


GOLF IV 1.6 SR - мнения
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Само ще кажа,че преди 2-3 дни реших да пробвам моята по един планински път малко "по-така" с повечко газ и 2-ра 3-та скорост.Знаете ли колко разход показа?-около 16 на,сто моментен.Двигателят не е същия,но подобен.Сигурен съм,че по-мощен двигател би се справил по-добре-на по-ниски обороти,по-малко гориво.
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
lyubeto написа:това според мен е голяма глупост защото 101 коня изобщо не се затрудняват да се движат с купе от един тон и 300 кила максимум, а къде забравяш момента,че тия двигатели 1.8Т дори без да се настъпват дават голям разход!! Може и ти да си прав не искам да споря, но за мене е така!
според мен пък това, което написа е голяма глупост

- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
andro_v написа:Само ще кажа,че преди 2-3 дни реших да пробвам моята по един планински път малко "по-така" с повечко газ и 2-ра 3-та скорост.Знаете ли колко разход показа?-около 16 на,сто моментен.Двигателят не е същия,но подобен.Сигурен съм,че по-мощен двигател би се справил по-добре-на по-ниски обороти,по-малко гориво.
за сравнение максималния разход, който аз съм правил на 1.8Т и то като се гоних със Сузуки Хаябуза беше 14.1-14.5.
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
lyubeto написа:това според мен е голяма глупост защото 101 коня изобщо не се затрудняват да се движат с купе от един тон и 300 кила максимум, а къде забравяш момента,че тия двигатели 1.8Т дори без да се настъпват дават голям разход!! Може и ти да си прав не искам да споря, но за мене е така!
Не мисля че си прав колега.
Не знам дали си карал по-малък и после по -голям двигател но най-малко осезаемата разлика е в разходя.
Значи ще ти кажа така карам 1.6ми и има едно клио долу пред нас което е 1.2.
Знаеш ли че голфа ми дава същия разход както ми дава 1.2?Да не казвам че е и по-икномичен на моменти.
Да не говорим кое е по-приятно за каране.
И ще споделя още едно наблюдение.
Пасата който имах преди това Б2 1.8и даваше с 1л повече разход от 1.2 и съответно от 1.6ми



А нали се сещаш че ако го настъпиш него на магистрала няма да качи толкова разхода колкото ще качи малолитражния ДВГ.
Така че си мисля че не си прав.И не се заяждам.
Просто споделям лично мнение и опит.
А що се отнася до колата дето я е харесал колегата, ТОВА което му е легнало на сърце стига да може да си го купува кефа е голям после

Айде със здраве
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
lyubeto написа:xаха че за 140 коня много ли е тоя разход !!
140к.с. па много ли са? Има малки градски колички с повече коне вече!
9/100 гори BMW 760iL (445hp) ако го караш до 140км/ч извънграда на темпомат .. леко с две думи.
Бензина отива да напълни цилиндрите, колкото по-големи са те, т.е. колкото по-голям е обема на двигателя, толкова повече е разхода в общия случай! Няма ама абсолютно никаква връзка с конските сили.
L&R написа:Забравихме и че 1,6 няма турбина, която от своя страна може да се брои като - в подръжката на 1,8Т.
колко пъти в живота на една кола се сменя турбо? Тази ми е третата кола с турбо и не съм сменял турбина. В момента моята кола е на 171 000км и си върви отлично. Дори и да се случи нещо с турбината, нова струва 1000лв. Нека колегите, които карат дизелови или бензинови турбо автомобили да кажат колко от тях са имали проблеми с турбокомпресорите си. Аз мисля, че ще се броят на пръсти! Така че този довод може да се изтъкне от незапознат, който иска да смъква цената на даден автомобил


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 155 госта