


Температура на двигателя 1,6 ABU
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 15 авг 2006 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
sastia problem:(
zdraweite, sas sastia motor na golf III sam 1,6, i imam sastia problem, mnogo zagriava, nad 100, s gazowa uredba sam i kato go napana na magistralata s nad 115-120 i se kacvhva po4ti do 110', s klimatik e no ne go puskah na magistralata i pak zagriavashe. predi niakolko dni mi se razvali datchika, no mi dadoha ot magazina niakakaw s po niski temperaturi(s 3 izvoda e dat4ika po princip) i sega perkata izkliuchva na 85' i kolata istiva i ostava na malkia krag da varti dokato pak zagree( 2-ta stepen se vlkliucva kam 96 sled smianata) maistora kaza che bilo po dobre taka che bila s klimatik ama towa rabotene na malkia krag me pritesniava?! dali da ne smenia dat4ika pak s takav za po-visoka t?! a i sasto taka trupa nekakwi greshki kompiutara stoto kato swalia akumolatora za 1h chas i posle raboti dobre na benzin i kato zapalia nekolko pati ili mina 50-60 km i pak po4va da glahne na benzin, daite sawet
Здравейте, моят Голф 1.6 94 също беше започнал да ме притеснява, като градско държи 90-100 градуса, а понякога на дълъг път(обикновено в голям баир) вдига 95-98. Първо смених течноста и промих радиатора, после смених термостата ( 87"), но това продължи!
След това купих нов температурен датчик, но се оказа че с него държи 110", и го върнах със страшни псувни в магазина. И нарая какво направих. Взех два скъпи мултицети и им наврях термодвойките в разширителния съд. Резултата беше следния :
-температура на мултицета 86", температура на датчика в таблото 90"
-при 92" на мултицета се включи перката ( 96-97 на таблото)
-при падане на 86-85" на мултицета изключи перката (90" на таблото)
Извод: Карайте си спокойно колите, просто стрелката лъже точно с 5 градуса, не се притеснявайте!!! Моя голф на дълго държи 88-92, а в града 90-100. : )))))))))
След това купих нов температурен датчик, но се оказа че с него държи 110", и го върнах със страшни псувни в магазина. И нарая какво направих. Взех два скъпи мултицети и им наврях термодвойките в разширителния съд. Резултата беше следния :
-температура на мултицета 86", температура на датчика в таблото 90"
-при 92" на мултицета се включи перката ( 96-97 на таблото)
-при падане на 86-85" на мултицета изключи перката (90" на таблото)
Извод: Карайте си спокойно колите, просто стрелката лъже точно с 5 градуса, не се притеснявайте!!! Моя голф на дълго държи 88-92, а в града 90-100. : )))))))))
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
И сравн. лесно съсипва гарнитура, да - така се води. Ако го следиш внимателно и сменяш всичко навреме с качествени части и консумативи, смятам, че не е толкова страшно. Замислял съм се за профилактично промиване на системата и външно измиване на радиатора /без мн. силна струя, че ще го продупчи/, ама трябва много да разглобяваш отпред, че да го извадиш на показ този радиатор. Аз съм сменил само антифриз и нямам никакви проблеми /чукам на дърво
/ вече 2 год. Тука има една тема: "Максимално допустими обороти 1.6 АБУ" - там също става дума и за работната температура.

-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 11 юли 2006 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
аз съм с 1.4 моно ABD обаче таблото е на друг модел (оригинала е с часовник а сегашното ми е с оборотомер) и ми отчита температура над 100 градуса, някъде около 105 и тогава ми се включва перката . И все си мисля че уредите нещо лъжат или датчика е изфъскал вече. Защото при тая температура би трябвало охл. течност да изкипи 105 гр. 

- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Незнам какъв чайник е ама завчера при външна температура 42 градуса(кмета беше забранил товарни камиони да минават заради размекнатия асфалт...казаха по новините) ходих от Пловдив до Хисар и обратно грубо 100 км. в двете посоки
мак.температура 80 градуса.с нов Вахлер. за 30 лв.Другия термостат Вернет за 10 лв.стои за зимата ,а и в момента изобщо не ме интересува дали са 80 или 90 или 100 важното е че върви !!! Някой ден ще проверя дали показанията на таблото са верни !!!
Карай си колата и да не ти пука !! Само гледай да не заври че тва наистина е лошо ако неможеш да си я оправиш сам !!
Незнам какъв чайник е ама завчера при външна температура 42 градуса(кмета беше забранил товарни камиони да минават заради размекнатия асфалт...казаха по новините) ходих от Пловдив до Хисар и обратно грубо 100 км. в двете посоки
мак.температура 80 градуса.с нов Вахлер. за 30 лв.Другия термостат Вернет за 10 лв.стои за зимата ,а и в момента изобщо не ме интересува дали са 80 или 90 или 100 важното е че върви !!! Някой ден ще проверя дали показанията на таблото са верни !!!
Карай си колата и да не ти пука !! Само гледай да не заври че тва наистина е лошо ако неможеш да си я оправиш сам !!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта