Това стъпково моторче е с четири крачета.
Две от тях са за управление на самото моторче, а другите две представляват ключе; то контактува, когато бъде приложено усилие към върха на "буталцето".
Това ключе е отворено, когато педалът на газта е натиснат и контактува, когато педалът на газта се пусне. Затвореният контакт казва на компютъра за двигателя да поеме управлението в режим "празен ход".
В момента, в който това ключе се поскапе се получават аномалии като гаснене или форсиране.
Може моторчето да се отвори и да се почистят контактите на това "ключе". Но проблемът е решен временно. Пъпките на ключето нормлно са покрити с благороден метел, за да не се окисляват. В момента, в който ги пилнете с пилата (шкурката), нещата изглеждат перфектни - всичко лъщи, но точно след 2 седмици положението е по-зле от преди намесата (личен опит).
По тази причина не бих посъветвал никой да си купува такова моторче втора употреба.
Единственият вариант, който ми е хрумвал за ремонт е, да се отрежат пъпките на едно реле заедно с част от пластинката, която ги носи, и да се "сменят" тези на моторчето. Но е само идея...
Цената на ново, пък и на втора употреба, е безумно висока...
