Проблем с отчитането на температурата на водата Г2 EZ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 10 авг 2006 6:06


kotse_botse написа:И все пак не бъди сигурен, че не е термостат. Аз имах такъв проблем - температурата (особено на дълъг път) беше под 90 градуса и като смених термостата вече загрява бързо и държи 90 градуса. Иначе и аз си имах парно, а и перката си включваше в случаите когато все пак стигнеше над 90 градуса.

При по студено време,ако е прецакан термостата чакай да има парно.Да ама не :wink: :wink:




Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с отчитането на температурата на водата Г2 EZ

Мнениеот feb » Чет 10 авг 2006 14:13


feb написа:Здравейте,

Първо, от препоръка за търсачката няма нужда, защото рових доста, но не намерих основното.
Проблемът е от тази сутрин. Според стрелката на таблото колата беше само леко загряла, дори след 15км градско каране.
Едва ли е термостат, защото дори и на място не можа да се вдигне много, а перката си се включва.
Парно има яко.
Оборотите си паднаха както си трябва след изключването на автоматичния смукач.
Показанието не е чиста нула, а все пак мърда леко...
Как да си изолирам проблема и къде да си намеря датчика който е отговорен за показанието на таблото?
Мерси предварително.


251-919-501D, който бил заместител на 251-919-501А, какъвто беше моя(смятам даже, че беше там от раждането на колата съдейки по датата на производство) + 200-300 мл антифриз и проблемът е решен.

Старият е 4 килоома студен, новият - 1.


Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kotse_botse » Чет 10 авг 2006 15:51


vit_autosofia написа:
kotse_botse написа:И все пак не бъди сигурен, че не е термостат. Аз имах такъв проблем - температурата (особено на дълъг път) беше под 90 градуса и като смених термостата вече загрява бързо и държи 90 градуса. Иначе и аз си имах парно, а и перката си включваше в случаите когато все пак стигнеше над 90 градуса.

При по студено време,ако е прецакан термостата чакай да има парно.Да ама не :wink: :wink:


Еми при мен имаше. Зимата, при минусови температури. Просто почваше да духа топло с няколко минути закъснение, тъй като явно прецакания термостат стоеше постоянно отворен.

П.С. Извинявам се, че не е много по темата.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 10 авг 2006 16:09


kotse_botse написа:
vit_autosofia написа:
kotse_botse написа:И все пак не бъди сигурен, че не е термостат. Аз имах такъв проблем - температурата (особено на дълъг път) беше под 90 градуса и като смених термостата вече загрява бързо и държи 90 градуса. Иначе и аз си имах парно, а и перката си включваше в случаите когато все пак стигнеше над 90 градуса.

При по студено време,ако е прецакан термостата чакай да има парно.Да ама не :wink: :wink:


Еми при мен имаше. Зимата, при минусови температури. Просто почваше да духа топло с няколко минути закъснение, тъй като явно прецакания термостат стоеше постоянно отворен.

П.С. Извинявам се, че не е много по темата.

хладинко да ама не и топло



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 52 госта