Колеги, как ви е темп. на двиг. при по студено време?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Сря 15 ное 2006 18:51


Е добре де, аз смених термостат, смених Г-образната тръба, която го затваря и пак същото - на място вдига 90 градуса, включва си перката и всичко е ОК, но тръгна ли и се почва 70, 80, пак 70.... Направо вече съм бесен!!! А преди това беше с вода поради причини, които сега не ми се описват, времето пак беше такова като сега, а си ги лепеше 90, падне за малко на около 85 и пак след малко си ги лепеше 90?! Ха сега кажете какво да го правя?!




Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Сря 15 ное 2006 20:27


Няма зиме няма лете работната температура на двигателите е около 90 градус зависи от мотора.На дълък път 85 границата на която термостата е затворе.При който не е така нов термостат от Юнитрейд за да няма проблеми.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 15 ное 2006 21:04


Питал съм веднъж и пак да питам-не мога да разбра каква е логиката при 70-80 градуса примерно да гори едно,а при 90 да гори по-малко.
Защо да е повишен разхода при първия случай при равни обороти и еднакви пътни условия(наклон на пътя,посока на вятъра и др.)?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 15 ное 2006 21:09


FELIPE написа:Питал съм веднъж и пак да питам-не мога да разбра каква е логиката при 70-80 градуса примерно да гори едно,а при 90 да гори по-малко.
Защо да е повишен разхода при първия случай при равни обороти и еднакви пътни условия(наклон на пътя,посока на вятъра и др.)?


Щото ЕКУ то има датчик за температурата на двигателя и тя е една от променливите при смятане колко гориво, ъгъл запалване и т.н
При карбураторните двигатели няма повишение.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 15 ное 2006 21:25


ЕКУ приключва наблюдението на температурата доста преди 70 гр. и това е момента когато оборотите на празен ход от 1000-1100 стават 800-900 след това :lol: ама абсолютно не го интересува 70 ли са 80 или 90...
Някаква друга идея?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 15 ное 2006 22:02


И аз сменях моя миналата зима ( измръзнах като куче :) ), работи като хората 3-4 месеца и .... пак старата песен.Сега работи когато си поиска.Последното ми пътуване извънградско ( беше студено ) беше отпецнал и държеше налко преди 90 градуса.

Дал съм 16 лв. за него.Истината май е само от Юнитрейд .... вярно, че е по скъп, но като сменяваш всяка година термостати по 16 лв. ще си дойде пак на тия пари ( без да се слага труда ).


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 15 ное 2006 22:42


И аз днес смених моя защото извънградско не може да стигне о 70 градуса.Стария излезе, че е оригинален.Прибрах си го и ако с този има проблеми ще си сложа пак него. В момента съм с някакъв Thomsоn май беше бразилски, и ще видим при първото извънградско какво ще става!!!


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Сря 15 ное 2006 23:05


"Питал съм веднъж и пак да питам-не мога да разбра каква е логиката при 70-80 градуса примерно да гори едно,а при 90 да гори по-малко.
Защо да е повишен разхода при първия случай при равни обороти и еднакви пътни условия(наклон на пътя,посока на вятъра и др.)?"

ами примерно ако направиш 100км днес градско наведнъж, а после още 100км, ама на 10 пъти по 10км, разхода втория път ще е по-голям нали?и защо?ами много просто понеже при втория опит има много повече км на студен двигател....респективно на 70-80 градуса, моторът не е в нормална темп. и гори повече.... :lol:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 15 ное 2006 23:32


От по-ниската тепература 'страда' най-вече мазането на двигателя.Той е създаден да работи при 90 градуса.При тази температура той се смазава най-ефективно и има най-нисък разход на гориво ( при равни други условия )


Потребителски аватар
klimata
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 23 юни 2006 10:04
Автомобил: Polo
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klimata » Чет 16 ное 2006 9:34


Ако си го взел взел за тия пари казвай от дека,че като гледам зорлии бол.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 16 ное 2006 12:13


Ще я видим тази работа... Днес съм се наканил да си взема Wahler от Даскалов кар (не че да правя реклама ама те са официалните на Wahler) утре ще го сменя, в събота ще пътувам към Стара Загора и ще споделя впечатленията


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Чет 16 ное 2006 16:22


Водата загрява смукателния колектор,в него се изпарява горивната смес...предполагам че температурата спомага за по добро гориво образуване,тоест оптимизира горивния процес.Ако колекторите са студени сместа кондензира по стените и се стича в цилиндрите,тогава се получават придръпвания.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Чет 16 ное 2006 16:28


mkpetkov написа:Ще я видим тази работа... Днес съм се наканил да си взема Wahler от Даскалов кар (не че да правя реклама ама те са официалните на Wahler) утре ще го сменя, в събота ще пътувам към Стара Загора и ще споделя впечатленията


Ще е полезна информацията ти - преди-след ;)


Потребителски аватар
access
Мнения: 84
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

а

Мнениеот access » Чет 16 ное 2006 17:03


При мен повече от 70 градуса на градско сутрин не ще да качи, при задръствания качва и 90 но стандартното е 70 за 7км - около 25-30 минути каране. Дали пък не е прецакан някой датчик за температурата?


Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: а

Мнениеот kotse_botse » Чет 16 ное 2006 17:11


access написа:При мен повече от 70 градуса на градско сутрин не ще да качи, при задръствания качва и 90 но стандартното е 70 за 7км - около 25-30 минути каране. Дали пък не е прецакан някой датчик за температурата?


Провери си термостата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта