Мощност при 1.8т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 мар 2011 14:25


Сега се зачетох в един англииски форум.Ако си на свободна(не в движение) налягането е 0 - значи няма какд а ти се надуят маркучите (както прави на дизеловите).




Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот marchq » Пон 07 мар 2011 17:19


Нова прясна информация от днеска. Сега се връщам от сервиз АУДИ в Бургас. Момчето ми обарна внимание направи диагностика на колата имаше 2 грешки едната е слабо налягане на турбото, другата е грешка в инжекторите. Останахме с уговорката да е погледне в четвъртък защото манометара им се развалил и няма как да е замерят. Сега като се замисля всеки път излиза тази грешка за инжекторите (без да се пипат). Блол офа и клапан Н75 са наред. Дайте предложения :(


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 мар 2011 17:33


Ми според мен преди да оправиш инжекторите не виждам кво има да му чоплиш.Вероятно сега колата е в сервизен режим и N75 просто не бачка щото компа не му дава сигнал да отваря.


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот marchq » Пон 07 мар 2011 17:44


Не знам в какъв режим е колата, но изчистиха грешките (промяна няма). Когато колата беше свързана с компютъра майстора провери клапан Н75 (почна да щрака) и каза че работи. В четвъртък ще видим :|


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот kat007 » Вто 08 мар 2011 0:17


Какво става колега....разбра ли какъв е проблема :roll:


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот marchq » Вто 08 мар 2011 22:03


В други ден ще поемат колата... да видим какво ще стане


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот marchq » Чет 10 мар 2011 16:15


Току що си взех колата от сервиз Ауди Бургас. Момчето (мой познат) което ми направи диагностика и оглед на колата ми каза че всичко е наред. Всички датчици били наред. Измерил турбото надувало 0.5 , компресията била наред, центровката също. Единственото нещо което не е било наред е, че 3-4та свещ са зацапани и ми каза, че гарнитурата е за смяна. Така като се смени гарнитурата ще да се види мотора отвътре как е. Колата наистина мудно ускорява, но не може да ме насочат къде е проблема. Това са думи от майсторите. Вече не знам какво да ви кажа и на Вас просто съм разочарован наистина от колата.... Явно попаднах на непоправим кола... Не го пожелавам на никой. :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 10 мар 2011 16:23


Добре де реално турбото ти надува на 0,5 (с 0,1 по-малко - тя и мойта така изпуска някъде :banghead: ).Мери ли я колко рпави от 0-100.Пишеш ,че основния проблем е ,че веднъж върви веднъж не - нали имаш в предвид ,че колата се оправлява от комп'тър които отчита изменението на положението на газта.Демек секи път ускорява различно.Отделно ензнайно защо на фабричния софт при газ до долу предварението на запалването е с няколко градуса по-малко от леко не-натиснат педал докрай.Как разбра ,че гарнитурата е за смяна :shock


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот marchq » Чет 10 мар 2011 16:31


Rabbit_TDI написа:Мисълта ми беше ,че това че не надува тръбата на място май си е нормално.

Да явно е така


Потребителски аватар
madwifi
Мнения: 231
Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: 1.9D AEF
Местоположение: София

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот madwifi » Пет 11 мар 2011 10:37


marchq написа:
Rabbit_TDI написа:Мисълта ми беше ,че това че не надува тръбата на място май си е нормално.

Да явно е така


Ами не знам колеги но моята на място си надува тръбата като се подаде газ. Пък и на бууст метъра си го отчита.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 11 мар 2011 10:38


:shock С оригиналния софтуер ли си?


Потребителски аватар
madwifi
Мнения: 231
Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: 1.9D AEF
Местоположение: София

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот madwifi » Пет 11 мар 2011 10:46


Ами така си мисля. Аз лично не съм я чипосвал. Абсолютно си е сток отвсякъде. Като я купувах даже спортен филтър нямаше :) Това ме навежда на мисълта че стария собственик едва ли е бил фен на тези работи. Като се стопли малко ще има едно разглобяване на кората под чистачките и тогава вече ще знам със сигурност.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот sk. » Пет 11 мар 2011 12:41


За да разбереш дали имаш чип, като махнеш кората, ще трябва да си разглобиш и компютъра, нали знаеш ;)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 11 мар 2011 12:56


То и по показанията на ВАГ-а можеш да видиш.Най-елемнтарното е ,че дебитомера минава доста над 120 - обикновенно 150-180.
Иначе виж какво пишат за буста на неутрална скорост във Вортекса:
"there is no load, a turbo is load dependent.. now you can make a 1-3 psi or so just free reving but no unless you have LC there is no (boost) at a stand still.."
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5212171-Boost-in-neutral
Защо става така не мога си го обясня.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Мощност при 1.8т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 11 мар 2011 13:22


Ето и една тема как най-ефективно можеш да тестваш за дупки в смукателния тракт:
http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html&category=5
Аз обаче не виждам от къде могат да се набавят тез пластамси.Иначе на човека му е изидшало от рециркулацията на газовете.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта