Проблем с Парното Голф 3
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Уфф, значи първото което беше е, че течноста от разширителния съд беше смукната, което ми говори, че е имало въздушни възглавници досипах и си играх уж да я обезвъдуша. Парното тръгна съвсем малко
след което махнах 2та маркуча от пред под капака дето са, става думи за тези които са входен, изходен от парното. Пресипах оцет в него изтече след което вързах маркуч от чешмата и леко и внимателно пусках вода, от входа си влизаше от изхода си излизаше и всичко изглеждаше ок направих същата операция в обратен ред, от изхода вкарах вода от входа излизаше всичко ок. Вързах го и парното съвсем още малко взе да засилва топлината но кажи речи почти нищо. Не съм го разглабял че като знам колко дивотии има докато се стигне до самото радиаторче ми става лошо пък и в момента нямам възможност да търся друго. Според мен няма нищо общо с вуздухо проводите ами си е от малкиа радиатор който се е затлачил, гледах едно радиаторче от форд ако е нещо подобно никога няма да се разбере дали е затиснато с продухване или промиване защото самото радиаторче не е серпентина ами вертикални трабички с клетки а отстрани има общ канал който ако те са затиснати от там си циркулира но топленето е почти никакво. Ако някой има подобен проблем дано съм му бил полезен. При първа възможност ще сменя радиаторчето и ще кажа дали 100% е там дерта. Благодаря на всички ви. Ако някой има снимчица на радиаторчето и реална цена нека постне да имам идея какво що.
- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Свали кората над краката до шофьорската седалка. Отвори и панела на парното. Виж дали клапите/при вентилатора/ мърдат когато движиш врътките на панела. Напълно възможно е да са се счупили държачите на оплетките при панела на парното /не самите жила/ и да не може да отвориш клапата за топло и студено. Имах подобен проблем и там беше решението
Re: ре
онзи ден имах са6тия проблем рас4астих колата и няма няма ни6то и накрая излезе 4е 2 жила са обаркани местата им опитаи можи и на теб да е такаmadnez написа:Май си въртят, щото разлика има от студено положение и топло, но просто в слабичко самото парно. Иначе за коя кора имаш предвид? Пластмасата дето са бушоните или нещо друго.
-
lyubomirnd
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 ное 2006 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
lyubomirnd
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 ное 2006 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
chefito написа:при мен също се образува някъде по системата голема въздушна яма....вчера смених антифризока и дойде проблема, което ме навежда на мисълта за въздух по системата....как да я обезвъздушя?
По принцип системата трябва да се обезвъздушава сама. Но ако не става, тогава погледни зад двигателя /някъде посредата / има два влизащи в купето маркуча. Единия е да влиза а другия да излиза охлаждащата течност в радятора на парното. На излизащия /десния / погледнато срещу автомобила трябва да има един обезвуздушител /тръбичка с ярко зелена, червена или жълта капачка /. Запали колата, пкарай я малко за да загрее леко и след това на работещ двигател развий капачката и изчакай да потече течност без мехурчета. При необходимост може да повториш процедурата след някой друг ден.
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Колега двата маркуча са входно/изходен за малкия радиатор на парното обаче като застанеш срещу колата от дясно влиза от ляво излиза и маркучите са директно към трабите за радиаторчето
. Няма такива неща дето ти казваш. Поне при мен ги няма. И най-вероятно е радиаторчето което е затлачено, но засега нямам пари и то не пари а най-вече не ми се занимава да почупя таблото за да го сменя
. Ако го подменя и работата заспи ще пиша пак
., гледа сле дпоследната промивка дойде някво парно дори и слабо но става горе долу.
Re: ре
madnez написа:Колега двата маркуча са входно/изходен за малкия радиатор на парното обаче като застанеш срещу колата от дясно влиза от ляво излиза и маркучите са директно към трабите за радиаторчето. Няма такива неща дето ти казваш. Поне при мен ги няма. И най-вероятно е радиаторчето което е затлачено, но засега нямам пари и то не пари а най-вече не ми се занимава да почупя таблото за да го сменя
. Ако го подменя и работата заспи ще пиша пак
., гледа сле дпоследната промивка дойде някво парно дори и слабо но става горе долу.
Това, че ти нямаш , не означава, че и аз нямам. Тея дни ще надигна капака на Вентото и ще направя снимка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта