ако можех ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 02 дек 2004 17:03


ако му стига до 7000рпм значи колата му е с чип, но така като чета не само ЧИП му трябва а и ТУРБО :D за да върви с 16в , на мен лично не ми се вярва като знам какув муртвец е този двигател.
Някои каза че чипа не може да се хване при диагностика , но това не вярно. ВАГ-КОМ го хваща, там може да се види периода МАПА (или по точно периода на отваряне на дюзите) ограничителите са в
Е-прома.
Моето мнение е че причината е в дебитомера.




Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Нед 05 дек 2004 14:58


KILLER GTI написа:ако му стига до 7000рпм значи колата му е с чип, но така като чета не само ЧИП му трябва а и ТУРБО :D за да върви с 16в , на мен лично не ми се вярва като знам какув муртвец е този двигател.
Някои каза че чипа не може да се хване при диагностика , но това не вярно. ВАГ-КОМ го хваща, там може да се види периода МАПА (или по точно периода на отваряне на дюзите) ограничителите са в
Е-прома.
Моето мнение е че причината е в дебитомера.


po-skoro 16v beshe sduhano :) ... she go voda pak po servizi ... puk i murtviq dvigatel da go eba sa e trushnal ma bash kato murtvec :)

kakto i da e ... kude se namira tva Motoman ?


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Нед 05 дек 2004 15:22


brabus написа:Значи малко предистория, нали знаете, че ходих в Мотоман на диагностика. Преди да отида и при мен беше така имам впредвид, че можех да изкарам оборотомера извън очертаното без да изключи каквото и да е. И това беше без какъвто и да е чип.
Та, замериха на газанализатора и се оказа, че сместта не е добра - СО над 3% (допустимо за моя двигател 1.5%) Започнаха да настройват от болта, който е точно в кутията на MAF-а, но се оказа че при крайно завит не успяват да го смъкнат под 2.5%. Тогава отвориха MAF-а (за тези, които са виждали такова чудо ще ме разберат) и прехвърлиха палеца с 2 или 3 зъба и тогава си донастроиха сместта до нормалната стойност. От тогава точно на 6500 об/мин си прекъсва както трябва.
Колата ми е от Италия и с твоя случай стигам до извода, че там се прави всичко уж колата да върви повече.


да ама на мен тва ми е замервано и е ОК ... деба :( ... така е ... като не разбирам нищо са ше си блъскам главата и може да си ме лъжат колкото искат по сервизи ...


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 05 дек 2004 22:56


Snaker написа:
KILLER GTI написа:ако му стига до 7000рпм значи колата му е с чип, но така като чета не само ЧИП му трябва а и ТУРБО :D за да върви с 16в , на мен лично не ми се вярва като знам какув муртвец е този двигател.
Някои каза че чипа не може да се хване при диагностика , но това не вярно. ВАГ-КОМ го хваща, там може да се види периода МАПА (или по точно периода на отваряне на дюзите) ограничителите са в
Е-прома.
Моето мнение е че причината е в дебитомера.


po-skoro 16v beshe sduhano :) ... she go voda pak po servizi ... puk i murtviq dvigatel da go eba sa e trushnal ma bash kato murtvec :)

kakto i da e ... kude se namira tva Motoman ?


Първо пробваи да да смениш дебитомера, като го вземеш от някое ГТИ което е в добро техническо състояние, само за проба разбирасе. ако вси4ко ти се оправи купуваш от някъде здрав дебитомер които изобшо да не е отварян , монтираш и караш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 84 госта