



Какво става като включа дълги?
Ако фаровете са 2 секционни са с крушки Н1 и няма начин да не светят и двете секции освен ако нямаш проблем, защото на сички фарове които съм виждал до сеа с 2 секции светят и 2-те, а и на моя Голф е така... А колкото до това за по силната светлина като дръпнеш лостчето според мен е защто тока за фара минава директно през лоста за смяна на къси и дълги и няма никакви релета и като го дръпнеш назад дава по добър контакт ключа. Със сигурност на сички 3-ки без релета е така със по силното пресветване като дръпнеш лостчето. Пробвай да сложиш релета на фаровете и съм 90 % сигурен, че няма да го има това по силно пресветване... 

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На моята тройка и светеха на дълги и двете секции. Само че имайте предвид, че ако принудително задържите в положение лостчето към вас, за да свети като ден, има доста голяма възможност да изгорите някое реле или бушона на дългите в най - добрия случай. Изпитвал съм го на своя гръб, доста е неприятно изведнъж да ти угаснат фаровете - пълна тъмница
Добре, че се усетих веднага да върна на къси, че ... 


- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
pipi_to написа:Може би ти се пускат и дългите на късата секция (тя H4 нали е с 2 жички - за къси (с нещо като рефлекторче) и за дълги (без нищо)). По принцип така е нормално (поне при японските коли).
така е и при ладите с 4 фара. Като си на къси ти светят крайните и като дадеш на дълги светят и 4-те на дълги. Това обаче се постига наистина с крушки Н4 които имат две жички за къси и дълги.
Относно светенето едновременно на къси и дълги с Н4 не хубаво защото крушката се се нагрява адски много - 105W и гори.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта