Проблем след смяна на Ангренажен ремък - ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 14 окт 2006 22:07


vit_autosofia написа:
lyubobg написа:както са казали от Мерцедес - търсете проблема там де сте бутали .. та кво са бутали - ангренажа - кво може да е станало? - да са го зацепили неправилно...
отдлено там се сваля и въздушния филтър, в него има разни клапи вакуум маркучета - и там може да са си оставили ръцете и да са откачили нещо

пс:Кажи ми в кой сервиз става това да знам да не ходя там :twisted:
Може да пуснеш и тема в СЕРВИЗИ

Лично аз няма да се вдигна да ходя от София във Сливен на сервиз


Аз мисля параноично - представи си че минаваш през Сливен, голфи създаде проблем с който не може да караш и отиваш в лапите на тигъра :evil:




emiliogsm
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 14 окт 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот emiliogsm » Пон 16 окт 2006 18:57


за всички разбиратели и фенове ,проблема е решен след смяна на датчик на Хол !


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 16 окт 2006 19:52


интересно как се е прецакал след смяна на ангренажен ремък :roll:


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пон 16 окт 2006 20:11


...сигурно както на мен изведнъж ми се замърси новия въздушен филтър след смяна на семерингите на валовете в сервиз "D&N" :twisted:


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 16 окт 2006 21:28


emiliogsm написа:за всички разбиратели и фенове ,проблема е решен след смяна на датчик на Хол !

чакай бе като се прецака датчика на хол що си мисля че колат умира генерално а не само след някви си обороти>????


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 16 окт 2006 22:34


nii написа:
emiliogsm написа:за всички разбиратели и фенове ,проблема е решен след смяна на датчик на Хол !

чакай бе като се прецака датчика на хол що си мисля че колат умира генерално а не само след някви си обороти>????
ами тя колата направо гасне с тоя проблем;странно


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 17 окт 2006 8:49


не е странно.
AFT, AEK, ABF, ADY и други като тях могат да си работят спокойно и без датчик на хол. за компира той не е приоритет (та чак на АДИ не го отчита като грешка дори :shock ).
имат си датчик за положението на първи цилиндър в блока (брои на коляновия вал една спец шайба)-е без него вече не могат да бачкат-ако и да е здрв датчика в хола...mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта