Гарнитура за капака на клапаните

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Пон 17 юли 2006 18:19


Колега Muncho радвам се , че поне твоята умна главица е права . Опитвам се да помогна и с общи сили да стигнем до проблема и се чудя с какво това те дразни .




Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 17 юли 2006 18:36


koki_folza написа:Колега Muncho радвам се , че поне твоята умна главица е права . Опитвам се да помогна и с общи сили да стигнем до проблема и се чудя с какво това те дразни .

Колега, не си ме разбрал правилно... имаме си закачката с Мемфиса :)...


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 17 юли 2006 18:37


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Пон 17 юли 2006 18:59


Колеги незнам защо сте толкова предубедени за корковите гарнитури , но на един приятел сложихме коркова и вече 30000км. без да капне и капка масло като кара Голфа доста душмански . Цената на гарнитурата беше 5 лв . Стяга се не много защото капака се повива и ефекта е никакъв , при стягането се започва от вътре на вънка като ги карате шахматно.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пон 17 юли 2006 19:00


А за моя мотор има ли коркови :?:


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Пон 17 юли 2006 19:22


Несъм 100% сигурен, но мисля че има . Опитай с такава и стягай както написах . Но първо изчисти хубаво главата и капака от остатъци ако има такива , забърши и с бензин . Новата гарнитура немажи със силикон . Дано теча спре че е доста неприятно .


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 17 юли 2006 19:47


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пон 17 юли 2006 19:59


Благодаря ви :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 17 юли 2006 22:16


Силикон "Gasket" na Soudal червен и се прави само в Белгия или друг сив на "Lukopren S9780" Чехия на + 300 градуса - слага се на новите Шкоди / присъства в инструкцията за монтаж/ . Само , че по-бавно стяга от белгийският.Координати и телефони за градовете на лични.

Последна промяна от kris11 на Вто 18 юли 2006 8:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 18 юли 2006 7:14


Доколкото знам за 1.6 ABU са само гумени. Освен това капака е хванат по средата с 3 /три/ болта /ляво, средата и дясно/ и толкоз. Имат различен диаметър като ограничител след резбата и не можеш да ги пренатегнеш. Между главите на болтовете и капака има едни уплътняващи гумено-метални шайби - да не би да са се смазали или да липсват? Тогава и да навиваш болтовете до упор няма да стегнат плътно. Мойта гарнитура я смених с Ajusa - испанска май беше, за 6-7 лв. Имаше преди това мнооого леко омасляване от към делкото. Делкото е хоризонтално, отстрани в дясно на главата, като на 1.4 ABD. Оказа се, че и старата гарнитура си е била наред, а минималното омасляване е било от О-пръстена /уплътнението/ на делкото. В нашия прекрасен град точно този О-пръстен го нямаше. Предложиха ми да доставят оригинален /за 3.50 лв.?!?/ след 5 до 7 дена! Обезмаслих, намазах червен силикон /не му помня марката/, поизчаках и монтирах делкото обратно. Не е мръднало вече 2000 км.

П.П. Когато си почистих вентилацията на картера имах същия проблем с О-пръстен. Монтирах със стария /без да мажа силикон/ и се появи леееко омасляване долу. Поръчах нов О-пръстен, дойде след 1 седмица! Два пъти трябва да разглобяваш... Провинция, какво да се прави...

Последна промяна от kokovanev на Вто 18 юли 2006 8:21, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 18 юли 2006 7:36


Абе колеги, нещо не правите като хората щом протича пак, а ако спестявате силикона, изобщо не се чудете защо протичат :D Има много автомобили, на които капака им се затяга с точно 2 шпилки, но техните капаци не са направени от ламарина и не текат грам след мяна на гарнитурата.Причината или е ментелива гарнитура, или в неправилно поставяне, силикон и т.н. А може би виновника е Ханс :evil:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Чет 20 юли 2006 19:56


и мойта протече след като ми смениха гумичките на клапаните и уж гарнитурата. Протече от всякаде. Като си слгах газ при Павката от Княжево той ми каза че на стария му голф е имал проблеми с тези гранитури защото гумените шайби и втулки се свиват и болта не може да се завие повече за да стегне къпака и гарнитурата и е подложил по-дебели шайби и се е оправило. Аз го направих спря ми теча от средния болт на капака ама сега продължава да ми тече от крайните два и се чудя дали не е евентуално от смерини на вала(ако има такива да не се изложа ) :)


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Нед 23 юли 2006 19:05


Пичове,знаете ли какво мисля да пробвам.Тъй като си пазя старата гарнитура та да я сложа и нея барабар с новата :shock Какво ще мажа със силикон,направо двете една върху друга и............дали ще мога да захвана капака така :roll:


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Нед 23 юли 2006 19:24


Аз 2 пъти съм го свалял този капак и при двата пъти си слагах старата гарнитура, като гайките на щпилките ги притегах съвсем леко.До сега нищо от никъде не е протекло.Ти сигурен ли си че капака на клапаните е прав?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 23 юли 2006 19:30


cosmo написа:Аз 2 пъти съм го свалял този капак и при двата пъти си слагах старата гарнитура, като гайките на щпилките ги притегах съвсем леко.До сега нищо от никъде не е протекло.Ти сигурен ли си че капака на клапаните е прав?

А - кажи му...щото не вярва :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта