проблем с VR6
Re: проблем с VR6
най вероятно е от тампон замисли се плавно ускоряване мотора не тресе но като му дадеш ограничител и той яко разтриса и тва се чупи
Re: проблем с VR6
Здравейте ,виждам че коментирате делко, плочки и датчици. Имам питане на което се надявам да ми отговорите. Имам пасат 2000/16вентила/150 коня. Зпочна да ходи като спънат кон и го закарах на диагностика. казаха ми ,че някакъв датчик за синхронизация на 1-ви цилиндър е думнал.Имате ли идея лесно ли се сменява този датчик и каква му е цената/приблизително/.И да ме посъветвате кой може да извърши операцията?Благодаря
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: проблем с VR6
датчика е в делкото. към 40лв е истински- най обикновен датчик на хол. става от всички известни на мен фолксвагенови датчици от мотори с делко(даже и на лада самара е същия и е 10-на лв
). смяната му е лесна, сваля се делкото само.

- 6ilio
- Мнения: 141
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: проблем с VR6
забравил съм да пиша но проблема е отстранен по следния начин
на оста на делкото нарязах резба и по този начин оста/малката/ се навива на оста на делкото и вече не играе свободно
след като се навие осичката се слага тази осигурителната пластинка от горе и нещата заспиват
на оста на делкото нарязах резба и по този начин оста/малката/ се навива на оста на делкото и вече не играе свободно
след като се навие осичката се слага тази осигурителната пластинка от горе и нещата заспиват

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта