Приярели и колеги така като гледам след много четене от форума най накрая попаднах на тема, в която може да си задам въпросите.
Въпрос 1 : На подробната схема от горе на 2Е2 има един компонент под номер 17. Какъви кабели му трябват от къде да ги изведа?Каква е функцията на това чудо?
Въпрос 2 : Същото искам да попитам и за компонент под номер 16?
Скоро един "майстор" реши, че е по лесно да ми смени K-Jetronika с 2Е2 от колкото да ми каже не мога търси некой друг да го оправи. И от тогава се опитвам да напасна всичките му вакуми, тоци, и какво ли още не.
Ако някой може да помогне и със схема за олаждането която минава през ампулата, автоматичния смукач и колекторните тръби ще му бъда много признателен.
стърчи 1 кабелче от карбуратора
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
vladaeca написа:Приярели и колеги така като гледам след много четене от форума най накрая попаднах на тема, в която може да си задам въпросите.
Въпрос 1 : На подробната схема от горе на 2Е2 има един компонент под номер 17. Какъви кабели му трябват от къде да ги изведа?Каква е функцията на това чудо?
Въпрос 2 : Същото искам да попитам и за компонент под номер 16?
Скоро един "майстор" реши, че е по лесно да ми смени K-Jetronika с 2Е2 от колкото да ми каже не мога търси некой друг да го оправи. И от тогава се опитвам да напасна всичките му вакуми, тоци, и какво ли още не.
Ако някой може да помогне и със схема за олаждането която минава през ампулата, автоматичния смукач и колекторните тръби ще му бъда много признателен.
K-Jetronika е много по прост от един карбуратор
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623


Последна промяна от vit_autosofia на Пет 17 ное 2006 5:40, променено общо 1 път.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
cacho написа:интересно......хм хм някой дали знае цена за нов карбуратор 2е2 или заместител щот ша му е...м....скапана и ш....п...м.. то проблема е в смикача ама ...
Защо непременно като се прецака нещо по карбуратора трябва да се сменя.За нов 2Е2 не питай защото струва колкото колата.Карбуратора си е много добър,но трябва да го видя и пипна малце.
Погледни тук

- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
vit_autosofia написа:cacho написа:интересно......хм хм някой дали знае цена за нов карбуратор 2е2 или заместител щот ша му е...м....скапана и ш....п...м.. то проблема е в смикача ама ...
Защо непременно като се прецака нещо по карбуратора трябва да се сменя.За нов 2Е2 не питай защото струва колкото колата.Карбуратора си е много добър,но трябва да го видя и пипна малце.
Погледни тукhttp://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623
Люси сега знаеш къв ми проблема с карба т.е. трябва да изведеш и закачиш 4 кабелчета кажи колко пари ще ми струва?
mod edit: vasstop
за тези работи има лични съобщения
Никъде във форума не пише нищо за тези пуцалки по карбуратора.
щеше да е гот да има един два реда обяснение и за тях.
Предварително благодаря.
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 2GL написа:
Тук се виждат и двата номера: Едното е електромагнитен клапан, другото е термоклапан.
Вижда се и как са вързани маркучите. Ако не ти работят тези 2 неща + трипозиционния блок ще имаш много ядове с колата.
Личен опит
Приятел видях че си запознат с устройството на 2Е2. Маркучите за вакума ми са перфектно нагласени но пак ми дават гршки оборотите. Ако знаеш действието на те тези 2 клапана моля опиши го.
Имаш ли представа какво напрежение трябва да пусна на електромагнитния клапан и от каде да взема ток за термоклапана?
За термоклапана може да взема от някой температурен датчик, но кажи от кой.
Също ако знаеш откъде да взема ток за нагревателчетата на колекторните траби и на биметалната пластина моля кажи. Аз мислех да хвана един мултицет и да си поиграя малко. То логиката е ясна когато е студена колата тези нагреватели трябва да загряват(само на контакт) и когато се загрее да спрат.
Ама айде де. На теория е лесно, но на практика...
- Golf 2GL
- Мнения: 177
- Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Aко се справяш с руския, свали си ръководството за Голф 2:
Натисни
Aко не, ще потърся упътването на английски.
Натисни
Aко не, ще потърся упътването на английски.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Golf 2GL
- Мнения: 177
- Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ти явно си го разучил карбуратора, което е похвално, защото аз обиколих половин София за читаф майстор и не намерих.
Но не си прав...аз сам си го оправих, само настройката на СО2 ми направиха на стенда (все пак ).
Така че ако се тестват нещата едно по едно, първа и втора степен, пък и то си е описано кое как...няма проблем да се справи сам човек .
Но не си прав...аз сам си го оправих, само настройката на СО2 ми направиха на стенда (все пак ).
Така че ако се тестват нещата едно по едно, първа и втора степен, пък и то си е описано кое как...няма проблем да се справи сам човек .
Re: стърчи 1 кабелче от карбуратора
здравейте.имам един вапрос.това кабелче което виси от карб. за каво служи.благодаря
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: около Несебър
Re: стърчи 1 кабелче от карбуратора
ico22222 написа:здравейте.имам един вапрос.това кабелче което виси от карб. за каво служи.благодаря
Kолега май не си прочел мненията на темата от началото.Няколко поста по нагоре колегата niksi е обяснил за какво е

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта