Парно и студа д*ба

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 05 ное 2006 22:41


вържи изпарителя и радиаторчето последователно.
махни тройниците.

ivkata написа:Ами колега,какво да ти кажа,то още с монтирането на газовата разваляме много неща по колата

глупости :(




Потребителски аватар
psiho
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот psiho » Пон 06 ное 2006 0:16


Откачи изпарителя за един ден или просто прищепи маркучите на изпарителя и ще видиш дали има парно ако ли не можеш да прекъснеш тръбата за подгряване на смукателните траби и да свеърйеш последователно изпарителя :roll:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 06 ное 2006 13:03


ИМАМ ПАРНО - после ще пиша какво направих


flex
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с парното

Мнениеот flex » Пон 06 ное 2006 19:25


Може ли да обяаснисш как се сваля радиаторчето на парното.Аз мисля че несщо се е затлачило защото духа хладко.Проверих как е на голфа на един приятел ,когато е на мах духа направо горещо.Ако можеш помагай че беэ парно не се търпи.


lakov
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 02 сеп 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lakov » Пет 17 ное 2006 22:41


четейки проблема с парното на hristian37 - имам чувството, че аз съм писал ! ...
ето как излекувах моето :
1. сипах от онези препарати за почистване на охладителната система;
2. два пъти наливах и източвах водата ;
3. без да свалям парното му откачих входните и изходни мъркучи, като закачих входния за чешмата ... /излезе бозица/
...е - вече със готов за зимата !
:D


lakov
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 02 сеп 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lakov » Пет 17 ное 2006 22:42


сори за правописа :oops:


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Пет 17 ное 2006 22:55


Колега flex опитай както ти казва колегата да промиеш системата , също така ако имаш клапани преди парното ги изхвърли , като ги заместиш с тръбички . Ако и тогава несе оправи вече ще ти казваме как се сваля радиаторчето , но може и клапата топло-студено да е за претапициране , но и до нея се стига трудно . :deal


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 18 ное 2006 10:51


В крайна сметка свързах изпарителя след термоампулата(което също не е добре) а парното си го свързах както си е заводско и онези дни когато беше студа след 20мин каране в задръстванията се изпотих като го бях включил на 1 и да духа в краката -много е яко -дифузорите не можеха да се пипнат -по силно от това едва ли може да е след това пътувах по магистралата до Пловдив карам с 100 без вентилатор и накрая ми стана лошо от жега и го спрях -доволен съм за сега - явно мръзненето пред блока не е било напразно :D :D :D


mir4o
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Вълчидол

Мнениеот mir4o » Пон 20 ное 2006 15:20


oki , но днес не мога да ти пратя снимки диска не е в мен но по касно ще ти пратя . много кофти работа е маха се цялото табло има и 3 болта които се намират от ваншната страна там кадето е моторчето за чистачките. После има още 3 болта по надоло те са за самия кожух на парното там се намира и радиаторчето. а сега и наи кофти история идва ред и на едни щипки които даржат единия ръкав дето идва от вентилатора , одстраняваш ги и там е клапата определяща посоката на постъпващият в/х . Това е една планка от стоманена ламарина покрита е с дунапрен , ако се виждат дупки по нея трябва да се почисти добре и да се закрият- импровизираш. Аз го покрих с две ал.планки сащият размер и ги овлепих с танак дунпрен от външната страна залепих го с прома мн. добре. УСПЕХ. -----!!!!! НАИ НАПРЕД ВИЖ ДАЛИ СА ТИ ГОРЕЩИ И ДВАТА МАРКУЧА , АКО НЕ СА НЕ Е ТУК ПРОБЛЕМА!!!!


mir4o
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Вълчидол

Мнениеот mir4o » Пон 20 ное 2006 15:30


относно препаратите за почистване - голяма ГЛУПОСТ!!!!!! КАЗВАМ ГО ЗАЩОТО И АЗ Я НАПРАВИХ 1 МЕСЕЦ ПО КАСНО МИ ИЗБУХНА РАДИАТОРЧЕТО ЗА ПАРНОТО ПО МАГИСТРАЛАТА ,ВСИЧКО СТАНА В МАГЛА И ПАРА -- ЩЯХМЕ ДА СЕ ИЗБИЕМ!!!!!


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 20 ное 2006 17:33


Тези препарати са много рисковани защото разяждат и вероятността да се пробие някое слабо място като радиаторчето на парното е много голяма.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mitko66 и 102 госта