Съвети при покупка на Bora
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Съвети при покупка на Bora
Не знам какво има и какво няма ама в Германия се продават 7бр с тези параметри та купувача да си направи сметка дали е масова или не
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Съвети при покупка на Bora
KirilGeorgiev написа:Не знам какво има и какво няма ама в Германия се продават 7бр с тези параметри та купувача да си направи сметка дали е масова или не
Колега нещо си объркал филтрите ми се чини

Проследи линка и брой: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... Country=DE
Има предостатъчно като имаш предвид че съм задал филтър за Бора между 2001 и 2002. Доста повече от 7 са

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Съвети при покупка на Bora
Да моя е грешката вкарал съм до 2001 не от 2001 

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Съвети при покупка на Bora
KirilGeorgiev написа:Да моя е грешката вкарал съм до 2001 не от 2001
Е там наистина са екзотика, като се има предвид, че 1.6 16V се пуска на пазара от лятото/есента на 2000-та и то в ограничен тираж в началото


- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвети при покупка на Bora
stefan4o написа:Бора се среща доста често и с мотор 2.0 115к.с. Доказан във времето е ....
Още едно ценно мнение на Stefan4o.
Дано автора на темата да го е прочел.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Съвети при покупка на Bora
Моторите 2.0 115 hp нямат грам общо с 2Е при Голф 3.
Приликите са само в обема и мощността. Нито блокът е чугунен, нито запалването е същото... изцяло друг мотор си е.
Въпреки това, подкрепям мнението, че моторът е добър избор. Развива си максималният въртящ момент при доста ниски обороти, икономичен е, от към вървеж е приличен и поддръжката му не е скъпа (в сравнение с други Г4 мотори).
Приликите са само в обема и мощността. Нито блокът е чугунен, нито запалването е същото... изцяло друг мотор си е.
Въпреки това, подкрепям мнението, че моторът е добър избор. Развива си максималният въртящ момент при доста ниски обороти, икономичен е, от към вървеж е приличен и поддръжката му не е скъпа (в сравнение с други Г4 мотори).
Re: Съвети при покупка на Bora
Ама над1.6 разходите за гориво, данъци, каско, ГО и тн започват да скачат 
Разгледах цените в mobile.de и нещо не ми се връзва логиката - там цени под 4500 евро няма, а тука на българския пазар има само 2-3 над 9000лв и най-вероятно ако се пазариш ще смъкне цената.
Нашите тука на загуба ли ги продават

Разгледах цените в mobile.de и нещо не ми се връзва логиката - там цени под 4500 евро няма, а тука на българския пазар има само 2-3 над 9000лв и най-вероятно ако се пазариш ще смъкне цената.
Нашите тука на загуба ли ги продават

- stefan4o
- Мнения: 19333
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвети при покупка на Bora
icefire написа:Моторите 2.0 115 hp нямат грам общо с 2Е при Голф 3.
Приликите са само в обема и мощността. Нито блокът е чугунен, нито запалването е същото... изцяло друг мотор си е.
Въпреки това, подкрепям мнението, че моторът е добър избор. Развива си максималният въртящ момент при доста ниски обороти, икономичен е, от към вървеж е приличен и поддръжката му не е скъпа (в сравнение с други Г4 мотори).
Дори и така да е. Концепцията и идеята му е много близка до цитираните от теб. Голям обем, сравнително малка мощност за него 8-клапанов, изместен въртящ момент надолу по скалата на оборотите (2400). Предполагам, че в градски условия е в пъти по-приятен от "напомпаните" 1.6, чиито въртящ момент е по-малък и се постига чак на 4500 оборота (което предполага ръката ти да е все на скоростния лост).
Ама над1.6 разходите за гориво, данъци, каско, ГО и тн започват да скачат
Разгледах цените в mobile.de и нещо не ми се връзва логиката - там цени под 4500 евро няма, а тука на българския пазар има само 2-3 над 9000лв и най-вероятно ако се пазариш ще смъкне цената.
Нашите тука на загуба ли ги продават
Така е. Скачат таксите и данъците. Премери добре нещата и си прецени вземайки плюсовете и минусите на двете впредвид. Относно цените на колите - нашите джамбази не внасят такива от по 4000 ойро, в това можеш да си сигурен. Говорим за голяма част от случаите - катастрофирали, с дефект в мотор/скорости/електроника и т.н. тънкости, някои от които замаскирани добре, други - не. Затова е хубаво да сте двама и вторият да отбира малко, за да не ви пробутат някоя китосана цялостно кола. Гледай добре фугите по капаци и врати, те доста често говорят "без глас" за това дали колата е претърпяла ПТП и дали е направена качествено след това.

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Съвети при покупка на Bora
stefan4o написа:Дори и така да е. Концепцията и идеята му е много близка до цитираните от теб. Голям обем, сравнително малка мощност за него 8-клапанов, изместен въртящ момент надолу по скалата на оборотите (2400). Предполагам, че в градски условия е в пъти по-приятен от "напомпаните" 1.6, чиито въртящ момент е по-малък и се постига чак на 4500 оборота (което предполага ръката ти да е все на скоростния лост).
Не знам аз ли не те разбрах правилно, обаче:
2.0 има макс. въртящ момент при 2400 оборота до 2001-ва и при 3200 оборота след 2001-ва
Това обаче не разбирам какво значение има - важна е макс. мощност, а не въртящия момент (той е само компонент от мощността), а тя при 2.0 се постига при съответно 5200 и 5400 оборота!
При 1.6 16V е при 5700 оборота. Разликата не е чак толкова голяма.
А за скоростния лост съвсем не разбрах какво имаш предвид. Колкото мощността е при по-ниски обороти - толкова повече игра със скоростния лост (Дизел). Но това няма отношение по темата.
2.0 наистина е добър вариант, но според мен 1.6 е перфектния баланс между мащност, разходи и комфорт. Това бе причината и аз да се спра на него.
NEXiT написа:Разгледах цените в mobile.de и нещо не ми се връзва логиката - там цени под 4500 евро няма, а тука на българския пазар има само 2-3 над 9000лв и най-вероятно ако се пазариш ще смъкне цената.
Нашите тука на загуба ли ги продават
Анджек де


Това е положението. За това те посъветвах ако можеш да си купиш кола сам от чужбина - с ясно минало и километри. Тия "далаверки" в БГ са 99% италианки на по 400-500 000 км, удряни, изчуквани, мазани, лепени и т.н.
Само за инфо - киломтеража на Г4 и Бора се превърта за между 10 и 20 СЕКУНДИ без да се сваля нищо

За парите за които аз взех моя Г4 на времето, можех да взема един и половина или про повече търсене дори 2 такива в БГ "уж" със същите параметри

- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Съвети при покупка на Bora
Това обаче не разбирам какво значение има - важна е макс. мощност, а не въртящия момент (той е само компонент от мощността), а тя при 2.0 се постига при съответно 5200 и 5400 оборота!
При 1.6 16V е при 5700 оборота. Разликата не е чак толкова голяма.
А за скоростния лост съвсем не разбрах какво имаш предвид. Колкото мощността е при по-ниски обороти - толкова повече игра със скоростния лост (Дизел).
Дано някой ден станеш поне малко технически грамотен.Смятам,че още не ти е късно.
Тогава ще разберещ какви...заблуди пишеш

Извинявам се за спама

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Съвети при покупка на Bora
tisho_psg написа:
Дано някой ден станеш поне малко технически грамотен.Смятам,че още не ти е късно.
Тогава ще разберещ какви...заблуди пишеш![]()
Извинявам се за спама




Ако искаш ми пиши на ЛС да видим къде точно ти е обърквацията и кой дизелджийски тийнейджър те излъга


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Съвети при покупка на Bora
Haralampi написа:tisho_psg написа: институций![]()
Тоя "институций" май беше римски генерал от 2-ри век преди новата ера

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Съвети при покупка на Bora
NEXiT написа:Ама над1.6 разходите за гориво, данъци, каско, ГО и тн започват да скачат
Горивото и каското нямат никаква пряка връзка с работния обем.То и данъка ,но си прав че на 2.0 ще е малко по-голя.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Съвети при покупка на Bora
Аз лично бих те посъветвал много внимателно да видиш как успокоява мотора и как държи нулевите обороти с различни включени консуматори. От колите които съм видял ПХ(
) е много нежен момент при бензиновите мотори на ВАГ и лесно се прецаква от различни места 


Последна промяна от hooligan_sk на Съб 11 юни 2011 12:23, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19333
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвети при покупка на Bora
Колегата над мен дали не е имал предвид ПХ
Както и да е. Най-добре да се качи и да покара Бора с двата двигателя, освен ако твърдо не е решил да е 1.6. Щото 3 човека 3 мнения могат различни да кажат.
Пък и все пак няма аз или колегата Харалампи да му караме колата 

Както и да е. Най-добре да се качи и да покара Бора с двата двигателя, освен ако твърдо не е решил да е 1.6. Щото 3 човека 3 мнения могат различни да кажат.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Красимир Паров, Пешо123 и 62 госта