дали вобще ще окаже някакво влияние на работата на двигателя
Ще се радвам ако изразите мнения
Да опитвам се да помагам с каквото мога.за Кейхина е така,но малко хора се навиват да ги правят.а за цепнатината мисля да не се притесняваш.щом имаш въздушен филтър и музика в колата перкай слушай си музика и това е.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта