Какво става като включа дълги?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
van
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот van » Сря 04 окт 2006 16:42


Ако фаровете са 2 секционни са с крушки Н1 и няма начин да не светят и двете секции освен ако нямаш проблем, защото на сички фарове които съм виждал до сеа с 2 секции светят и 2-те, а и на моя Голф е така... А колкото до това за по силната светлина като дръпнеш лостчето според мен е защто тока за фара минава директно през лоста за смяна на къси и дълги и няма никакви релета и като го дръпнеш назад дава по добър контакт ключа. Със сигурност на сички 3-ки без релета е така със по силното пресветване като дръпнеш лостчето. Пробвай да сложиш релета на фаровете и съм 90 % сигурен, че няма да го има това по силно пресветване... :shock




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 04 окт 2006 22:05


Абсолютно си прав колега :!:
Днес и аз го забелязах това като паркирах до 1 стена - като дръпна лоста да превключвам и 4-те фара светват по-силно и това създава заблудата


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 04 окт 2006 22:09


На моята тройка и светеха на дълги и двете секции. Само че имайте предвид, че ако принудително задържите в положение лостчето към вас, за да свети като ден, има доста голяма възможност да изгорите някое реле или бушона на дългите в най - добрия случай. Изпитвал съм го на своя гръб, доста е неприятно изведнъж да ти угаснат фаровете - пълна тъмница :horror: Добре, че се усетих веднага да върна на къси, че ... :wavecry


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Чет 05 окт 2006 11:52


Моите не са двусекционни, но като съм на дълги и дръпна лостчето назад се засилва светлината! И аз не мога да си го обясня.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Чет 05 окт 2006 13:05


pipi_to написа:Може би ти се пускат и дългите на късата секция (тя H4 нали е с 2 жички - за къси (с нещо като рефлекторче) и за дълги (без нищо)). По принцип така е нормално (поне при японските коли).

така е и при ладите с 4 фара. Като си на къси ти светят крайните и като дадеш на дълги светят и 4-те на дълги. Това обаче се постига наистина с крушки Н4 които имат две жички за къси и дълги.
Относно светенето едновременно на къси и дълги с Н4 не хубаво защото крушката се се нагрява адски много - 105W и гори.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта