


Голф 4 1.8Т - Гасне в движение и понякога на място - Решен
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Чет 11 юли 2013 21:02
- Автомобил: GOLF 4 1.6
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Re: Голф 4 1.8Т - Гасне в движение и понякога на място - Ре
Съветвах се с няколко майстори и всички ми казват че е нормално защото климатроника много натоварва двигателя.просто не е доизмислен както трябва
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Голф 4 1.8Т - Гасне в движение и понякога на място - Ре
kas10 написа:Съветвах се с няколко майстори и всички ми казват че е нормално защото климатроника много натоварва двигателя.просто не е доизмислен както трябва
Това е просто ... нямам коментар. Моят 1.6 защо не гасне с климатроник ? ... Тези майстори ги забрави и се насочи към клубни такива. А има и доста изписано за проблема и няма да го повтарям.
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 13 апр 2012 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Голф 4 1.8Т - Гасне в движение и понякога на място - Решен
Здравейте!
Много ще съм благодарен ако някой може да ми помогне в борбата с оборотите на моя голф.
Става въпрос за голф 4 1.6 74 киловата 1999 година акл мотор.
Колата не иска да държи стабилни обороти и когато пусна климатика веднага гасне.
Сутрин на студен двигател по същия начин... вместо да стабилизира оборотите примерно.... да държи 1000 1200 докато загрее тя държи 500 600 оборота и гасне...
Досега съм сменил дросел, свещи, една черна кутийка за газовете от резервоара, датчик на хидравличната помпа,датчик температура на дригателя, о пръстени на всукателните колектори, клапан картерните газове ииии не знам какво ли още ... когато я закача на ваг излиза грешка тротал позишън сензор..
не ми отваря група 60 или 98 за евентуална адаптация, излиза ми и една грешка за датчика за вътрешната температура в купето, който мисля че няма общо с оборотите но да го кажа за да буда по точен.
И така начетох се доста и стигнах до извода че за мен можеби има алтернативен вариант да пусна един директен кабел към дросела и просто преди да си пусна климатика да натисна един бутон който да дава информация че има натоварване в системата и да се вдигнат оборотите, другия можеби е да проследя всички кабели към дросела но не знам къде да из търся изводите, евентуално късо съединение м-у някой от кабелите или не знам какво друго да сменям и да търся.
Остават и варианти да сменя ламбда сонда и дебитомер и може да се каже че карам нова кола..
Също не знам какви токове трябва да има на буксата на дросела ако е възможно да ги замеря.
Ако някой е имал подобен проблем или е чул от някъде за решение на проблема ще ви бъда много благодарен.
Поздрави !
Много ще съм благодарен ако някой може да ми помогне в борбата с оборотите на моя голф.
Става въпрос за голф 4 1.6 74 киловата 1999 година акл мотор.
Колата не иска да държи стабилни обороти и когато пусна климатика веднага гасне.
Сутрин на студен двигател по същия начин... вместо да стабилизира оборотите примерно.... да държи 1000 1200 докато загрее тя държи 500 600 оборота и гасне...
Досега съм сменил дросел, свещи, една черна кутийка за газовете от резервоара, датчик на хидравличната помпа,датчик температура на дригателя, о пръстени на всукателните колектори, клапан картерните газове ииии не знам какво ли още ... когато я закача на ваг излиза грешка тротал позишън сензор..
не ми отваря група 60 или 98 за евентуална адаптация, излиза ми и една грешка за датчика за вътрешната температура в купето, който мисля че няма общо с оборотите но да го кажа за да буда по точен.
И така начетох се доста и стигнах до извода че за мен можеби има алтернативен вариант да пусна един директен кабел към дросела и просто преди да си пусна климатика да натисна един бутон който да дава информация че има натоварване в системата и да се вдигнат оборотите, другия можеби е да проследя всички кабели към дросела но не знам къде да из търся изводите, евентуално късо съединение м-у някой от кабелите или не знам какво друго да сменям и да търся.
Остават и варианти да сменя ламбда сонда и дебитомер и може да се каже че карам нова кола..
Също не знам какви токове трябва да има на буксата на дросела ако е възможно да ги замеря.
Ако някой е имал подобен проблем или е чул от някъде за решение на проблема ще ви бъда много благодарен.
Поздрави !
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Голф 4 1.8Т - Гасне в движение и понякога на място - Решен
С жило за Газ-та ли си? Вероятно имаш проблем с износен потенциометър в Дросела.С какъв vag-com си гледал колата?
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 13 апр 2012 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Голф 4 1.8Т - Гасне в движение и понякога на място - Решен
да с жило съм
смених два дросела но не заработи нормално
vcds- 1.1
смених два дросела но не заработи нормално
vcds- 1.1
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Голф 4 1.8Т - Гасне в движение и понякога на място - Решен
Да,може кабелът ти да е "орязан" от към функции.Опитай с някакъв по-нов ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта