lion_heart002 написа:В този случай говорим за опасност от превъртане на ремъка на разпределителния вал,нищо друго,знаете какви са последствията...
Пак да си задам въпроса:
radotom написа:Някой може ли да ми обясни каква е разликата, ако развъртиш маховика през съединителя, а не през венеца около него?
bobocamaro написа:Белята е да я завлачиш на трета със студеното масло и яката компресия-тогава наистина е опасно да не прескочи
Това означава ли, че дизел трябва да се бута на пета?
Защото, ако буташ колата с 15км/ч, на първа оборотите на двигателя биха били някъде към 1 200- 1 500, а на трета - не-повече от 400.
actros1846 написа:През венеца се завърта гладко а през съединителя с ударно и най-вероятно това е причината да прескочи зъб.
При почти постоянната крива (в случая 'права') на постояннотоковия мотор подобно твърдение е несериозно!
По-скоро бих повярвал, че съществува 'плавност' в момента на зацепването на съединителя като буташ (краткия момент на полу-съединител), отколкото, че DC-мотор на механичен пускател развърта плавно.
Ако желаеш - пробвай се на ускорение срещу някой празен тролей!

С Пассата не съм пробвал (не ми стиска!

Неуспешен!

(За протокола - Трабант ускорява от 0-60км/ч за 6 секунди! От 0-100км/ч - за 28!
