Няма оправия. Дори и друг капак да е.
Ръждата тръгва от вътрешна страна където са точковите заварки. Когато пробие навън става неспасяемо. Временно решени с влакнест кит на Боди или т.н.течен метал.
Ръждица
- if4oo
- Мнения: 322
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 15:02
- Автомобил: GOLF 4 VR6T
- Двигател: AUE
- Местоположение: pleven
Re: Ръждица
добре ами ако се запълни фугата (улея) между капака и стъклото няма ли да се предпази самия капак понеже там винаги се задържа вода.примерно силикон ....говорим за капак без избила ръжда по него
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Ръждица
Ivan4u написа:Абе хора , не на всички колите са им гнилочи бе , изкарахте Г3 по-ръждив от опелите и хондите ?!
Ми не баш като тях ,ама ги гонят.Естествено колите от Италия са много по-добре в това отношение.Както каза колегата от моргата оригинална врата на някоя хиталианка и се пооправят нещата.Иначе аз мойта се борих по-най елементарния начин - ръждопреобразувател и коректор за боя - поне не се разпространяваше,но при мен не беше фрапиращо,а като знам кви 3ки има

- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Ръждица
Точно това място има голяма вероятност да го поталази ръждата .
Ако правиш капака , знай , че е много важно как ще го обработиш и подготвиш за боя !
Същото се отнася и за веждите на калниците и праговете !
...
Ако правиш капака , знай , че е много важно как ще го обработиш и подготвиш за боя !

...
Re: Ръждица
kris11 написа:Няма оправия. Дори и друг капак да е.
Ръждата тръгва от вътрешна страна където са точковите заварки. Когато пробие навън става неспасяемо. Временно решени с влакнест кит на Боди или т.н.течен метал.
Много правилно казано, с една дума няма спасение каквото и да правиш за съжаление ....
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Ръждица
Друг вариант е с епоксидна смола и плат. Преди години баща ми така оправи предните врати на форд орион 87. Който е имал такъв знае за какво става въпрос. Държа пет години, докъто пак се появи ръжда, и то доста по-малко то преди да бъде оправена. За съжаление не помня процедурата, но включваше преобразувател на ръжда, след това оформяне на плата с епоксиднат асмола, засъхване и боя. Оттук нататък сръчността на ръцете 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта