Vento не пали!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nokia_n80
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lozen

Re: Vento не пали!

Мнениеот nokia_n80 » Пон 22 авг 2011 21:12


Привет колега по-склонен съм към идеята,че дърпа въздух от някъде-днес забелязах че под въздушния филтър клапата беше вързана с рапидка,в такова положение,че да дърпа само топъл въздух,каква е била идеята не можах да разбера.А от къде според теб може да тегли въздух,за тампона под моното съм сиг. че е здрав,вакумки,маркучлета вс си е закачено,колектора е стегнат,болтовете на моното също,по капака на моното не видях цепнатини от другаде нз къде може да смуче въздух.Преди да се появи този проблем,при работещ мотор-свалям капака на възд. филтър и мотора гаснеше-независимо топъл-студен,бензин-газ,на какво се дължеше така и не разбрах@ :screwy
П.П. мерси на теб,както и на др колеги за мисленето по темата :beer




Потребителски аватар
nokia_n80
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lozen

Re: Vento не пали!

Мнениеот nokia_n80 » Пон 22 авг 2011 21:15


Здравей колега това бяха едни от първите неща,които проверих,но не намерих проблем там :dontknow:


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento не пали!

Мнениеот Bioside » Пон 22 авг 2011 23:21


Клапата под въздушния филтър не я пипай.Моята и тя беше с рапидка.Целта на това изпълнение е като дойде студа да свържат там алуминиевия въздуховод който идва от изпусквателните колектори и да почне голямата икономия.Жебешко изпълнение отвсякъде.Иначе отстрани на филтъра има клапан.Не съм го отварял но мисля че е някаква биметална пластина която при много ниски температури отваря и свързва тази клапа с всмукателния колектор.Нормалното и положение е да смуче студен въздух отпред което е най добре за двигателя откъм вървеж.При отворен клапан променя положението си и смуче топъл въздух от колекторите.Аз моята я възстанових но клапанчето ми не държи като хората и си крадва въздух оттам затова го изолирах.При нас няма такива екстремни студове че да прибягваме до такива селски номера.Друг е въпроса че там отзад на въздушния филтър лятото температурата на въздуха е близка до тази на двигателя.

Колегата те посъветва да спреш газта и така да пробваш.Казваш че така пали и върви без проблем.Не се вкарвай в излишни разходи.Покарай 1-2 дни така на бензин и ако всичко е наред направи една профилактика на газовото.Не съм запознат с уредбите които се слагат но предполагам че няма да е като на карбураторен двигател.Вместо да се слага вентил на бензина не е ли по добре да се изключи управлението на дюзата.Друг е въпроса ако и тя си попишква по малко но то тогава и на бензин няма да е както трябва :D И аз съм за проблеми в газовото или управлението му.Поздрави :beer


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento не пали!

Мнениеот agent_kowalski » Вто 23 авг 2011 8:01


а по принцип всичко по газовата наред ли е?филтър,изпарител и мембраните му?
все си мисля че не ти работят и двата клапана..което е странно,но може да е проблем в ключа газ-бензин както каза един колега по-горе..виж на бензиновия клапан има една врътка стегния и карай на газ да видим какво става.ако нямаш врътка издърпай маркуча от моното и в една бутилка чиста и суха и пали на газ ако хукне бензина ясно.вакумите по моното и тн нямат роля в работата на газта.за газта е важно да не смуче въздух от някъде и това е.а иначе викаш че изглеждат здрави,но ако са от тия маркучета с платняна оплетка пукат се под нея и не си личи.трябва да го свалиш и се вижда вече как е,дори го надуй с уста и ще видиш съвсем точно дали е заминало.


repoii
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 01 юни 2011 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo

Re: Vento не пали!

Мнениеот repoii » Вто 23 авг 2011 9:22


Проблема с паленето се оказа клапана и край там просто ти изпуска газ.Проблема с обръщането на газ няма нищо общо с въздуха.Най вероятно клапана здава багажа,вземаш един кабел и го закачаш на плюса на акумулатора другия край даваш на плюс на клапана и слушаш дали отваря,трябва да щрака доста силно а не да прави цък,цък.Филтъра на газта ако не си го сменял,веднага го подменяй.А ако клапаните са здрави и двата копбето на газовата.Ако ти смуче въздух ще ти мени обороти а не си описвал такъв проблем.А за това със рапидката аз съм го махнал,газта обича студения въздух.А тази клапа обръща да смуче топъл въздух когато двигателя е студен и обратно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта