


Спукан блок???
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Спукан блок???
Каквото й да е ще се оправи: ако е тапа или разклонение ще се смени, ако е спукан блока ще се завари.Ако трябва и риза ще се набие и пак ще стане.Така,че спокойно..
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Спукан блок???
keymaker написа:Не шашкайте човека. Това да спукаш блока от температурна разлика е по малко вероятно от това да влезеш там от където си излязъл,особено когато разликата е под 100*С.Като пример ще дам нагрято желязо до червено и потопено във студена вода ,ами до сега не съм виждал да стане на парчета (освен ако не е съставено от два различни метала които са заварени един за друг) а по този начин се закалява ,а при по малки разлики в температурата и скороста на изстиване се получава т.нар. отвръщане което реално се случва при всяко изстиване на двигателя.
Примерът е повече от неподходящ. Блокът на двигателя не е "парче желязо". Ако с този инженерен термин искаш да кажеш стомана (при това нисколегирана или изобщо без примеси), тогава може да я закаляваш както си описал. Блокът на двигателя обаче има друга структура. Той е много по-крехък и чувствителен на температурни промени. По същия начин може да се спука, ако върхи горещ двигател започнеш да изливаш ледена вода.
Това с отвръщането също е друга тема. Докато двигателят изстива, при никакви положения не може да се говори за отвръщане, защото температурата на отвръщане изобщо не е била достигната. За още инфо - вижте желязо-въглеродната диаграма

Не шашкам човека, просто му обяснявам, че това, което е неправил е опасно, за да си знае за следващия път и ако пак се стигне до аналогична ситуация, просто да не рискува с гореща вода

Стига толкова офтопик, темата е съвсем друга

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: d4-varna
Re: Спукан блок???
Здравейте отново, днес налях вода да видя откъде тече. Значи, между колекторните тръби и динамото се намира една част, кръгла подобна на маслен филтър, към която е захванат болт. Водата тече от сглобката на тази част и блока. Някой може ли да ми каже каква е тая част и защо тече оттам вода и това значи ли че ми е спукан блока. А мога ли да отвъртя тоя болт? Качвам снимки , за да видите. Там където са стрелките е тоя болт и тече отзад него. Марси отново.Поздрави
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Спукан блок???
Това си е точно масления филтър.Отвий го и огледай от къде е теча.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: d4-varna
Re: Спукан блок???
Това означава ли, че се е смесила водата с маслото?
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Спукан блок???
Колега след като установиш дали проблема е спукан блок или тапа или някое съединение скъсано. При мен беше същият проблем не сложих антифриз и се разминах само с 200лв водна помпа и радиатор ето може да прочетеш темата viewtopic.php?t=237322 аз мойта я размразявах с 2 сешоара на 4-5 градусово време вънка
а после и налях вода и направо в сервиз
Успехи ще следя темата


-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: d4-varna
Re: Спукан блок???
Ами то при мен проблема е малко по-далечен, аз трябваше първо да кажа, че имам проблем с парното и не задържа вода, съответно и антифриз и изтича, аз затова не съм и сложил антифриз. Като го налея и изтича и тече вода на пода пред седалката, която е до шофьорската. И то оттам тръгнаха проблемите. Незнам защо тече тая вода, ама ако налея антифриз и той ще изтече. Пробвах да разглобя таблото, ама нещо се запече и го оставих, та така...и сега тва замръзване, абе дано не е блока само.Аз иначе миналата година имах подобен проблем и се оказа водна помпа и я смених, ама сега просто не бях в града и преди да тръгна изключих да й източа водата. Прибрах се възможно най-бързо след като се застуди, ама....беше късно. Ми дано не е голяма белята, че то и без тва и други ремонти има да й правя...дано се размина тоя път 

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Спукан блок???
Проблема ти е в радиатора на парното в купето, оттам тече
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Спукан блок???
Както каза bnick проблема е в спукано радиаторче на парното и при мен има лека загуба на вода на две седмици и наливам половин литър и това се равнява на този теч който е в купето от радиаторчето на парното втора употреба струват около 40 лв



-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: d4-varna
Re: Спукан блок???
Благодаря на всички от форума за помощта и за разбирането. Днес съм много щастлив
Значи, сутринта свалих капака на колекторните тръби и самите тръби и видях, че едната тапа на блока е изхвърчала и откачих от радост. Сложих тапата, е, не я поставих точно както трябва, ама я зазимих и сега като се стопли почвам ремонта
Радвам се, че го има тоя форум, за такива като мен, които не разбират, но се опитват сами да ремонтират.Ми надявам се темата да е полезна. Поздрави на всички ви 



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта