ВЪПРОС ЗА ХИДРАВЛИКАТА НА ВЕНТО 1.8 ААМ
Абе хора намерете от някъде да видите и прочетете на какъв принцип работи хидравликата. Напълно е нормално да свисти хидравликата на пълен ляв или пълен десен. Когато се свие волана в крайно ляво или дясно полжение инжинерите са го измислили така, 4е за да се избегне постоянно налягане в системата, да се изпуска налягането през малко клапанче или отворче. Именно при преминаването на маслото през този отвор се издава това свистене, защото маслото минава под високо налягане.
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Andrian_VT написа:Абе хора намерете от някъде да видите и прочетете на какъв принцип работи хидравликата. Напълно е нормално да свисти хидравликата на пълен ляв или пълен десен. Когато се свие волана в крайно ляво или дясно полжение инжинерите са го измислили така, 4е за да се избегне постоянно налягане в системата, да се изпуска налягането през малко клапанче или отворче. Именно при преминаването на маслото през този отвор се издава това свистене, защото маслото минава под високо налягане.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 52 госта