Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Правилно ли зацепихте вала и делкото? Ако не си сигурен, иди при някой читав елконаджия.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Да всичко е зацепено точно.Колата прави проблем само на бензин,но не на гас.Незнам дали ти направи впечатление.Просто за момент се задавя явно.Тази схемичка с тръбата ще я правя март,че сега нямам време излишно ,а е и студено.
- stefan4o
- Мнения: 19350
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Явно в момента, в който дадеш всичката газ количеството смес й идва в повечко (предполагам че нещата са свързани с принудителното отваряне на втората клапа, което си монтирал). Пробва ли като го изключиш дали пак ти придърпва така на бензин? Почти съм сигурен, че няма да е така 
Човекът, който ми даде тая идея (освен Илиян) е Ицо (известен като rusiq)в някои форуми. Имаше черна Хонда Сивик, предполагам го знаеш. Та той преди около 3 години ми каза, че на стария си Голф го е направил така - само че не като теб с вакуум, ами с пружинка, механично като при ладовите, и колата се давела на бензин, иначе твърдеше, че на газ наемала много по-добре (както е и при теб). Оттам се опасявам, че може сместа да идва малко по-богата или в повече просто моментно, понеже ти с настъпването на педала отваряш директно и втората камера, а когато това се случи на ниски обороти и вероятно става мазалото с бензина. Иначе пък казваш, че с оригиналния вал тоя проблем го е нямало, ама ти нали първо сложи тротъл-вакуума, и тогава смени вала?

Човекът, който ми даде тая идея (освен Илиян) е Ицо (известен като rusiq)в някои форуми. Имаше черна Хонда Сивик, предполагам го знаеш. Та той преди около 3 години ми каза, че на стария си Голф го е направил така - само че не като теб с вакуум, ами с пружинка, механично като при ладовите, и колата се давела на бензин, иначе твърдеше, че на газ наемала много по-добре (както е и при теб). Оттам се опасявам, че може сместа да идва малко по-богата или в повече просто моментно, понеже ти с настъпването на педала отваряш директно и втората камера, а когато това се случи на ниски обороти и вероятно става мазалото с бензина. Иначе пък казваш, че с оригиналния вал тоя проблем го е нямало, ама ти нали първо сложи тротъл-вакуума, и тогава смени вала?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Да така е.Първо камерата после вала.На газ го няма,защото не се дави.Както и да е .С принудително влизане на въздуха няма проблем.При момента с пружината е по-деликатен...трябва да намериш точна пружина и отделно освен с пружината по друг начин не я коригираш,докато с вакуума е на степени.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Тези карбуратори не са от най-удачноте за тунинг, ако мойеш да се отървеш от него действай. Намери си един Keihin ksI и забрави за глупостите, или Weber.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
За жигуловите карбуратори незнам, но при москвичовите които са с механична втора клапа го има точно същия синдром, като смачкаш газта, първо се зачудва какво да прави (направо си заглъхва) и след това наема. Естествено на газ няма проблеми, като това е масово явление.
Не казвам, че е същото, но поне лесно може да се провериш, поне доколкото си спомням как го беше направил, нямаше много изменения по системата.
Не казвам, че е същото, но поне лесно може да се провериш, поне доколкото си спомням как го беше направил, нямаше много изменения по системата.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Щом ще се правят такива сравнения,то при повечето коли го има.На моята МИ го има същото,просто не смачквам педала до края а до средата да речем,когато тръгвам от ниски обороти.Карал съм и 2Е,там пак беше така само че една идея по-леко глъхнене особено ако не е загрял двигатела.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Малко в страни, но ако сте забелязвали по състезания и други прояви от спортен характер, никои не тръгва от ниски обориот на двигателя.
А що се отнася до готивните системи особенно новите с много мозък и датчици, сички се замислят и то доста. В момента в който смачкаш газта първо смесите се обедняват и след това се прави каквото трябва. Всички системи за управление на горивото са направени с цел да се намали тазхода и да се постигнат съответните екологични изисквания. Един добре настроен карбуратот е много по-добър в много отношения спрямо инжекционите но е сложен за регулиране. Затова ползват по един карвуратор на цилиндър или по два цилиндъра на крбуратор, за оеднаквяване на работата на цилиндрите и за оптимална мошност на двигателя. Но това е дълга тема, по-добре да не я захващаме.
А що се отнася до готивните системи особенно новите с много мозък и датчици, сички се замислят и то доста. В момента в който смачкаш газта първо смесите се обедняват и след това се прави каквото трябва. Всички системи за управление на горивото са направени с цел да се намали тазхода и да се постигнат съответните екологични изисквания. Един добре настроен карбуратот е много по-добър в много отношения спрямо инжекционите но е сложен за регулиране. Затова ползват по един карвуратор на цилиндър или по два цилиндъра на крбуратор, за оеднаквяване на работата на цилиндрите и за оптимална мошност на двигателя. Но това е дълга тема, по-добре да не я захващаме.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Така е спор няма 
Както ти казах скоро предстой махане на мотора от коша,за по-лесна смяна на гарнитура на колектора и колектор като цяло.Тогава мисля и да ги полирам и докъдето мога в главата.Като се сложи генерацията и може би проблема ще изчезне.
Даже сега като се сетя като дам всичката газ и отзад гърнето свисти все едно съм с турбо
Газовите им е голям зор като цяло да излизат.
Както ти казах скоро предстой махане на мотора от коша,за по-лесна смяна на гарнитура на колектора и колектор като цяло.Тогава мисля и да ги полирам и докъдето мога в главата.Като се сложи генерацията и може би проблема ще изчезне.
Даже сега като се сетя като дам всичката газ и отзад гърнето свисти все едно съм с турбо
- stefan4o
- Мнения: 19350
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
1.6 и 1.8 90 коня (RP, GX,GU) не са ли с еднакво Фи на изпускателната система?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
stefan4o написа:1.6 и 1.8 90 коня (RP, GX,GU) не са ли с еднакво Фи на изпускателната система?
Aз ще ползвам от AFT цяла генерация.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2169
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
stefan4o написа:1.6 и 1.8 90 коня (RP, GX,GU) не са ли с еднакво Фи на изпускателната система?
1.6 е с 40мм,а 1.8 с 45мм генерация

- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
На мен ми идва на ум мембранката на ускорителната помпа, но щом викаш, че вече нямаш проблем сигурно не е тя.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
hayabusa_gsxr написа:На мен ми идва на ум мембранката на ускорителната помпа, но щом викаш, че вече нямаш проблем сигурно не е тя.
Миналото лято я смених с нова.Другата седмица ако е топло,ще покажа със снимки какво що
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 88 госта