Спешно моля за помощ! След цял ден в ЮнитрейдХ, РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 02 авг 2006 14:48


astragt написа:Колеги, купих дроселовата клапа, сменихме я, настроиха я и всичко вече е ок. Колата върви на пушка и държи идеални обороти. Просто заспа работата. Надявам се сега и разхода да се оправи.

Само да отбележа, че съм сгрешил името на сервиза не е Юнитрейд Х, а е другото представителство на фолксваген - Сакар ауто или нещо такова / на околовръсното преди разклона за овче купел/. Попаднах на много точни момчета в сервиза.
щ

Колега по три пъти на ден ти преглеждах темата и много ти съчувствах!!! ЧЕСТИТО и много безаварийни занапред.....голем проблем тоя дросел се оказа...драсни каква е цифрата и от къде успя да я намериш...




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 02 авг 2006 14:58


Поздравления колега.
Нова клапа ли купи?


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Сря 02 авг 2006 15:01


Благодаря ви колеги!!!

Да купих я чисто нова от АутоПлюс.
Производство е на SiemensVDO, само те ги правят. Цената и беше 396лв. Един познат ми уреди и отстъпка, първо ставаше дума за 20%, но в крайна сметка дадоха само 10%

Наистина се оказва голям проблем. Още идин познат с 1.6 101кс. има подобни проблеми, тя е още по-скъпа обаче.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пет 04 авг 2006 0:08


astragt написа:Благодаря ви колеги!!!

Да купих я чисто нова от АутоПлюс.
Производство е на SiemensVDO, само те ги правят. Цената и беше 396лв. Един познат ми уреди и отстъпка, първо ставаше дума за 20%, но в крайна сметка дадоха само 10%

Наистина се оказва голям проблем. Още идин познат с 1.6 101кс. има подобни проблеми, тя е още по-скъпа обаче.


Колега astragt вероятноста да повредиш и новата клапа е голяма! Според мен една от основните причини да се повреди старата са газови експлозии. Точно това ме възпира да монтирам "обикновенна" газова уредба на моя 2Е digifant мотор :?
Газовата уредва на предишният ми голф беше закупена почти без пари от собственика на един Passat B3 2E digifant, само с едно условие - аз да си я демонтирам. До момента му струваше две дроселови клапи и две кутии за въздушния филтър.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 04 авг 2006 9:52


tyo написа:
astragt написа:Благодаря ви колеги!!!

Да купих я чисто нова от АутоПлюс.
Производство е на SiemensVDO, само те ги правят. Цената и беше 396лв. Един познат ми уреди и отстъпка, първо ставаше дума за 20%, но в крайна сметка дадоха само 10%

Наистина се оказва голям проблем. Още идин познат с 1.6 101кс. има подобни проблеми, тя е още по-скъпа обаче.


Колега astragt вероятноста да повредиш и новата клапа е голяма! Според мен една от основните причини да се повреди старата са газови експлозии. Точно това ме възпира да монтирам "обикновенна" газова уредба на моя 2Е digifant мотор :?
Газовата уредва на предишният ми голф беше закупена почти без пари от собственика на един Passat B3 2E digifant, само с едно условие - аз да си я демонтирам. До момента му струваше две дроселови клапи и две кутии за въздушния филтър.



Ейййй добре, че отключихте темата.
Има продължение на шибания роблем.
След като се зарадвах, че колата ми заработи на 6, я карах така точно 50ина км. и след това паля и хоп ядец, старата песен на нов глас. Колата заработи точно както работеше преди да ида в сервиза.
На бензин зле, като пусна климатика пооправя, а на газ супер и със и без климатик. Бегом обратно в сервиза и наново се почна, какво се оказва - много бедни смеси /ламбдата отчита вярно, закачаха и тяхна в ауспуха/, налягане на бензина - перфектно, съмнениея за отишъл дебитомер или нещо по дюзите. В крайна сметка можеше и никога да не сменям тая клапа ако не бяхме се опитвали да е настройваме, просто проблема не е бил в нея. А тя, че си е заминала си беше заминала, неможе да се настройва, но можеше и никога да не се наложи. Та по въпроса с бедните смеси. Дайте идеи! Дебитомера ще го проверя след 2 седмици, че днес заминавам за море. Може ли да са дюзи? Странното е, че колата работи перфектно след като смених клапата за известно време - около 50км и след това паля и хоп на бензин пак зле, на газ супер.

А относно газовите експлозии и обикновенните газови уредби - колега според мен си прав до голяма степен, но всичко зависи от качестения монтаж и подържането на перфектна запалителна система. Аз лично съм супер доволен от монтажа, а цялата ми запалителна система е нова. Експлозии не съм имал да чукам на дърво. Имаше всъщност една, но вината си беше моя. Още повече експлозията незнам как точно може да повреди дросела /не казвам, че не може/ , защото ако гръмне, гръмва когато даваш газ, а дросела тогава е отворен и реално няма какво да се случи според мен, но пак казвам, може да съм в грешка.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пет 04 авг 2006 10:23


astragt написа:...След като се зарадвах, че колата ми заработи на 6, я карах така точно 50ина км. и след това паля и хоп ядец, старата песен на нов глас. Колата заработи точно както работеше преди да ида в сервиза.
На бензин зле, като пусна климатика пооправя, а на газ супер и със и без климатик...


Тъкмо това говорех! Проблемите с клапата се значително усезаеми на бензин. На газ почти не се усещат. А за експлозиите - има малки експлозии които не са така силни и може и да не си ги усетил но колкото да "поизкривят" клапата имат сила :?


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 04 авг 2006 10:45


tyo написа:
astragt написа:...След като се зарадвах, че колата ми заработи на 6, я карах така точно 50ина км. и след това паля и хоп ядец, старата песен на нов глас. Колата заработи точно както работеше преди да ида в сервиза.
На бензин зле, като пусна климатика пооправя, а на газ супер и със и без климатик...


Тъкмо това говорех! Проблемите с клапата се значително усезаеми на бензин. На газ почти не се усещат. А за експлозиите - има малки експлозии които не са така силни и може и да не си ги усетил но колкото да "поизкривят" клапата имат сила :?


Дано да не си прав в случая.
Аз я огледах много внимателно клапата и нямаше никакви механични проблеми по нея.
А и е много масивна, незнам какво трябва да се случи за да се покриви.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 04 авг 2006 11:16


tyo-бъркаш понятията!
ти и аз имаме VAF (vloume air flow) сензор (дебитомер) а той говори за дроселовата клапа-това с ковто подаваш газ-дето го дърпа жилото...
ВАФ-а се криви при гърмежи на газ-той е с MAF (mass air flow) и няма тия проблеми.
има си други обаче...
колко пъти съм казвал и пак ще повторя (макар и да не му е съвсем мястото)
КАРАНЕТО НА ГАЗ Е КОМПРОМИС! ако карате много и има икономическа сметка-добре. но ако се слага газчицата за да ми е евтинко (независимо че не карам изобщо) това води само до проблеми, които не са обосновани икономически ама хич!

с горното не казвам на никой нищо-всеки има свой собствен кейс mhihi и 'сяка козъ за свой крак!


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Сря 15 ное 2006 10:02


Едвам я изрових тая тема, но пак стана актуална.
След като смених дроселовата клапа преди време проблема се реши, но точно за половин ден, след това отново заработи лошо на бенизн. Карах я доста време така докато в един хубав момент сама се оправи. Незнам точно какво стана, но при слаб акумулатор се рестартира компа по време на палене и колата като запали заработи нормално и 2 месеца си бачкаше на 6. Вчера обаче паля и за мое нещастие отново същия проблем само на бензин. Какво става вече незнам.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Сря 15 ное 2006 12:45


Баси това си е цяла сага с количката ти колега :shock
съчуствам ти и дано се оправи с минимални финансови интервенции :wink:


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Сря 15 ное 2006 14:10


Колега, да не натрупва грешки в компютъра от газовата ти уредба?! Тогава може би минава в сервизен режим и затова така да работи. Пробвай пак с рестарт на компютъра...


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Сря 15 ное 2006 15:25


Angeljordan написа:Колега, да не натрупва грешки в компютъра от газовата ти уредба?! Тогава може би минава в сервизен режим и затова така да работи. Пробвай пак с рестарт на компютъра...


Ами мина ми през акъла, но:

1. Газаджията ми твърди, че на моя мотор компа си се вкл. в нормален режим на всяко палене и ако не открие грешки си работи в него.
2. Разкачах акумулатора, но ефект никъв. Винаги паля на бензин а и доста си покарвам на бензин.
Ненам какво се случва 2 месеца зле, два добре, сега пак зле.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Сря 15 ное 2006 19:49


Малко наблюдения и разсъждения :

Прави ми впечетление, че:

1. Когато на бензин зааботи лошо, на газ се вдига разхода.
2. На борд компютъра разхода, който показва когато колата е зле на бензин е значително по-нисък от колкото когато колата си работи окей на бензин. Това се наблюдава и когато карам на газ затова се чудя какво би оказала влияние върху показанията на бордкопм. и след като на газ не се регулира притока на гориво, то би трябвало да е въздуха. Дали съм прав ? Но тогава какво - маф сензор?


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Сря 15 ное 2006 20:10


Следя темата от доста време и аз имам подобен проблем веднъж паля колата и си работи певрфектно веднъж паля и работи в авариен режим може една седмица да е екстра другата да е разцентрована правиго без никаква последователност и логика незнам какво става вече или има някъв тотален бъг в ПЦто (а няма как да пробвам с друго) или и азнезнам какво вече да правя освен да чакам проблема да стане постоянен ...
на теб колега незнам какво да ти кажа след като аз самия незнам какво да правя и дати кажа може да е от ламбда или МАР или температурен датчик или някоя кофти маса ... предполагам че си ги играл тия варянти многократно ... аз вече се съмнявам в някои от релетата веднъж при запалването да стработва веднъж не една хипотеза само може и да е страшно грешна и неправилна, но вече незнам какво да мисля ...


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 15 ное 2006 20:13


astragt написа:Малко наблюдения и разсъждения :

Прави ми впечетление, че:

1. Когато на бензин зааботи лошо, на газ се вдига разхода.
2. На борд компютъра разхода, който показва когато колата е зле на бензин е значително по-нисък от колкото когато колата си работи окей на бензин. Това се наблюдава и когато карам на газ затова се чудя какво би оказала влияние върху показанията на бордкопм. и след като на газ не се регулира притока на гориво, то би трябвало да е въздуха. Дали съм прав ? Но тогава какво - маф сензор?

Аз ли съм пропуснал да прочета, или никой не се е сетил да провери как са инжекторите :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта