Аз ходих до морето и обратно за 75 лв. В същност за 65 защото едната нафта беше по-тънка от познат. С 45 литра 1000 километра при средна скорост 120-130 /което за мен е нормална скорост за пътуване на такива разстояния с тези коли на по 10-15 год/.
В момента имаме 4 VW-та в семейството и само мойто е дизелово /и следващото ми ще е печка/.
Точно заради легендите за скъпите части и чупливите дизели се стигна до тук.
Разликите в цените на частите за бензин и дезел от една и съща година са минимални /освен за някой части който са специални за даден мотор/.
Каквотои да вземеш, ако е добре подържано няма да същаляваш, въпреки че аз имам предрасъдаци за 101 коньовия.
И все пак още един глас за ТДИ-то.
Golf 3 GT 1.6 vs 1,9 TDI
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Може само на мен така да ми се струва ,но сякаш оплакващите се от проблеми с газифицираните бензинки в форума са доста повече от тези с дизелите,ама може би е така понеже и като количество са повече....! Ама и друго мога да кажа-колкото познати с бензин-газ съм возил всички казват-.....ако не беше толкова скъпо и аз такова щях да си взема....
Така че моето мнение е ясно-дизел ама по-скъпичък за да ти е по-евтино после!

- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Абе верно тоя 101 коньовия за нищо не става.
Вече година , от как се мъча с тва AFT - ебати боклука, все едно албанци са го правили.
Гори ужасно много, 6-7 извънградско с клима. ( изтивам от нея)
Спънат кон - не върви повече от 190
От 0 до 100 за 10сек
А пък масло как папка , направо ужас - цели 300гр.
за 10 хил.км.
За една година не успях да направя повече от 25 хил. защото частите му са ужасно скъпи. Дадох цели 2 лв. за маслоустоив маркуч за картерните газове
На всичко отгоре се оказа ,че трябва да се чисти няква дроселна клапа веднаж годишно
С една дума - бягай далече колега
Газ не слагам ,защото чакам да измислят нещо да я карам с вода - от реката не от чешмата, на тънканаж

Вече година , от как се мъча с тва AFT - ебати боклука, все едно албанци са го правили.
Гори ужасно много, 6-7 извънградско с клима. ( изтивам от нея)

Спънат кон - не върви повече от 190


А пък масло как папка , направо ужас - цели 300гр.

За една година не успях да направя повече от 25 хил. защото частите му са ужасно скъпи. Дадох цели 2 лв. за маслоустоив маркуч за картерните газове


С една дума - бягай далече колега
Газ не слагам ,защото чакам да измислят нещо да я карам с вода - от реката не от чешмата, на тънканаж


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Гори ужасно много, 6-7 извънградско с клима. ( изтивам от нея)
Пич ти си поредната ходеща реклама на ФВ.
Един савет харесали сти си нещо купили сте си го вършиви работа-ОК.Ама като пита някои споделяите плюсовете и минусите на дадената кола-щото хора различни,за различно ползват колата и различни коли им вършат работа.Тия реплики и изхвърлии от моито по-убаво нема аман вече.
Пич ти си поредната ходеща реклама на ФВ.
Един савет харесали сти си нещо купили сте си го вършиви работа-ОК.Ама като пита някои споделяите плюсовете и минусите на дадената кола-щото хора различни,за различно ползват колата и различни коли им вършат работа.Тия реплики и изхвърлии от моито по-убаво нема аман вече.
- Svetilio
- Мнения: 376
- Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
карам АФТ - GOLF III 1997 GT изпълнение с климатроник ,за 3 месеца имам около 6 000 км
. Колата не е лоша за тези пари /с мнооого пари винаги можеш да вземеш по-хубава нова
/ , извънградско 6,5 , градско - София 9 , сменени - ангренажен ремък , ролка, масла, филтри , свещи /само двете бяха леко пътници ама да ми е мирна главата + маркуч картерни газове -/ 96 лв е в Юнитрейд + 7 лв труд...../ Като гледам всичко гореспоменато се сменя и на TDI , за накладки и спирачни дискове , окачване не говорим - зависят не от това кои пистолет хващах на бензиностацията а как и каде е карано....
Аз доста търсих кола - карал съм TD мотор - доволен.... но за ГТ с всичките екстри и хубавия 110 ps TDI мотор ми искаха над 9000-9500 в зависимост от колите, а имаха забележки .....
Моя съвет е - търси , ако намериш читаво TDI няма да сбъркаш , но може и да си сметнеш 2000 лв в повече за дизел колко км правят за да ги избиеш.... За всеки си е специфично , та затова го има вечния спор.....
При мен сметката беше - среден разход - смесено 7,5 л / 100 км = 15 лв за 100км
при дизел ще сваля на 5,5 - 6 = да го сложим 10 лв за 100 км
Тоест имам разлика 5 лв , и ако дам 2000 лв повече докато не и направя 40 000 км, съм се набутал.....Да не забравим че по-скъпата кола има най-малкото по големи разходи за застраховка
За газта - 1,10 лв.... при положение че идва зима ,студ и обикновенно цената се вдига, ще мислим напролет отново по темата...
Та с една дума казано, търси читава кола /доколкото можеш да разбереш/ , взимаи това което ти харесва и късмет
!


Аз доста търсих кола - карал съм TD мотор - доволен.... но за ГТ с всичките екстри и хубавия 110 ps TDI мотор ми искаха над 9000-9500 в зависимост от колите, а имаха забележки .....
Моя съвет е - търси , ако намериш читаво TDI няма да сбъркаш , но може и да си сметнеш 2000 лв в повече за дизел колко км правят за да ги избиеш.... За всеки си е специфично , та затова го има вечния спор.....
При мен сметката беше - среден разход - смесено 7,5 л / 100 км = 15 лв за 100км
при дизел ще сваля на 5,5 - 6 = да го сложим 10 лв за 100 км
Тоест имам разлика 5 лв , и ако дам 2000 лв повече докато не и направя 40 000 км, съм се набутал.....Да не забравим че по-скъпата кола има най-малкото по големи разходи за застраховка

За газта - 1,10 лв.... при положение че идва зима ,студ и обикновенно цената се вдига, ще мислим напролет отново по темата...
Та с една дума казано, търси читава кола /доколкото можеш да разбереш/ , взимаи това което ти харесва и късмет

- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги, явно че доводита ЗА и ПРОТИВ и за двата варианта са много повече отколкото предполагах първоначално
Благодарение на вас доста инфо събрах обаче, сега май ще ми трябва най-вече късмет
......и разбира се одобрението на кредитната инспекторка в банката
ПС Голфсторм, човече ти събуди най-дълбоките ми кошмари....



ПС Голфсторм, човече ти събуди най-дълбоките ми кошмари....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Мисля че последното изречение на Svetilio трябва да ти е водещо(впрочем цялото му изказване е читаво и колегиално).И другото иди покараи и двете коли-изобщо като копуваш караи,пробваи,оглеждаи и говори с предишния собственик!А иначе въпроса дали да си земеш дизел ,ли бенц зависи колко я караш,как я караш,къде я караш и колко внимание може да и отделиш.
- mitkobombata
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
ами помислил ли си възможност за АФТ мотор + метан
ако в твоя град има метан станция това е според мен най добрия варянт.
аз карам афт + метан и сам доволен
190км на метан
215(бензин)
само с климатик имам малак проблем в града ама е незначителен тругвам см алко повече газ.
ТДИ подръжката е повече
масло сменяш на 7 хиляди км
маслото е по скупо и частите по двигатела
несам против Дизела но по евтин варянт е метана
виж малко
http://avtometan.com/
http://remixbg.com/
нещо повече за метановите уредби
ако в твоя град има метан станция това е според мен най добрия варянт.
аз карам афт + метан и сам доволен
190км на метан
215(бензин)
само с климатик имам малак проблем в града ама е незначителен тругвам см алко повече газ.
ТДИ подръжката е повече
масло сменяш на 7 хиляди км
маслото е по скупо и частите по двигатела

несам против Дизела но по евтин варянт е метана

виж малко
http://avtometan.com/
http://remixbg.com/
нещо повече за метановите уредби

-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 2:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Абе верно тоя 101 коньовия за нищо не става.
Вече година , от как се мъча с тва AFT - ебати боклука, все едно албанци са го правили.
Гори ужасно много, 6-7 извънградско с клима. ( изтивам от нея) Crying or Very sad
Спънат кон - не върви повече от 190 Sad От 0 до 100 за 10сек Sad
А пък масло как папка , направо ужас - цели 300гр. Exclamation за 10 хил.км.
За една година не успях да направя повече от 25 хил. защото частите му са ужасно скъпи. Дадох цели 2 лв. за маслоустоив маркуч за картерните газове Exclamation На всичко отгоре се оказа ,че трябва да се чисти няква дроселна клапа веднаж годишно Shocked
С една дума - бягай далече колега
Поредния ламер дето са му продали издухан Голф и айде всички останали са така.Като не ти харесва върния я на Белканто.Пич помисли си какво ти се кара чак такава разлика няма,но мен ако питаш аз карам 101 коня и ще ти кажа вземи си дизел ама го виж добре че иначе УЖАС


- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Е...Съжалявам, че не се е разбрала ( получила) иронията ми... Тя е към тези , които не харесват в случая AEK \ AFT, без да обясняват защо...Вече няколко пъти чета такива мнения...
А иначе смятам, че при купуване на стара кола, трябва да се гледа (освен всичко останало) състоянието на конкретния мотор, а не абревиатурата му. Плащаш за състоянието двигателя , не за 3 букви. VAG са направили различни двигатели но ВСИЧКИ са на еднакво високо технологично ниво. Съществената разлика между тях започва да се проявява едва след намесата на човешкия фактор. В процеса на експлоатация. Това е много трудно, даже невъзможно да се прецени, когато купуваме кола на старо. Такава кола се купува с КЪСМЕТ , пари трябват СЛЕД ТОВА , когато ще я караме и поддържаме, без да се гаврим с нея и да искаме невъзможното ...
Та думата ми беше за това , че не бива да се хвърлят необосновани мнения. Още повече от хора, които имат вероятно заслужен авторитет ( а значи и отговорност ) в този форум . Защото така, вместо да се помогне , може да се навреди. Човека ще попадне на мотор в добро състояние, но спомняйки си прочетеното за него - че "не става", ще го подмине , купувайки нещо, което наистина не става, но трите му букви звучат някак си магически...
На колегата Plamen_VR6 пожелавам КЪСМЕТ!
А на въпроса AFT или TDI , отговорът е : – Да.
А иначе смятам, че при купуване на стара кола, трябва да се гледа (освен всичко останало) състоянието на конкретния мотор, а не абревиатурата му. Плащаш за състоянието двигателя , не за 3 букви. VAG са направили различни двигатели но ВСИЧКИ са на еднакво високо технологично ниво. Съществената разлика между тях започва да се проявява едва след намесата на човешкия фактор. В процеса на експлоатация. Това е много трудно, даже невъзможно да се прецени, когато купуваме кола на старо. Такава кола се купува с КЪСМЕТ , пари трябват СЛЕД ТОВА , когато ще я караме и поддържаме, без да се гаврим с нея и да искаме невъзможното ...
Та думата ми беше за това , че не бива да се хвърлят необосновани мнения. Още повече от хора, които имат вероятно заслужен авторитет ( а значи и отговорност ) в този форум . Защото така, вместо да се помогне , може да се навреди. Човека ще попадне на мотор в добро състояние, но спомняйки си прочетеното за него - че "не става", ще го подмине , купувайки нещо, което наистина не става, но трите му букви звучат някак си магически...
На колегата Plamen_VR6 пожелавам КЪСМЕТ!
А на въпроса AFT или TDI , отговорът е : – Да.

- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Гледам по разни сайтове колеги, едно ТДИ-110 коня, лъснато избръснато....9000 левченца....то тва не е човешко
Реална цена ли е това според вас дори за перфектна кола 97 година?Засега варианта с голямото ТДИ отпада поради високата начална инвестиция. Ами така е хубавото струва парички...лошото е като липсват достатъчно
ПС Голфсторм, аз разбрах иронията човече, опитах се да ти отговоря подобаващо иронично...


ПС Голфсторм, аз разбрах иронията човече, опитах се да ти отговоря подобаващо иронично...

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Тва му е лошото на ТДИ-цената.На сичкото и отгоре на саита ласнато и като идеш на живо пак може да не е добро-аз имах такава случка като си копувах.Във всички случаи за екстрите и състоянието бензинката е осезаемо по-евтина.И друго нещо не гледаи 110к.с.-тва е много рядак модел и струва доста пари(за сравнение между ТДИ 110 и 1.6 и дума не може да става)-по добре разгледаи 90к.с. предложенията и имаи предвид че екстри като климатик дигат цената с 600-1000 лв.
- bybeep
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 9:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
golf3gt1.6 vs 1.9tdi
вземай тди-то. аз преди седмица станах собственик на такова. онзи ден ходих до сф. и обратно-500км, като от тях20 в сф. отделно климатика работеше около час-22,5литра
8

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: golf3gt1.6 vs 1.9tdi
bybeep написа:вземай тди-то. аз преди седмица станах собственик на такова. онзи ден ходих до сф. и обратно-500км, като от тях20 в сф. отделно климатика работеше около час-22,5литра8
и кво? 8 разход?толко ми е на мен на газ разхода.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта