Бъдеща покупка на KR 16V - вече факт! :D
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Хм, сигурни ли сте че няма катализатор? В аутодата пише, че има. На "катализатора" (... прилича ми на резонаторно гърне) нямаше място за ламбда сонда. Видях на калника на табелката че пишеше нещо си ... KR2.
Ако няма катализатор (запушен) ... защо е гръмнало гърнето? Това най-вероятно означава не добро изгаряне, аз още не съм го чувал, но според очевидци (и хора които са го карали) кърти асфалта ...
Инжекторите може ли да са се износили и да не правят добро горене? Колко лева са?
P.S. Колко харчи?
Ако няма катализатор (запушен) ... защо е гръмнало гърнето? Това най-вероятно означава не добро изгаряне, аз още не съм го чувал, но според очевидци (и хора които са го карали) кърти асфалта ...
Инжекторите може ли да са се износили и да не правят добро горене? Колко лева са?
P.S. Колко харчи?
Последна промяна от CyberBlade на Вто 24 окт 2006 22:27, променено общо 1 път.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
http://www.doppel-wobber.de/
100% гаранция, че няма катализатори и ламбда
Иначе наистина има гърне след колектора, което прилича на катализатор, ама не е
А гърнето може да е гръмнало от годинките, закарай някой мастор да му хвърли едно око, общо взето си личи една кола поддържана ли е или не и с просто око.
Иначе поне това което съм чувал е, че мотора е железен и дурако-устойчив.
Провери на празен ход дали работи равномерно. Развй свещите и виж дали няма омаслени - много често гарнитурата на капака на клапаните изпуска по средата - средните две свещи
Също така трябва бързо да вдига обороти
100% гаранция, че няма катализатори и ламбда


А гърнето може да е гръмнало от годинките, закарай някой мастор да му хвърли едно око, общо взето си личи една кола поддържана ли е или не и с просто око.
Иначе поне това което съм чувал е, че мотора е железен и дурако-устойчив.
Провери на празен ход дали работи равномерно. Развй свещите и виж дали няма омаслени - много често гарнитурата на капака на клапаните изпуска по средата - средните две свещи
Също така трябва бързо да вдига обороти
Последна промяна от musura на Вто 24 окт 2006 22:30, променено общо 1 път.
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Честито СайбърБлейд!! Със здраве да си го караш, и много безаварийни километри!
Доста време си търсех читав КР и стигнах до извода че такъв мога да си намеря само от колекционер
99% от тези машини са много яко юркани а то няма и как иначе, то човек ни си го копува за да го кара с осемдесет километра в час
Вече си мисля че най-добре ще е ако взема на минимална цена нещо със здраво купе и после да си го оправя аз, или дори ударен както колегата е направил...
ПС и да пуснеш снимки ей
ПС2 аз всъщност не разбрах ти ще си го правиш ли или ще садиш двигатела на другия ти голф?
Доста време си търсех читав КР и стигнах до извода че такъв мога да си намеря само от колекционер


ПС и да пуснеш снимки ей

ПС2 аз всъщност не разбрах ти ще си го правиш ли или ще садиш двигатела на другия ти голф?
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Машината има лек челен удар. Първоначално мислех да продам моята и в последствие със набраните ресурси да го ремонтирам и стегна. Но след премисляне видях че ще ми излезе по-скъпо до го оправя (има много забележки единствено по купето - в стил "скивай как ми върви колата ама не и знам габаритите").
Плана ми е да сложа следните неща от КR-а на моя:
двг + ск. кутия (тампони)
Ходова част
задната широка броня (че моята е тясна)
вратите
таблото
салона
Общо взето от две - едно.
Моето купе няма никакви забележки и ще стане страшно добра комбинация! Просто ме сърбят ръчичките да се захвана с работата.
П.С.
4 месеца голфа не е бил пален, акумолатоар там си е седял ... имаше някакъв ток. Давам на контакт - светва, давам на стартер - таблото изгасва (става ми ясно че няма да стане) и в момента в който пускам ключа без да е успял да завърти стартера повече от 1-2 зъба двигателя запали -
Плана ми е да сложа следните неща от КR-а на моя:
двг + ск. кутия (тампони)
Ходова част
задната широка броня (че моята е тясна)
вратите
таблото
салона
Общо взето от две - едно.
Моето купе няма никакви забележки и ще стане страшно добра комбинация! Просто ме сърбят ръчичките да се захвана с работата.
П.С.
4 месеца голфа не е бил пален, акумолатоар там си е седял ... имаше някакъв ток. Давам на контакт - светва, давам на стартер - таблото изгасва (става ми ясно че няма да стане) и в момента в който пускам ключа без да е успял да завърти стартера повече от 1-2 зъба двигателя запали -

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
може да направиш и обратната процедура - калници, преден капак, врати и т.н. от твоята да ги метнеш на новата придобивка
Мисля, че е по-евтиния вариант от това да прехвърляш двигатели, кутии и т.н
А и така или иначе ще има пребоядисване след тази процедура и ако е добър майстора, ще я направи като нова

А и така или иначе ще има пребоядисване след тази процедура и ако е добър майстора, ще я направи като нова

- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е, да ама ако неговата боя си е добра, ще боядисва само бронята, а иначе трябва да я пръсне цялата....
Сайбър, много се кефя на такива мераклии като теб човеко, това ми действа някак си успокояващо защото се убеждавам че не съм единствения луд
като обяснявам на баща ми какви съм ги замислил той точно така ми вика "ти си луд", е сега като знам че не съм единствен ми е някак си по-леко на душата
ПС айде пускай обява кои части няма да ти трябват, за да ти ги изкупим и да ти помогнем финансово за проекта
Сайбър, много се кефя на такива мераклии като теб човеко, това ми действа някак си успокояващо защото се убеждавам че не съм единствения луд


ПС айде пускай обява кои части няма да ти трябват, за да ти ги изкупим и да ти помогнем финансово за проекта

- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Аз съм обмислил всички варианти
Просто неговото купе има толкова много работа, че само като си я представя (защото моя голф съм го разглобявал и сглобявал целия) ми става унило и чак ме демотивира да работя ... още преди да съм почнал! Просто моето съм го докарал до ниво близко с фабричното - скоростния лост съм го заздравил яко и съм го обслужил напълно - което беше доста трудно поради много кофти инженерна мисъл на Ханс.
А пък на цяло е много лесно да се сменят нещата ... аз моя двигател (от Ауди 80) пред блока си го смених самичък за 2 дена - и то защото не беше просто размяна а премествах всички уреди и съединител от единия двг. на другия.
А с малко усилия ще стане мн добре. Пък и наистина ще продавам резервните части които пък от своя страна (повечето) са скоро (преди по малко от 10 000) сменени с нови от магазина. Като свърши процедурата ще направя списък на всичко
П.С. Аз и баща ми сме доста луди на тема направи си сам. Имахме 2 Вартбурга (2 тактови оригинално) и двата бяха с 4тактови двигатели, единия с двг от Поло, другия с двг от Фиат
П.С.2 Компа ми е от 3 години с водно охлаждане което аз съм си направил
Няма невъзможни неща ... просто понякога те домързява

А пък на цяло е много лесно да се сменят нещата ... аз моя двигател (от Ауди 80) пред блока си го смених самичък за 2 дена - и то защото не беше просто размяна а премествах всички уреди и съединител от единия двг. на другия.
А с малко усилия ще стане мн добре. Пък и наистина ще продавам резервните части които пък от своя страна (повечето) са скоро (преди по малко от 10 000) сменени с нови от магазина. Като свърши процедурата ще направя списък на всичко

П.С. Аз и баща ми сме доста луди на тема направи си сам. Имахме 2 Вартбурга (2 тактови оригинално) и двата бяха с 4тактови двигатели, единия с двг от Поло, другия с двг от Фиат

П.С.2 Компа ми е от 3 години с водно охлаждане което аз съм си направил

Няма невъзможни неща ... просто понякога те домързява

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта