djshomi написа:Никои не споменава факта че дизелите са мин на по мин 300000 км, , че кат ти се скапе турбото ново е 1500 лв , кат ти замине онзи хубав клапан е 200 лв , има един хубав денферен съединител дет и тои е 1000 лв .Но срешнах защо хората в тази тема защитават печките защото взимат горивото или от резервоара на камиона които карат или я копуват с туби .Е какво му е евтиното ако е нов а не гробница от италия сигорно е така и има смисъл.
Човека пита кое е по евтино .Казвам моя разход от преди две седмици до морето
Средно 7,6 газ Х 1,22=9,30 средна скорост 110 като е имало на долу и на горе разбирасе пълен багажник и кола 3 човека. , дизел 4,5 х 2,42=10,80 в наи добрия случай. В града 10Х1,22=12,20 дизел 6Х2,42 = 14,50.
Та това е моя пример от към сметки ти си решаваш.
Защо плашите гаргите с това турбо? Ако караш турбо бензин и се скапе турбото да не струва 5лв или ги раздават без пари,понеже е бензинов?
баща ми си кара над 10г. дизела и освен пари за нафта,масло и филтри за друго по мотора не е давал. Клапан,турбо,денферен...хиляди левове...е не са сменяни,и това не е някакво изключение.
Последно-и аз купувам бензина с туби,това какво означава?