Както се спомена, този датчик изпраща сигнал към ЕКУ-то да вдигне оборотите когато преминава голямо количество хидравлична течност през него (има натоварване). Ако не се използва климатик/климатроник няма проблеми да се кара и без него (от личен опит казвам). Единствено трябва да се внимава при пълен ляв/десен да се подава леко газ. Ако обаче работи и климатик/климатроник този датчик е необходимост, тъй като оборотите е възможно да паднат и до 600 и тогава вече гасненето на колата е неизбежно. И моя е за смяна, намерих го за 32лв, но не ми се занимава сега с него. На доста места из чуждестранните форуми дори го махат и слагат директно болт на негово място като трябва да се внимава с дължината на болта, която трябва да е точно толкова малко, колкото е главата на датчика, тъй като ще пречи на притока на течност.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5877524-DIY-Power-Steering-Pressure-Switch-Fix
Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта