1.8Т прекъсва???
Re: 1.8Т прекъсва???
Чакай, чакай... богата смес и пренадуване на турбото..? Аз все си мислех, че като пренадуе турбото и сместа би трябвало да обеднее?
Re: 1.8Т прекъсва???
Сменил съм всички вакууми нямам пробиви по турбопътищата незнам вече какво и има на тази кола.Дебитомера може ли да ми прави тези проблеми с богатата смес и от там пренадуването?Вчера го откачих и карах така колата се държеше много по добре както и си имаше стабилен празен ход дори не усетих огромна разлика във вървежа както когато е закачен!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: 1.8Т прекъсва???
sk. написа:Чакай, чакай... богата смес и пренадуване на турбото..? Аз все си мислех, че като пренадуе турбото и сместа би трябвало да обеднее?
Много правилно мислиш - то тва е дилемата на колегата.Мен ме навежда на мсилъта че просто грешките излизат по различно време и в различни режими ,или дебитомера си е отишъл и побърква компютъра тотално.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: 1.8Т прекъсва???
fatix написа:Вчера го откачих и карах така колата се държеше много по добре както и си имаше стабилен празен ход дори не усетих огромна разлика във вървежа както когато е закачен!
Това ако е наистина вярно начи си за нов дебиломер - лошото е че е 200+ кинта оригинален.Ако все още не ти се дават парички за дебиломера вземи един ваг изтрии грешките и почни да караш в колата в различни режими да видиш кога ще се появят и дали ще се появят двете на веднъж защото аккто каза s.k. двете са взаимноизключващи се.
Re: 1.8Т прекъсва???
Баси... почвам да си мисля нещо от рода, че Еку-то като види богатата смес и вдига налягането, което обаче би трябвало да е невъзможно.. За автомобилите с електронна газ (МЕ7.5) знам, че затварят дросел клапите при бедна смес, ама пък да вдига налягането...
Пробвай по-добре да вземеш от някой колега дебитомер и да тествате дали работи колата нормално, преди да си купиш нов..

Пробвай по-добре да вземеш от някой колега дебитомер и да тествате дали работи колата нормално, преди да си купиш нов..
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: 1.8Т прекъсва???
Види ли високо налягане и/или богата/бедна смес влиза в авариен режим и включва авариините карти ,а не води до други грешки
.Според мен просто колегата няма ВАГ ,а човека при които ходи само чете и трие грешките и тея грешки са трупани в течение на времето и са все различни.Трябва да се види на какви парматри бачка колата и кога забива грешките и тогава да се нищи.fatix имам кабел ако ти се занимава мини някоя вечер да го вземеш и да си поиграеш с колата та да видиш кога и какви грешки забива - иначе може да смениш половината мотор и пак нищо да не се орпави.

Re: 1.8Т прекъсва???
Значи колата влиза в авариен режим различно понякога дори на светофар тръгвайки и забива,друг път след повече напъване а има и случаи дълго време да не се появи грешката с пренадуването.Имам кабел и Ваг-Ком и сам си трия грешките но несъм съвсем наясно с живите данни затова не се ориентирам! Принципно така я купих в началото ми правеше тези проблеми рядко и с течение на времето зачестиха сомптомите.Човека от който купих колата каза че в Швейцария е правен някакъв вид тунинг но и той не беше наясно!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: 1.8Т прекъсва???
Значи щом имаш ВАГ за начало повери две неща:
1.Грешката за богата смес дали е за Add ,или Mult - първата е за празен ход ,а втората в движение.Най-добре направо пиши какво ти излиза като грешка.
2.Влизаш на налягането на турбото(не знам кои канал е защото моето дърво няма МАП
)и гледай на 2ра/3та как надува.Трябва турбото да прави колкото иска компа (actual и specified).Ако си 150 коня държи 0,6 ,а на 180 коня 0,8 което в абсолютно налягане е някъде 1600 и 1800 единици.
3.МАФ-а на 150 коня при 6000 оборота трябва да удря към 120 единици.
П.С.Швейцарския тунунг може да се състои в смяна на Н75 със серия J които леко пренадува и от там да идват белите.
1.Грешката за богата смес дали е за Add ,или Mult - първата е за празен ход ,а втората в движение.Най-добре направо пиши какво ти излиза като грешка.
2.Влизаш на налягането на турбото(не знам кои канал е защото моето дърво няма МАП

3.МАФ-а на 150 коня при 6000 оборота трябва да удря към 120 единици.
П.С.Швейцарския тунунг може да се състои в смяна на Н75 със серия J които леко пренадува и от там да идват белите.
Re: 1.8Т прекъсва???
1.относно богатата смес грешката е Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich действително на място или гасне сама или работи като на три цилиндъра(понякога).
2.за налягането на турбото немога да го проверя в движение понеже ми се скапа батерията на компютъра и съм все на зарядно но имам спомен че в една от многото диагностики го пробваха това нещо и човека рече че налягането изостава от исканото от компа и според него имам проблем с "паричката" така я нарече на уестгейта или акатуатора......
3.N75 е с буква F мислех че проблема е от него и купих от VW оригинален с буква С но и двата се оказа че са стокови и проблема не е в тях.
2.за налягането на турбото немога да го проверя в движение понеже ми се скапа батерията на компютъра и съм все на зарядно но имам спомен че в една от многото диагностики го пробваха това нещо и човека рече че налягането изостава от исканото от компа и според него имам проблем с "паричката" така я нарече на уестгейта или акатуатора......

3.N75 е с буква F мислех че проблема е от него и купих от VW оригинален с буква С но и двата се оказа че са стокови и проблема не е в тях.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: 1.8Т прекъсва???
fatix написа:1.относно богатата смес грешката е Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich действително на място или гасне сама или работи като на три цилиндъра(понякога).
Значи сместа ти е богата на празен ход.Нещо псука повече гориво/по-малко въздух/отичта повече въздух отколкото релано влиза.
Гейта го пробвай на ръка ка се движи (ама на изстинала кола

Re: 1.8Т прекъсва???
Сутринта свалих дебитомера и го изчистих със спрей за карбуратори,сега оборотите заспаха и колата стана по динамична по късно ще и пусна една диагностика да видя за грешки но не усетих спад в мощността.Иначе гейта си се движи нормално има малко скърцане от пружината вътре предполагам!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: 1.8Т прекъсва???
Виж какво пишат в рос тех
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17545/P1137/004407
Според мен инжекторите са малко вероятни защото е Additive трима.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17545/P1137/004407
Според мен инжекторите са малко вероятни защото е Additive трима.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта