Вдясно на карбуратора има едно кръгло чудо с два отвора. Вътре има една биметална пластина. Подозирам че то ти прави проблема. Можеш да го излолираш преспокойно. Неговата задача е ако темппературата е под 5 градуса да ти държи няколко секунди 2800-3000 оборота. Също виж и да не съ му спукани маркучите. Резултата ще е същия.
Пиши кво си направил:)
Автоматичен смукач
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абееее на някой работи ли му тъпия смукач нормално егати!!!! И при мен има проблеми!! Като паля на студено оборотите се качват докъм 2000 за 2-3 секунди и после падат и колата загасва или тресе и се дави...регулатора на въздушната клапа е проверен, не е той. Майстоът ми твърди, че като настроил оборотите да са високи на студено те си оставали на 2000 дори като едва ли не прегреела колата и оттам => каза, че е прецакана термоампулата дето трябвало да връща оборотите като загрее. За това давене и прекъсване ми каза, че било от някакви платна на икономайзера (пак някаква джаджа по карба) и вече съвсем се видях в чудо с тоя 2Е2! Утре ще ходя при Васко да разчовъркаме пък ако установиме, че не работи наистина тази ампула ще трябва да я сменям...но пък тъпото давене от какво е...като е студена и запаля имам чувството, че ей сега съм си измил двигателя и са се намокрили свещите или делкото примерно и работи на 2-3 цилиндъра...но неможе да е това, а и то се оправя след 5-10 минути..мистерия
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Май никои не чете. Оборотите ди се вдигат за няколко секунди именно от онази джаджа с биметалната пластина ( Мога да обясня точно как работи но не ми се пише, ако настоявате ще напиша). След това падат обаче защото не ти работи ампулата. За давенето едниственото ми обяснение е да не ти работи ваккума които дърпа леко клапата на скукача преди да позагрее колата. В друг постинг обаче казваш че той работи. На мен автоматичния смукач ми работи и съм много доволен. Като е студена задържа 1400-1500 оборота който постепенно падат. Само се надявам да не ми замине ампулата и на мен скоро
:

-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf 2GL
- Мнения: 177
- Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
maniak написа:Май никои не чете. Оборотите ди се вдигат за няколко секунди именно от онази джаджа с биметалната пластина ( Мога да обясня точно как работи но не ми се пише, ако настоявате ще напиша). След това падат обаче защото не ти работи ампулата. За давенето едниственото ми обяснение е да не ти работи ваккума които дърпа леко клапата на скукача преди да позагрее колата. В друг постинг обаче казваш че той работи. На мен автоматичния смукач ми работи и съм много доволен. Като е студена задържа 1400-1500 оборота който постепенно падат. Само се надявам да не ми замине ампулата и на мен скоро:
И на мен ще ми е много много да обясниш как биметалната платина, и то в началото вдига оборотите


- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
SLEEPY
Време на действие на автоматичния смукач.
Както казах 6-8 минути. Като излезе от бялото се нормализират оборотите. Днес го засекох два пъти. Като километри не повече от 1.5 2 км в студа.
"Биметалната пластина"
Първо да уточня че имам в предвид не пластината на смукача ами една кръгла пластина която се намира в един кръгъл корпус от другата страна на смукача.
Мисля че след 88 година почват да слагат тази джаджа. Нарича се ' Termo Time Valve за по кратко TTV.
TTV с свързан с два кабела + и -. При даване на контакт към тях се подава напрежение съответно те нагряват една плочка която съовветно нагрява пластината за която говоря. TTV също е свързан с 3-4 точковия модул ( за по кратко 34) посредствум тръбички за въздух. Когато пластината на TTV е студена тя държи клапана отворен ( през него преминава въздух) съотвенто 34 не може да създаде ваккум и да прибере пишката си:
: . След като се нагрее пластината затваря TTV ( въздух вече не преминава) в 34 се образува ваккум и той си прибира пишката в нормално положение.
За да разбера всичко това направих два TTV на нищо:) Ако на някой му се намира ТТV да свирка плащам го скроммно:) Той никога не се чупи ако не попадне в мойте ръце
. Няма проблем да се кара без TTV неговата задача е просто да държи мисля 2800-3000 оборота за 5сек.
Сори ако много умотано съм го написал:) Спи ми се
Сега аз да питам. Понеже ми писна от газта и минавам на бензин
( вече е малка разликата в цената а във вървежа е голяма) Интересува ме колко ви харчат EZ-тите. Също ме интересува само от реглажа на CO ли зависи разхода като приемем че всичко по карбуратора бачка.
Също доколкото знам колкото по-завито винчето на CO толкова по бедна смес и обратното. Объркал ли съм се или е така.
Последните въпроси са към Golf 2GL но който може да даде мнение е добре дошъл:).
Както казах 6-8 минути. Като излезе от бялото се нормализират оборотите. Днес го засекох два пъти. Като километри не повече от 1.5 2 км в студа.
"Биметалната пластина"



Първо да уточня че имам в предвид не пластината на смукача ами една кръгла пластина която се намира в един кръгъл корпус от другата страна на смукача.
Мисля че след 88 година почват да слагат тази джаджа. Нарича се ' Termo Time Valve за по кратко TTV.
TTV с свързан с два кабела + и -. При даване на контакт към тях се подава напрежение съответно те нагряват една плочка която съовветно нагрява пластината за която говоря. TTV също е свързан с 3-4 точковия модул ( за по кратко 34) посредствум тръбички за въздух. Когато пластината на TTV е студена тя държи клапана отворен ( през него преминава въздух) съотвенто 34 не може да създаде ваккум и да прибере пишката си:



Сори ако много умотано съм го написал:) Спи ми се

Сега аз да питам. Понеже ми писна от газта и минавам на бензин
( вече е малка разликата в цената а във вървежа е голяма) Интересува ме колко ви харчат EZ-тите. Също ме интересува само от реглажа на CO ли зависи разхода като приемем че всичко по карбуратора бачка.
Също доколкото знам колкото по-завито винчето на CO толкова по бедна смес и обратното. Объркал ли съм се или е така.
Последните въпроси са към Golf 2GL но който може да даде мнение е добре дошъл:).
- Golf 2GL
- Мнения: 177
- Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А, това вече е друго нещо. Термо временния клапан управлява 3-позиционния блок, а той оборотите.
Обаче има и термо ампула, а има и нагревател....
абе егати карбуратора.
За бензина - ами моята кола, която е 85 година, харчи 10 градско и 7-7.5 извънградско.
В града я карам мнооого лекичко. Извън града около 120-140.
На газ ми харчи около 11. За извънградско незнам.
П.С. Въпреки че съм изучил тоя карбуратор повече от болшинството от майсторите, не съм успял да я накарам тая кола да лети. Но това го отдавам на ЕГН-то и. Може и да има нещо по хлабини на клапани, ама...там не разбирам.
Обаче има и термо ампула, а има и нагревател....
абе егати карбуратора.
За бензина - ами моята кола, която е 85 година, харчи 10 градско и 7-7.5 извънградско.
В града я карам мнооого лекичко. Извън града около 120-140.
На газ ми харчи около 11. За извънградско незнам.
П.С. Въпреки че съм изучил тоя карбуратор повече от болшинството от майсторите, не съм успял да я накарам тая кола да лети. Но това го отдавам на ЕГН-то и. Може и да има нещо по хлабини на клапани, ама...там не разбирам.

- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За разход 11/100газ на газ или на бензин палиш? Аз паля само на газ и последните два пъти разхода на газ е 15
: А уж изпарителят е след ремонт. Верно е че е студено и карам малки разстояния ама 15!
За вървене на бензин върви ама на газ с бавна. Особено на байр или на висока предавка.

За вървене на бензин върви ама на газ с бавна. Особено на байр или на висока предавка.
Последна промяна от maniak на Вто 14 дек 2004 21:49, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта