


Хаотично гасни на бензин,помощ!!!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
alexx написа:един колега го трови такъм проблем и сега сменя Хол датчик
Ако е от Хол-датчика нали ще гасне и на гас, бе колега?!? Кое ще дава команда на бобината да пусне искрата?
Прякото ми шефче страда дълго време от подобен проблем. Със СЕАТ е, но разлика няма! И аз се мъчих с тая кола, щото веднъж бяхме с нея в командировка. Пак, както при теб, гасне, независимо от скоростта и след малко пали и толкова. И като проверих, имаше гориво в моното и то доста.
Оказа се счупено едното гнездо, дето се въртеше роторчето на бензиновата помпа и периодично хване , че заклини! Смяна и сега е като нов!
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Виж тук, ако това може да ти е от полза:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17896
Не съм обаче сигурен дали не те вкарвам в много цветен филм.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17896
Не съм обаче сигурен дали не те вкарвам в много цветен филм.

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колеги, при мене мериха налягане на бенз. отпред при моното - всичко било О.К. Слушайки "велики" майстори смених бобина с комутатор и датчик на хол - колата пак направи същото. Тогава вече извадихме бенз. помпа и като видях колко мизерии са се събрали ми прилоша. Минаха я през ултразвукова вана, измих кошничката и от тогава /чукам на дърво/ няма проблеми.
П.П. Сега си имам бобина с комутатор и датчик на хол за "резерва" - оригинални, работещи.
П.П. Сега си имам бобина с комутатор и датчик на хол за "резерва" - оригинални, работещи.
- vanko@az
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Морето
Голямо благодарско на всички !Влязох ненадейно в Болница и не можах да се включа до край в разискването на темата,но все пак намирам интересни жокерчета !Сега само чакам да се освестя от операцията и ще отворя помпата да я проверя.ще пиша ако има нещо!
П.П.
Ще помоля VASKOTO1 да ми разясни връзката ЕКЮ-бенз.помпа,че имам съмнения в тая насока!
П.П.
Ще помоля VASKOTO1 да ми разясни връзката ЕКЮ-бенз.помпа,че имам съмнения в тая насока!
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Оправяй се бързо и се мятай на колицата:) Тази информация можеш да я изтеглиш от документацията в клубния мейл. Навремето той ми подсказа и оттам се оправих сам по схемите. Иначе смисъла на цялата работа е в това, че при даване на контакт компира следи всички датчици и по един пин от буксата му подава захранване към бензиновата помпа. Това захранване е "-'" и минава през въпросното реле, което ми създаваше проблеми. Просто трябва малко да почетеш, да хванеш мултицета и да мериш:) Успех и, ако имаш още въпроси с радост ще помагаме:)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: envo007 и 92 госта