Температура на двигателя 1,6 ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sashkata
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 15 авг 2006 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

sastia problem:(

Мнениеот sashkata » Вто 15 авг 2006 20:34


zdraweite, sas sastia motor na golf III sam 1,6, i imam sastia problem, mnogo zagriava, nad 100, s gazowa uredba sam i kato go napana na magistralata s nad 115-120 i se kacvhva po4ti do 110', s klimatik e no ne go puskah na magistralata i pak zagriavashe. predi niakolko dni mi se razvali datchika, no mi dadoha ot magazina niakakaw s po niski temperaturi(s 3 izvoda e dat4ika po princip) i sega perkata izkliuchva na 85' i kolata istiva i ostava na malkia krag da varti dokato pak zagree( 2-ta stepen se vlkliucva kam 96 sled smianata) maistora kaza che bilo po dobre taka che bila s klimatik ama towa rabotene na malkia krag me pritesniava?! dali da ne smenia dat4ika pak s takav za po-visoka t?! a i sasto taka trupa nekakwi greshki kompiutara stoto kato swalia akumolatora za 1h chas i posle raboti dobre na benzin i kato zapalia nekolko pati ili mina 50-60 km i pak po4va da glahne na benzin, daite sawet




Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Сря 16 авг 2006 8:32


Здравейте, моят Голф 1.6 94 също беше започнал да ме притеснява, като градско държи 90-100 градуса, а понякога на дълъг път(обикновено в голям баир) вдига 95-98. Първо смених течноста и промих радиатора, после смених термостата ( 87"), но това продължи!
След това купих нов температурен датчик, но се оказа че с него държи 110", и го върнах със страшни псувни в магазина. И нарая какво направих. Взех два скъпи мултицети и им наврях термодвойките в разширителния съд. Резултата беше следния :
-температура на мултицета 86", температура на датчика в таблото 90"
-при 92" на мултицета се включи перката ( 96-97 на таблото)
-при падане на 86-85" на мултицета изключи перката (90" на таблото)

Извод: Карайте си спокойно колите, просто стрелката лъже точно с 5 градуса, не се притеснявайте!!! Моя голф на дълго държи 88-92, а в града 90-100. : )))))))))


Dosy
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател: CAXA 2012
Местоположение: София

Мнениеот Dosy » Сря 16 авг 2006 8:51


тоя мотор от край време си е известен като ЧАЙНИКА-точното щото грее...


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 16 авг 2006 14:17


И сравн. лесно съсипва гарнитура, да - така се води. Ако го следиш внимателно и сменяш всичко навреме с качествени части и консумативи, смятам, че не е толкова страшно. Замислял съм се за профилактично промиване на системата и външно измиване на радиатора /без мн. силна струя, че ще го продупчи/, ама трябва много да разглобяваш отпред, че да го извадиш на показ този радиатор. Аз съм сменил само антифриз и нямам никакви проблеми /чукам на дърво :) / вече 2 год. Тука има една тема: "Максимално допустими обороти 1.6 АБУ" - там също става дума и за работната температура.


Krasimir_stz
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот Krasimir_stz » Сря 16 авг 2006 22:23


аз съм с 1.4 моно ABD обаче таблото е на друг модел (оригинала е с часовник а сегашното ми е с оборотомер) и ми отчита температура над 100 градуса, някъде около 105 и тогава ми се включва перката . И все си мисля че уредите нещо лъжат или датчика е изфъскал вече. Защото при тая температура би трябвало охл. течност да изкипи 105 гр. :shock


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Пон 21 авг 2006 14:51


А знаете ли колко струва уреда на таблото дето показва температурата , ама втора ръка...


uBy
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот uBy » Пон 21 авг 2006 17:21


и моят поддържаше 95-100 градуса,но след като ми изпатка термостата и го смених повече от 80-85 градуса не вдига.

п.п. някой ако може да ми каже някакъв хубав термостат,в смисъл на марката де,че тоя в момента е QH и нещо не ми харесва...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 21 авг 2006 19:44


uBy написа:п.п. някой ако може да ми каже някакъв хубав термостат,в смисъл на марката де,че тоя в момента е QH и нещо не ми харесва...

Wahler (немски - 'а' umlaut).


uBy
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот uBy » Вто 22 авг 2006 0:37


vasstoP,благпдаря много


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 22 авг 2006 21:42


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

Незнам какъв чайник е ама завчера при външна температура 42 градуса(кмета беше забранил товарни камиони да минават заради размекнатия асфалт...казаха по новините) ходих от Пловдив до Хисар и обратно грубо 100 км. в двете посоки
мак.температура 80 градуса.с нов Вахлер. за 30 лв.Другия термостат Вернет за 10 лв.стои за зимата ,а и в момента изобщо не ме интересува дали са 80 или 90 или 100 важното е че върви !!! Някой ден ще проверя дали показанията на таблото са верни !!!

Карай си колата и да не ти пука !! Само гледай да не заври че тва наистина е лошо ако неможеш да си я оправиш сам !!


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Сря 23 авг 2006 15:23


Аз бях с WAHLER, и си сложих BEHR. При мен се оказа че датчика на таблото не е верен.5-6 градуса повече показва



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта