Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Re: Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H

Мнениеот blue_shadow » Вто 13 мар 2007 23:43


stormbringer написа:Искам да разбрера каква ми е колата дали пълен или моно инжекцион .
И гледах насам натам инфо за моя двигател ма навссякъде пише някаква информация, която е нечитаема за мен понеже не разбирам от такива неща:
Става въпрос за:
Golf II, 1.3, Произведен 1990(По ниомера на рамата - 1991)
Няма номер на мотора, но със сигурност е NZ, 19E(FLH)40KW
Засега установих само че системата му на запалване е TSZ-H, а горивната система е DIGIJET. Което естественно нищо не ми говори....


И моят ДВГ е същия :) 1.3 DIGIJET NZ -40KW, 55к.с.- пълна инжекция - много прилично ускорение за такъв малък мотор - не се давам лесно на коли с по-голями двигатели :)
На дълъг път разхода ми пада под 6/100, но ако и дам зор (например по дефилето Варвара-Велинград-яко изкачване и много завои) бая качва разхода - около 8/100. До 120 ме устройва ускорението, от там нататък до 140 се ядва, а до 165 (колкото съм вдигал до сега мах) труднооо и само на равен магистрален участък.
Ето и снимка (ДВГ е малко мърляв, но няма да го водя на изложба все пак)
Изображение




komot
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: LOM

Re: Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H

Мнениеот komot » Пет 20 фев 2009 14:37


Някой да помогне имам проблем с вакуумния регулатор на бензина 1.3 голф пълна инжекция.Проби се мембраната и няма от каде да намеря втора употреба.Някакав акъл.Благодаря предварително


markoni2
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 19:14
Автомобил: Seat leon
Двигател: Bxe 2007g
Местоположение: София

Re: Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H

Мнениеот markoni2 » Пет 20 фев 2009 16:26


карам голфче със същия мотор на газ сипвам му булфорс и неправя разлика във вървенето дали е на бензин или газ ускорението е едно и също


Потребителски аватар
koew
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re:

Мнениеот koew » Пет 20 фев 2009 17:27


POLO PAVLETI написа:Този мотор го слагат и на Поло и е пълна инжекция.Мойто Поло беше с такъв мотор и вървеше доста прилично, но да не забравяме килограмите.Колегата е прав че след 80 набира много бавно а за да направи 160 му трябват 20 мин. наклон и попътен вятър :lol: също така не трябва да има и други хора в колата :lol: Не се обиждайте но този мотор на Поло е добре но на Голф ми се струва доста слабичък , да не говорим че гумите нема начин да ги пали.


Прав си вземали са го от Полото,НО отук нататък мисля че не си.......!!! :banana !!! това са някакви модификации точно преди да пуснат Г-3 .... карах Пасат, Голф 2.0 и двете ги махнах :applause: но с тази не мога да се разделя-ако и разбереш особенностите (отначало имах недоразумения)и не мислиш да ходиш на състезания е перфектна. Всеки ден и слагам 180-200км по 2-3 човека, сложил съм и газово /9-9,5 гори/ не е капризна , няма по-удобна :да: :да: :да:


Потребителски аватар
koew
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re:

Мнениеот koew » Пет 20 фев 2009 20:09


Ugeorge написа:Аз карам само на бензин нямам газ. А иначе има ли проблеми тоя двигател с газта, като например промени ли се вървежа на бензин спрямо преди газовата или газовата е била от преди.


Сложих я след това,с газ малко по трудно се ускорява но няма никакви проблеми...... виж само да пали първо на бензин...поне така препоръчват за пълните инжекции и симулатор за комп :applause:


Потребителски аватар
koew
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H

Мнениеот koew » Пет 20 фев 2009 20:30


stormbringer написа:Искам да разбрера каква ми е колата дали пълен или моно инжекцион .
И гледах насам натам инфо за моя двигател ма навссякъде пише някаква информация, която е нечитаема за мен понеже не разбирам от такива неща:

Става въпрос за:
Golf II, 1.3, Произведен 1990(По ниомера на рамата - 1991)
Няма номер на мотора, но със сигурност е NZ, 19E(FLH)40KW

Засега установих само че системата му на запалване е TSZ-H, а горивната система е DIGIJET. Което естественно нищо не ми говори....


Има номер на двигателя - намира се отпред в ляво на блока точно под изпускателния колектор/трудно се вижда, ако ти се наложи да сваляш главата ще го видиш идеално :да: /


tihomir7724
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H

Мнениеот tihomir7724 » Пон 30 мар 2009 14:17


[quote="komot"]Някой да помогне имам проблем с вакуумния регулатор на бензина 1.3 голф пълна инжекция.Проби се мембраната и няма от каде да намеря втора употреба.Някакав акъл.Благодаря предварително[/quot
Здрасти ,колега.И аз имах подобен проблем(според много учениат ми майстор),
не се оказа това(поръчах си от магазин ,с доставка цена 130 лв.,но чаках около месец)и сега имам нова клапан на колата и стария в резерва.Майстора ми препоръча
газово(явно отпада ролята на клапана),но аз отказах.Моят съвет-не се лъжи да купуваш подобен от Нета(заместители и т.н.)Аз щях да се набутам.Ако не можеш
да намериш
Л>С>
viewtopic.php?f=5&t=78427&start=0


zodia`ROCK
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 29 авг 2008 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H

Мнениеот zodia`ROCK » Вто 17 авг 2010 21:10


Колеги, някой има ли схема на мотора. По-специално ме интересува стартера и какви стартери са монтирани на тези мотори.


Потребителски аватар
alfonco147gta1
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H

Мнениеот alfonco147gta1 » Сря 18 авг 2010 2:09


колеги аз имам същия голф2 1.3 пълна инжекция, обаче имам следният проблем на бензин харчи като зил, и мени обороти, на газ се ядва че даже я карам :banana
някой да е имал подобен проблем ? колата ходи на диагностика първо при vasoto тоя в платените обляви, махна некфи работи въртя по дебитомера нещо и общо взето нищо не напрай, както и да е , след това ходих на стенд човека я провери от всякъде и каза че компа бил си изгубил мозъка :screwy , но ако компа не работеше нямаше да мога да я карам както сега...обаче само на газ, на безин колкото да стигна до бензиностанцията, вече почвам да се отчайвам..моля помогнете да си оправя колата, а другото което каза диагностика е че ламбда сондата не реагирала иначе била здрава :banghead:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 19 авг 2010 17:07


toshev написа:Ами вдигни капака, погледни двигателя и виж!
Ако на всеки смукателен колектор има дюза, значи е пълна инжекция.

Макар че съм 100% сигурен че този Голф 2 1.3 е моно....

С колко всмукателни колектори е тоз голф :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта