Проблем с Парното Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 05 ное 2006 10:19


при мен също се образува някъде по системата голема въздушна яма....вчера смених антифризока и дойде проблема, което ме навежда на мисълта за въздух по системата....как да я обезвъздушя?




Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1139
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Нед 05 ное 2006 10:43


По принцип трябва да се обезвъздуши сама.Иначе отвори капачката на казанчето и запали коллата да обърне течноста в системата и да излезе въздуха,Изфурсирай колата докато почне да духа топло от парното.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 05 ное 2006 10:57


naskogolf написа:По принцип трябва да се обезвъздуши сама.Иначе отвори капачката на казанчето и запали коллата да обърне течноста в системата и да излезе въздуха,Изфурсирай колата докато почне да духа топло от парното.


:) Отивам!


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Нед 05 ное 2006 22:51


Уфф, значи първото което беше е, че течноста от разширителния съд беше смукната, което ми говори, че е имало въздушни възглавници досипах и си играх уж да я обезвъдуша. Парното тръгна съвсем малко :) след което махнах 2та маркуча от пред под капака дето са, става думи за тези които са входен, изходен от парното. Пресипах оцет в него изтече след което вързах маркуч от чешмата и леко и внимателно пусках вода, от входа си влизаше от изхода си излизаше и всичко изглеждаше ок направих същата операция в обратен ред, от изхода вкарах вода от входа излизаше всичко ок. Вързах го и парното съвсем още малко взе да засилва топлината но кажи речи почти нищо. Не съм го разглабял че като знам колко дивотии има докато се стигне до самото радиаторче ми става лошо пък и в момента нямам възможност да търся друго. Според мен няма нищо общо с вуздухо проводите ами си е от малкиа радиатор който се е затлачил, гледах едно радиаторче от форд ако е нещо подобно никога няма да се разбере дали е затиснато с продухване или промиване защото самото радиаторче не е серпентина ами вертикални трабички с клетки а отстрани има общ канал който ако те са затиснати от там си циркулира но топленето е почти никакво. Ако някой има подобен проблем дано съм му бил полезен. При първа възможност ще сменя радиаторчето и ще кажа дали 100% е там дерта. Благодаря на всички ви. Ако някой има снимчица на радиаторчето и реална цена нека постне да имам идея какво що.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1139
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пон 06 ное 2006 8:09


Цена на радиаторчето около 50-60лева.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Вто 07 ное 2006 17:38


Свали кората над краката до шофьорската седалка. Отвори и панела на парното. Виж дали клапите/при вентилатора/ мърдат когато движиш врътките на панела. Напълно възможно е да са се счупили държачите на оплетките при панела на парното /не самите жила/ и да не може да отвориш клапата за топло и студено. Имах подобен проблем и там беше решението


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Вто 07 ное 2006 18:08


Май си въртят, щото разлика има от студено положение и топло, но просто e слабичко самото парно. Иначе за коя кора имаш предвид? Пластмасата дето са бушоните или нещо друго.

Последна промяна от madnez на Вто 07 ное 2006 19:21, променено общо 1 път.


kamikaze
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 0:56
Автомобил:
Двигател:

Re: ре

Мнениеот kamikaze » Вто 07 ное 2006 18:37


madnez написа:Май си въртят, щото разлика има от студено положение и топло, но просто в слабичко самото парно. Иначе за коя кора имаш предвид? Пластмасата дето са бушоните или нещо друго.
онзи ден имах са6тия проблем рас4астих колата и няма няма ни6то и накрая излезе 4е 2 жила са обаркани местата им опитаи можи и на теб да е така


lyubomirnd
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubomirnd » Чет 09 ное 2006 17:34


и при мен е същия проблем но неми се сваля таблото, ако се затвори притока на студен въздох от въздухопровода пот предния капак който е мислители че ще има ефект поне за зимата?


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1139
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Чет 09 ное 2006 19:20


Ако затвориш притока на свеж въздух ще почнат да се потят стъклата.


lyubomirnd
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubomirnd » Пет 10 ное 2006 15:19


ако решиш проблема, пиши как? че и при мен е много студено.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 10 ное 2006 16:21


chefito написа:при мен също се образува някъде по системата голема въздушна яма....вчера смених антифризока и дойде проблема, което ме навежда на мисълта за въздух по системата....как да я обезвъздушя?

По принцип системата трябва да се обезвъздушава сама. Но ако не става, тогава погледни зад двигателя /някъде посредата / има два влизащи в купето маркуча. Единия е да влиза а другия да излиза охлаждащата течност в радятора на парното. На излизащия /десния / погледнато срещу автомобила трябва да има един обезвуздушител /тръбичка с ярко зелена, червена или жълта капачка /. Запали колата, пкарай я малко за да загрее леко и след това на работещ двигател развий капачката и изчакай да потече течност без мехурчета. При необходимост може да повториш процедурата след някой друг ден.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Пет 10 ное 2006 17:32


Колега двата маркуча са входно/изходен за малкия радиатор на парното обаче като застанеш срещу колата от дясно влиза от ляво излиза и маркучите са директно към трабите за радиаторчето :). Няма такива неща дето ти казваш. Поне при мен ги няма. И най-вероятно е радиаторчето което е затлачено, но засега нямам пари и то не пари а най-вече не ми се занимава да почупя таблото за да го сменя :shock . Ако го подменя и работата заспи ще пиша пак :)., гледа сле дпоследната промивка дойде някво парно дори и слабо но става горе долу.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: ре

Мнениеот DAXC » Пет 10 ное 2006 17:56


madnez написа:Колега двата маркуча са входно/изходен за малкия радиатор на парното обаче като застанеш срещу колата от дясно влиза от ляво излиза и маркучите са директно към трабите за радиаторчето :). Няма такива неща дето ти казваш. Поне при мен ги няма. И най-вероятно е радиаторчето което е затлачено, но засега нямам пари и то не пари а най-вече не ми се занимава да почупя таблото за да го сменя :shock . Ако го подменя и работата заспи ще пиша пак :)., гледа сле дпоследната промивка дойде някво парно дори и слабо но става горе долу.

Това, че ти нямаш , не означава, че и аз нямам. Тея дни ще надигна капака на Вентото и ще направя снимка.


Garvana
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Garvana » Сря 29 ное 2006 0:01


ако ти духа дунапрени е твърде вероятно да ти е пробито и радиаторчето
и от там да са тругнали нещата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта