2 мм дупка в термостата!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
greddy90
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 20 мар 2011 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 2 мм дупка в термостата!

Мнениеот greddy90 » Чет 09 фев 2012 23:03


Е не неска за 8км не оспя да стигне работна температура и тва грацко. Даже парното не успя да духне горещо? Какво се случва с тая кола!




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6398
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: 2 мм дупка в термостата!

Мнениеот ktamen » Чет 09 фев 2012 23:36


Досега си мислех (и все още си мисля така mhihi ), че термостата е сложен за да спира антифриза към радиатора преди двигателя да е напълно загрял. Аз проблеми с обезвъздушаването не помня да съм имал. На някои коли може да правят дупки, ако обезвъздушаването е трудно без тях, но тези сачмички, конусчета и прочее са всъщност клапани, които трябва да затворят тази дупчица след като системата е обезвъздушена.
Все едно да си поръчате суперкачествена дограма и понеже от нея вече не веят ветрове да пробиете една дупка в стената за да се проветрява :screwy


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: 2 мм дупка в термостата!

Мнениеот djshomi » Пет 10 фев 2012 1:08


Това с дограмата ако искаш ще ти снимам как на места са срязани уплатненията поради факта че е хубаво да има вентилация и да не се получава конденз а дограмата е хубва .Направена е от голяма строителна фирма дет не е измислена като тези дет завършва името им на пласт.Говорим за 1,5 2 мм дупчица да не мислиш че от там минава толкова много антифриз.То по същата логика не пускайте парното докато не стигне 90гр че няма да загрее.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: 2 мм дупка в термостата!

Мнениеот bobocamaro » Пет 10 фев 2012 1:18


Господа, отклонихме се леко от контекста. Цялата идея, на шибаната дупка, е прясно налятата течност да достъпи двете страни на термостата.
В противен случай страната с термо-ампулата може да остане на сухо.
И той да се отвори, далече след като е кипнал чайника. :drinking:


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6398
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: 2 мм дупка в термостата!

Мнениеот ktamen » Пет 10 фев 2012 9:47


djshomi написа:Това с дограмата ако искаш ще ти снимам как на места са срязани уплатненията поради факта че е хубаво да има вентилация и да не се получава конденз а дограмата е хубва .Направена е от голяма строителна фирма дет не е измислена като тези дет завършва името им на пласт.Говорим за 1,5 2 мм дупчица да не мислиш че от там минава толкова много антифриз.То по същата логика не пускайте парното докато не стигне 90гр че няма да загрее.

Ако системата се обезвъздушава лесно и без тази дупка (както е на моя голф, а и не само на моя) дупката е напълно излишна. Ако има дупка тя трябва да си има клапан, който да я затваря след обезвъздушаването. Има причина да си пускам парното (щото искам да ми е топло), а няма причина да топля радиатора. И без тази дупка при движение в задръстванията колата не загрява до 90гр, но каква причина има да го охлаждам още повече с дупка в термостата.
Ако помещението си има отделна вентилация (най-добре с топлообменник за влизащия и излизащия въздух) дограмата е най-добре да си е херметична.
Единствената разумна причина да има дупка е, ако си държиш колата с вода в топъл гараж и ако излезеш навън радиатора може да замръзне преди да се отвори термостата, но кой кара с вода (не че няма и такива) дори да си има топъл гараж.
За коли, които не могат да се обезвъздушат по друг начин съм съгласен да има дупка, но за останалите - не.


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 2 мм дупка в термостата!

Мнениеот deversant » Пет 10 фев 2012 11:38


Майсторът да не е от bmw сектата?Там ги практикуват тези дупки по 2мм в термостата.Нормално е да не загрява бързо така,те и за това ги правят на bmw-тата.За да ги ръчкат повече без да загряват,та съм чувал за 2-ра... че и за 3-та... mhihi Термостат не остава-цели 3 дупки :Mr Green Fun



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта