Проблем при студено стартиране с KR

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Чет 10 фев 2011 8:29


Dare_16V_9A написа:Да колоега може да изчистиш моторчето ето виж това: http://www.vwgolf-mk2.com/eclean_idle_c ... e0904.html

А това е спрей за чистене на карбуратори да поясня! :да:

Благодаря за линка, имам WD 40 и мисля с него да го почистя! ще напръскам вътре пък каквото стане!
5 тата дюза си работи, за нея съм абсолютно сигурен! Просто колата в големите студове пали трудно и се чудя от какво е :roll: всичко съм проверил не е проверено само това моторче за празен ход!
Ще пиша по натам какво се е получило и има ли ефект :roll:
Между другото вчера докато бях вдигнал капака и оглеждах един колега случайно се спря при мене и ме попита за такъв KR някой дали продава части, аз го попитах какво му трябва и той ми каза моторче за празен ход :wink: и той ми обясни, че задачата на това моторче е като колата запали, да вдигне оборотите на около 3000 и после постепенно да ги свали! неговата кола също правела така и в студа трудно палела, и той си търсел такова моторче.... аз му обясних че и при мене същата история и и той каза от него е scare
Още веднъж благодаря за съветите!




Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот aradovanov » Чет 10 фев 2011 9:53


Мога да ти препоръчам един метод за проверка на моторчето или по-скоро да го игнорираш като проблем.

Ако моторчето не работи проблема е че не влиза достатъчно въздух за да запали колата (силно се съмнявам).

Пробвай да запалиш колата с леко натиснат педал на газта - все едно моторчето е отворило - ако така запали, явно моторчето е спекло в затворено положение. При изключена букса на моторчето - положението в което остава е полу-отворено т.е. ако нещо се прецака системата да можеш да си палиш колата и да се движиш но без стабилизация на оборотите.

Ти имаш проблем със запалването а не със стабилизацията на празния ход след като запали. Ако проблема е в моторчето, колата щеше да пали и да гасне, тъй като студения мотор има нужда от по-богата смес за да работи стабилно.

Един експеримент - изкарай всичките 5 дюзи бутни ги в бурканчета и когато е студена колата накарай някой да върти на стартер ти наблюдавай какво и как излиза от дюзите.


П.П. горното е вярно ако колата ти не припалва изобщо, но сега видях в първото мнение, че припалва. Уточни как точно се държи - дали само върти на стартер или припалва и гасне.
Имам едно моторче от КР в повече, ако искаш мога да ти го пратя за проба, само да го изровя.


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот lino__ » Чет 10 фев 2011 12:29


При мен 5тата дюза съм я откачил и зимата пали от 1-вия 2-рия път. И се получава точно това заработва на 1000+ рпм, след това се разстриса на 600 и след секунди си ги закрепва на 1000.
И според мен е от 5-тата дюза, термоампулата или инсталацийката им :arrow:


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Чет 10 фев 2011 17:09


moreg написа:
Dare_16V_9A написа:Да колоега може да изчистиш моторчето ето виж това: http://www.vwgolf-mk2.com/eclean_idle_c ... e0904.html

А това е спрей за чистене на карбуратори да поясня! :да:

Благодаря за линка, имам WD 40 и мисля с него да го почистя! ще напръскам вътре пък каквото стане!
5 тата дюза си работи, за нея съм абсолютно сигурен! Просто колата в големите студове пали трудно и се чудя от какво е :roll: всичко съм проверил не е проверено само това моторче за празен ход!
Ще пиша по натам какво се е получило и има ли ефект :roll:
Между другото вчера докато бях вдигнал капака и оглеждах един колега случайно се спря при мене и ме попита за такъв KR някой дали продава части, аз го попитах какво му трябва и той ми каза моторче за празен ход :wink: и той ми обясни, че задачата на това моторче е като колата запали, да вдигне оборотите на около 3000 и после постепенно да ги свали! неговата кола също правела така и в студа трудно палела, и той си търсел такова моторче.... аз му обясних че и при мене същата история и и той каза от него е scare
Още веднъж благодаря за съветите!


Няма за какво нали сме затова да си помагаме :да: Пиши и сподели резултата след чистенето дали и аз да се захващам с него!


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Чет 10 фев 2011 19:52


lino__ написа:При мен 5тата дюза съм я откачил и зимата пали от 1-вия 2-рия път. И се получава точно това заработва на 1000+ рпм, след това се разстриса на 600 и след секунди си ги закрепва на 100.

Е това се получава и при мене, но петата дюза си е закачена! колата припалва и угасва когато е много студено,(-10) и пали от 7-8 път!
В дюзите нямам съмнения защото са нови! Когато времето е топло (лятно време)проблем с паленето няма!
Но проблема е това колата запалва, вдига оборотите и в следващия момент оборотите падат рязко на 600, разтриса се двигателя и гасне! и така се повтаря многократно докато накрая стабилизира и си заработва!


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот lino__ » Чет 10 фев 2011 20:10


А може и да ти е скъсана мембраната на диференциалния регулатор. Warm up-а


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Чет 10 фев 2011 20:14


lino__ написа:А може и да ти е скъсана мембраната на диференциалния регулатор. Warm up-а

къде се намира тя? scare


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот lino__ » Чет 10 фев 2011 20:35


http://www.specialtauto.com/mercedes-pa ... 40-103.jpg
Отстрани на главата се намира.
На толкова години здрав такъв регулатор почти не се намира. На 90% са им скъсани мембраните. Нов е над 1000лв :wink:


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот teddy » Чет 10 фев 2011 21:25


lino__ написа:При мен 5тата дюза съм я откачил и зимата пали от 1-вия 2-рия път. И се получава точно това заработва на 1000+ рпм, след това се разстриса на 600 и след секунди си ги закрепва на 1000.
И според мен е от 5-тата дюза, термоампулата или инсталацийката им :arrow:

и аз съм за термо-датчика на 5-та дюза! Идеята е такава, че колкото е по-студено толкова времето за впръскване на дюзата се увеличава!!! Именно, ако термо-датчика прекъсва много рано дюзата се получава обедняване на горивната смес, а това е голям минус при стартиране на студен двигател. :да:


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот Dare_16V_9A » Чет 10 фев 2011 21:26


lino__ написа:http://www.specialtauto.com/mercedes-parts/images/warm-up-regulator-140-103.jpg
Отстрани на главата се намира.
На толкова години здрав такъв регулатор почти не се намира. На 90% са им скъсани мембраните. Нов е над 1000лв :wink:


Чак пък хиляда :o но няма да се учудя аз сменявах бензиновата помпа тази под купето за високото налягане с чисто нова и бая се изръсих така че нищо чудно да е толкова!А само мембрана надали се продава :?


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Пет 11 фев 2011 9:01


lino__ написа:http://www.specialtauto.com/mercedes-parts/images/warm-up-regulator-140-103.jpg
Отстрани на главата се намира.
На толкова години здрав такъв регулатор почти не се намира. На 90% са им скъсани мембраните. Нов е над 1000лв :wink:

Мерси колега, ще трябва да проверя и там какво е положението, защото е логично това което пишете! а самата мембрана може ли да се види вътре дали е скъсана, като се свали този регулатор?
И само мембраната дали я има отделно?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот aradovanov » Пет 11 фев 2011 9:41




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот ivkata » Пет 11 фев 2011 10:23


Веднъж се опитах да отремонтирам WUR от 8 клапанов мотор(предполагам е почти същия),въпреки че много внимавах при разглобяване и сглобяване ,се прецака мембраната(тя е метална и много тънка) :| ,след моята интервенция не само не настъпи подобрение, но стана и по зле! :Mr Green Fun
Така че ако тръгнеш да го отваряш и ремонтираш, много внимавай ако нямаш резервен! :wink:


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 489
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот moreg » Пет 11 фев 2011 10:52


ivkata написа:Веднъж се опитах да отремонтирам WUR от 8 клапанов мотор(предполагам е почти същия),въпреки че много внимавах при разглобяване и сглобяване ,се прецака мембраната(тя е метална и много тънка) :| ,след моята интервенция не само не настъпи подобрение, но стана и по зле! :Mr Green Fun
Така че ако тръгнеш да го отваряш и ремонтираш, много внимавай ако нямаш резервен! :wink:

Няма да разглобявам изобщо! ще видя какво е положението ще почистя и ако е много зле ще търся втора ръка, че нова е немислимо!


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при студено стартиране с KR

Мнениеот lino__ » Пет 11 фев 2011 11:42


Dare_16V_9A написа:
lino__ написа:http://www.specialtauto.com/mercedes-parts/images/warm-up-regulator-140-103.jpg
Отстрани на главата се намира.
На толкова години здрав такъв регулатор почти не се намира. На 90% са им скъсани мембраните. Нов е над 1000лв :wink:


Чак пък хиляда :o но няма да се учудя аз сменявах бензиновата помпа тази под купето за високото налягане с чисто нова и бая се изръсих така че нищо чудно да е толкова!А само мембрана надали се продава :?


Ти нямаш такъв регулатор на 9A-то. При теб тази роля се изпълнява по електронен път :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта