ВЪПРОС ЗА ХИДРАВЛИКАТА НА ВЕНТО 1.8 ААМ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пон 14 авг 2006 21:10


Абе хора намерете от някъде да видите и прочетете на какъв принцип работи хидравликата. Напълно е нормално да свисти хидравликата на пълен ляв или пълен десен. Когато се свие волана в крайно ляво или дясно полжение инжинерите са го измислили така, 4е за да се избегне постоянно налягане в системата, да се изпуска налягането през малко клапанче или отворче. Именно при преминаването на маслото през този отвор се издава това свистене, защото маслото минава под високо налягане.




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 15 авг 2006 6:38


Andrian_VT написа:Абе хора намерете от някъде да видите и прочетете на какъв принцип работи хидравликата. Напълно е нормално да свисти хидравликата на пълен ляв или пълен десен. Когато се свие волана в крайно ляво или дясно полжение инжинерите са го измислили така, 4е за да се избегне постоянно налягане в системата, да се изпуска налягането през малко клапанче или отворче. Именно при преминаването на маслото през този отвор се издава това свистене, защото маслото минава под високо налягане.

:006: :kef: ето това е истината



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 52 госта