спирачки

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Нед 29 окт 2006 15:10


Ако проблема е в помпата би трябвало при натискане на педала да излизат мехурчета в казанчето тоест скъсани уплътнения и помпата "връща"




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 29 окт 2006 15:44


Знаеш ли произхода на течноста която си сменил?

Тъмна и мътна става от глицерин и разни други "добавки",
които карат гумичките да работят по-добре.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 29 окт 2006 18:06


i.e.i написа:Знаеш ли произхода на течноста която си сменил?

Тъмна и мътна става от глицерин и разни други "добавки",
които карат гумичките да работят по-добре.


явно такава беше


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 29 окт 2006 20:12


Значи пак добавка от аптеката срещу 1 лев.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

За спирачките

Мнениеот Glove » Нед 29 окт 2006 20:52


Колега да ти дам един съвет за обезвъздушаването, на Г2 които е без кантар на заден мост спирачките му се управляват диагонално, което ще рече предно диасно и задно лиаво са на един кръг, и другите също. А що се отнася до самата система, почернялата течност е от разтворилата се гума в нея, след като иа смениш с нова се получава ефекта който е при тебе. Тожа е защото в новата ниама разтворена гума която да уплатниава и с новата хлабините са големи и изпуска. Аз правих тази процедура и понеже ми е познато направо смених и помпата. Обезвъздушаването се прави по диагонал както се упражлиават колелетата от помпата.
Успех и ако има нещо казваи или направо звънни, Wili98 ми има телефона, ако не на лс. :)


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 29 окт 2006 20:57


днес си играх - свалих помпата отворих я (малко ебано се отваря) -буклуци нямаше, гумичките ги гледах с лупа няма скъсани няма нищо, но все пак ги смених, цилиндъра не е надраскан- сложих я първо (преди да завия тръбичките) налях течност и духнах в казанчето - потече и от четирите отвора, завих тръбичките , пак обезвъздуших помпата - макар че въздух нямаше - после колело по колело 3пъти и засега е добре.Обаче като натискам в началото имам чувството че обирам луфта на задните спирачки защото прискърцват и педала със запалена кола ми е малко над средата утре ще по карам и ще пиша дали има ефект. Колега я ме светни за далаверата с глицерина :)

Последна промяна от hristian37 на Нед 29 окт 2006 21:00, променено общо 1 път.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За спирачките

Мнениеот hristian37 » Нед 29 окт 2006 20:59


Glove написа:Колега да ти дам един съвет за обезвъздушаването, на Г2 които е без кантар на заден мост спирачките му се управляват диагонално, което ще рече предно диасно и задно лиаво са на един кръг, и другите също. А що се отнася до самата система, почернялата течност е от разтворилата се гума в нея, след като иа смениш с нова се получава ефекта който е при тебе. Тожа е защото в новата ниама разтворена гума която да уплатниава и с новата хлабините са големи и изпуска. Аз правих тази процедура и понеже ми е познато направо смених и помпата. Обезвъздушаването се прави по диагонал както се упражлиават колелетата от помпата.
Успех и ако има нещо казваи или направо звънни, Wili98 ми има телефона, ако не на лс. :)


за диагонала мие ясно, кажете колко горе долу струва една помпа


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 29 окт 2006 21:27


Ако не се лъжа мисля че е около100+ ама май за Г3, за Г2 не знам дали е подобна и дали е съвмвестима.


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

:)

Мнениеот evgbg » Нед 29 окт 2006 22:11


Скоро смених моята. Взех е втора употреба но в много добро състояние. Гледах задължително да има спирачна течност, иначе рискувах да са изсъхнали гумичките. Взех я за 30 лв. Новите са около 60 лв.... но оригиналното си е оригинално за мен. Сега нямам проблеми никакви със спирачките. Регулирах си и кантара да може да ми разпределя правилно спирачната течност и да блокират едновременно задни и предни гуми.

Моят е Голф 3 но мисля че няма разлика... Стига да ти пасне на сервото.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: спирачки

Мнениеот NovobranecGT » Пон 30 окт 2006 10:44


hristian37 написа:...използвах спирачна течност ДОТ-4 на Приста...

Колега, не искам да те плаша, но тази спирачна течност разтваря гумичките на спирачната помпа, тук по нашия край ни един собственик на соц возило не си слага такава на колата, защото после половината гумички плуват на сополи в казанчето :D Ефекта при западните возила не е изпитан, но ти препоръчвам да минеш към някоя по-истинска спирачна течност, не рискувай :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 30 окт 2006 11:10


Аз съм наливал Дот-4 на Приста,не на Голфи,на Форд Ескорт без никакви последствия.Баща ми е слагал на Москвича,отново без проблеми.Не знам,може наистина да е кофти.


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Пон 30 окт 2006 11:57


Не си прави експерименти с тази течност съм го ял такъв голям преди на ескорта,че не ми се мисли пак и сега съм със спирачна течност Бош и нямам проблеми,старата също ми беше черничка преди да я сменя. Я да чуем за глицерина,че ми е интересно.


ywygolf
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За спирачките

Мнениеот ywygolf » Пон 30 окт 2006 15:41


за диагонала мие ясно, кажете колко горе долу струва една помпа[/quote]
Мойта оригинална е 80лв бях правил проучване цената на всякъде е е една.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 30 окт 2006 17:42


simon написа:Не си прави експерименти с тази течност съм го ял такъв голям преди на ескорта,че не ми се мисли пак и сега съм със спирачна течност Бош и нямам проблеми,старата също ми беше черничка преди да я сменя. Я да чуем за глицерина,че ми е интересно.

Колега, явно само в Русе спирачната течност Приста е гадна :D


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 30 окт 2006 22:36


Аз именно поради тази причина като сменях мойта си купих от 7 лв. 400 мл. Lockhead.Нямам оплаквания.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта