keymaker написа:sam_boha написа:Като семерингите са на възраст за женене, както да речем е в моя случай. Не вярвам на вашите коли да нямате сълзяща гарнитурка ... на капака на клапаните да речем. Мен това ме притеснява. А сега да взема да сменям де що има гарнитура, уплътнение, семеринг, лоена набивка, ми се струва неоправдано.
Не си ли съгласен, че състоянието на всички "оригинални" уплътнения по колата е незнайно? (на кола на 15 + години)
-------------------------------
ами аз бих ги сменил докато е време щото после става страшно, като се случи на магистралата и 30-40лв.ремонт,ще започне от 200-300 возене и 30-40 ремонт.
Специално за тия неща ... докато се не счупи, не го пипам. Това вече е превземане. Ще й сменя семеринг, дето не тече, за да не вземе да се разтече... то това се е спелко отвътре и се е затапило с гняс, какво да го ръчкам. Отделно ще сложа вероятно някой нов, правен в дълбокия азиатски прованс, с качество 0. Ако тече да, но иначе - на здрава глава болест, е казал народът. Знаеш, че отвориш ли за малко, виждаш още пет неща, дето са за смяна и покрай тях три други. И от смяна на гумичка си извърташ ремонт на мотора. Казвам отново - за баракуди, дето са ни набори кажи-речи (правя уточнение - и това е края на земния им път, не са ексклузивен модел, а просто кола на доизживяване), тея манипулации са... Не че подкрепям мурдарските изпълнения, но здраво нещо да го чоплиш.
