На студено сутрин глъхне...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот zevsa » Сря 08 дек 2010 22:49


същия мотор,същите проблеми да го ева.и аз сменях темп.датчик но без резултат.дано се появи някакво решение че и мен ме дразни.




azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот azrod » Сря 08 дек 2010 23:20


И аз имам същия мотор и подобен проблем, но при мен мъката е ако успее да угасне... На газ никакъв шанс да запали, а на бенз пали ама все 1 на три цилиндъра :screwy


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот i.e.i » Чет 09 дек 2010 9:38


ако се дава газ се усеща това накъсване и глъхнене

Да си проверявал състоянието на свещите,палец и капачка(нагар)?

И двамата с колегата azrod проверете дали
газовия клапан "държи".


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот azrod » Чет 09 дек 2010 13:20


Мисля, че държи, но трябва да му размонтирам изходната тръба и ще кажа точно.
П.П.: Свещи сменени, кабелите са измерени на съпротивление и не прехвърчат искри :)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Съб 11 дек 2010 19:30


Тези дни когато беше топло времето разглобих моното,страшни нагари имаше по дроселовата клапа и навсякъде вътре почистих със спирт става най-добре разтваря ги от раз.Но май проблема идва от регулатора на налягането,защото него не съм го разглобявал също и дюзата,която може и тя да е замърсена,защото след сглобяването когато превключи на газ от електрониката на газовата уредба нали се спира захранването на дюзата,а то малко сълзи бензин от към предната букса на моното под пласмасовия купол.Пък може и тази мембранка на регулатора да се е закъсала,а дюзата да си затваря добре и помпата като нагнети бензин...все трябва да избие на някъде, трябва да разглобявам ама когато се оправи времето че нямам гараж.


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот absent » Съб 11 дек 2010 19:43


и при мен има подобен проблем само че и на топло и студено
забелязъл съм че при около 10 градуса външна температура
оборотите заспиват смисъл всичко се оправя :shock


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Чет 30 дек 2010 18:30


Днес разглобих моното и по-точно този регулатор на налягането на бензина и се оказа скъсана мембрана изпечена от времето и от там е проблема с глъхненето на бензин особено в студено време.И от там явно ми хвърля и бензин около буксата.Но в магазините я няма тази мембрана в един я имало,но свършили казаха ми след празниците ще я имали цена 22лв. :?


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот azrod » Пет 31 дек 2010 2:12


Там някъде е цената, проверява се дали е скъсан като хванеш цялото моно и го размърдаш и вече ако се менят оборотите значи е пробит и смуче въздух :)


Потребителски аватар
Kovach
Мнения: 196
Регистриран на: Вто 13 юли 2010 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот Kovach » Пет 31 дек 2010 6:48


Колеги аз имам подобен проблем с глъхнене,но при загрял двигател.И аз съм с 1.8 моно.Проблема при мен е следния.Колата я карам само на бензин,преди около седмица я запалих и я оставих да работи на място,по едно време както си работеше и при вече почти загрял двигател,чух как оборотите паднаха и колата направо взе да глъхне.Аха,аха да угасне.Влязох вътре и видях че работи на 500-600 оборота.Подавам газ и след като пусна газта и пак глъхнене.След минутка се оправи и качи на 900 оборота,но това доста ме изненада и така и не разбрах какво става и защо.За първи път ми се случи това всеки ден я паля и карам,нямам вече такъв проблем,но тогава какво стана не знам... :roll:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Пет 31 дек 2010 8:50


azrod написа:Там някъде е цената, проверява се дали е скъсан като хванеш цялото моно и го размърдаш и вече ако се менят оборотите значи е пробит и смуче въздух :)
колега ти се бъркаш говоря за една мембранка вътре в моното, а не за целия тампон където е захванато.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Пет 31 дек 2010 9:07


Kovach написа:Колеги аз имам подобен проблем с глъхнене,но при загрял двигател.И аз съм с 1.8 моно.Проблема при мен е следния.Колата я карам само на бензин,преди около седмица я запалих и я оставих да работи на място,по едно време както си работеше и при вече почти загрял двигател,чух как оборотите паднаха и колата направо взе да глъхне.Аха,аха да угасне.Влязох вътре и видях че работи на 500-600 оборота.Подавам газ и след като пусна газта и пак глъхнене.След минутка се оправи и качи на 900 оборота,но това доста ме изненада и така и не разбрах какво става и защо.За първи път ми се случи това всеки ден я паля и карам,нямам вече такъв проблем,но тогава какво стана не знам... :roll:
Работата е там че може и нагар да имаш по дроселовата клапа и изобщо вътре трябва да се разглабя и то ще се види кое е чистиш нагара със спирт,най-добре става.Не се знае цедките в бензиновата помпа как са може някой разложено маркуче да има от бензина на един колега така беше,бензиновия филър може да е стар и задръстен,след това тази мембрана регулатор за налягането на дюзата вътре в моното може да е спечена с времето и да няма еластичност и да е пробита както при мен и цвъка бензин под пласмасовия похлупак около буксата отпред,след това следва дюзата и тя може да има нагар и да не пръска добре.Това е пътя на бензина следват допълнителни датчици които определят горивовъздъшната смес,регулатор на оборотите.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...решено

Мнениеот jagler » Вто 04 яну 2011 22:33


След смяна на тази мембранка вътре в моното която поддържа налягането на бензина към дюзата работата се реши в студа си работи без заглъхване и тресене. :bowdown



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта