


Гарнитура за капака на клапаните
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:03, променено общо 1 път.
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
Колеги незнам защо сте толкова предубедени за корковите гарнитури , но на един приятел сложихме коркова и вече 30000км. без да капне и капка масло като кара Голфа доста душмански . Цената на гарнитурата беше 5 лв . Стяга се не много защото капака се повива и ефекта е никакъв , при стягането се започва от вътре на вънка като ги карате шахматно.
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:03, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Силикон "Gasket" na Soudal червен и се прави само в Белгия или друг сив на "Lukopren S9780" Чехия на + 300 градуса - слага се на новите Шкоди / присъства в инструкцията за монтаж/ . Само , че по-бавно стяга от белгийският.Координати и телефони за градовете на лични.
Последна промяна от kris11 на Вто 18 юли 2006 8:18, променено общо 1 път.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Доколкото знам за 1.6 ABU са само гумени. Освен това капака е хванат по средата с 3 /три/ болта /ляво, средата и дясно/ и толкоз. Имат различен диаметър като ограничител след резбата и не можеш да ги пренатегнеш. Между главите на болтовете и капака има едни уплътняващи гумено-метални шайби - да не би да са се смазали или да липсват? Тогава и да навиваш болтовете до упор няма да стегнат плътно. Мойта гарнитура я смених с Ajusa - испанска май беше, за 6-7 лв. Имаше преди това мнооого леко омасляване от към делкото. Делкото е хоризонтално, отстрани в дясно на главата, като на 1.4 ABD. Оказа се, че и старата гарнитура си е била наред, а минималното омасляване е било от О-пръстена /уплътнението/ на делкото. В нашия прекрасен град точно този О-пръстен го нямаше. Предложиха ми да доставят оригинален /за 3.50 лв.?!?/ след 5 до 7 дена! Обезмаслих, намазах червен силикон /не му помня марката/, поизчаках и монтирах делкото обратно. Не е мръднало вече 2000 км.
П.П. Когато си почистих вентилацията на картера имах същия проблем с О-пръстен. Монтирах със стария /без да мажа силикон/ и се появи леееко омасляване долу. Поръчах нов О-пръстен, дойде след 1 седмица! Два пъти трябва да разглобяваш... Провинция, какво да се прави...
П.П. Когато си почистих вентилацията на картера имах същия проблем с О-пръстен. Монтирах със стария /без да мажа силикон/ и се появи леееко омасляване долу. Поръчах нов О-пръстен, дойде след 1 седмица! Два пъти трябва да разглобяваш... Провинция, какво да се прави...
Последна промяна от kokovanev на Вто 18 юли 2006 8:21, променено общо 2 пъти.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Абе колеги, нещо не правите като хората щом протича пак, а ако спестявате силикона, изобщо не се чудете защо протичат
Има много автомобили, на които капака им се затяга с точно 2 шпилки, но техните капаци не са направени от ламарина и не текат грам след мяна на гарнитурата.Причината или е ментелива гарнитура, или в неправилно поставяне, силикон и т.н. А може би виновника е Ханс 


- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
и мойта протече след като ми смениха гумичките на клапаните и уж гарнитурата. Протече от всякаде. Като си слгах газ при Павката от Княжево той ми каза че на стария му голф е имал проблеми с тези гранитури защото гумените шайби и втулки се свиват и болта не може да се завие повече за да стегне къпака и гарнитурата и е подложил по-дебели шайби и се е оправило. Аз го направих спря ми теча от средния болт на капака ама сега продължава да ми тече от крайните два и се чудя дали не е евентуално от смерини на вала(ако има такива да не се изложа ) 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта