Колеги, как ви е темп. на двиг. при по студено време?
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Е добре де, аз смених термостат, смених Г-образната тръба, която го затваря и пак същото - на място вдига 90 градуса, включва си перката и всичко е ОК, но тръгна ли и се почва 70, 80, пак 70.... Направо вече съм бесен!!! А преди това беше с вода поради причини, които сега не ми се описват, времето пак беше такова като сега, а си ги лепеше 90, падне за малко на около 85 и пак след малко си ги лепеше 90?! Ха сега кажете какво да го правя?!
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
FELIPE написа:Питал съм веднъж и пак да питам-не мога да разбра каква е логиката при 70-80 градуса примерно да гори едно,а при 90 да гори по-малко.
Защо да е повишен разхода при първия случай при равни обороти и еднакви пътни условия(наклон на пътя,посока на вятъра и др.)?
Щото ЕКУ то има датчик за температурата на двигателя и тя е една от променливите при смятане колко гориво, ъгъл запалване и т.н
При карбураторните двигатели няма повишение.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
И аз сменях моя миналата зима ( измръзнах като куче
), работи като хората 3-4 месеца и .... пак старата песен.Сега работи когато си поиска.Последното ми пътуване извънградско ( беше студено ) беше отпецнал и държеше налко преди 90 градуса.
Дал съм 16 лв. за него.Истината май е само от Юнитрейд .... вярно, че е по скъп, но като сменяваш всяка година термостати по 16 лв. ще си дойде пак на тия пари ( без да се слага труда ).

Дал съм 16 лв. за него.Истината май е само от Юнитрейд .... вярно, че е по скъп, но като сменяваш всяка година термостати по 16 лв. ще си дойде пак на тия пари ( без да се слага труда ).
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
"Питал съм веднъж и пак да питам-не мога да разбра каква е логиката при 70-80 градуса примерно да гори едно,а при 90 да гори по-малко.
Защо да е повишен разхода при първия случай при равни обороти и еднакви пътни условия(наклон на пътя,посока на вятъра и др.)?"
ами примерно ако направиш 100км днес градско наведнъж, а после още 100км, ама на 10 пъти по 10км, разхода втория път ще е по-голям нали?и защо?ами много просто понеже при втория опит има много повече км на студен двигател....респективно на 70-80 градуса, моторът не е в нормална темп. и гори повече....
Защо да е повишен разхода при първия случай при равни обороти и еднакви пътни условия(наклон на пътя,посока на вятъра и др.)?"
ами примерно ако направиш 100км днес градско наведнъж, а после още 100км, ама на 10 пъти по 10км, разхода втория път ще е по-голям нали?и защо?ами много просто понеже при втория опит има много повече км на студен двигател....респективно на 70-80 градуса, моторът не е в нормална темп. и гори повече....

а
При мен повече от 70 градуса на градско сутрин не ще да качи, при задръствания качва и 90 но стандартното е 70 за 7км - около 25-30 минути каране. Дали пък не е прецакан някой датчик за температурата?
- kotse_botse
- Спортист - антипияница
- Мнения: 2123
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: а
access написа:При мен повече от 70 градуса на градско сутрин не ще да качи, при задръствания качва и 90 но стандартното е 70 за 7км - около 25-30 минути каране. Дали пък не е прецакан някой датчик за температурата?
Провери си термостата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта