


Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Как мога да го проверя и изобщо дали имам такъв ?
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
просто разединяваш(разхлабваш) тръбите преди него!и тест драйв!
или откачаш тръбите от колектора!и проба!ама на място!
или откачаш тръбите от колектора!и проба!ама на място!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Хайде сега някой да ми обясни какво общо има задръстения (евентуално) катализатор с грешката за Хол-датчика в делкото, че не схващам...

- izzo_
- Мнения: 74
- Регистриран на: Чет 04 мар 2010 15:27
- Автомобил: VW Jetta 5 FSI
- Двигател: BVY 2006 150hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Колега, провери си ламбда сондата. Това с играенето на оборотите само на загрял двигател ли го прави?
През VAG-COM-a си пусни една времедиаграма за ламбдата да видиш как ти работи..
През VAG-COM-a си пусни една времедиаграма за ламбдата да видиш как ти работи..
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Прави го и на топъл и на студен двигател.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Здравейте колеги.
Днес направих поредния тест - този път на датчика на коляновия вал. В книгата за голф4 е описано да се замери съпротивлението между клема 2 и 3 на буксата отиваща към датчика.Границата му е 450-1000 ома. При мен е 10 000 ома.Проверих за късо съединение между трите клеми и между 1 и 2 съпротивлението е 0 и уредчето пищи т.е. има късо съединение между 1 и 2 клема на буксата отиваща към датчика. В книгата пише , че при такива обстоятелства се сменя преобразователя ( датчика ) .
Какво се прави при такава ситуация ? Не трябва ли да се смени окабеляването към датчика ?
Благодаря!
Днес направих поредния тест - този път на датчика на коляновия вал. В книгата за голф4 е описано да се замери съпротивлението между клема 2 и 3 на буксата отиваща към датчика.Границата му е 450-1000 ома. При мен е 10 000 ома.Проверих за късо съединение между трите клеми и между 1 и 2 съпротивлението е 0 и уредчето пищи т.е. има късо съединение между 1 и 2 клема на буксата отиваща към датчика. В книгата пише , че при такива обстоятелства се сменя преобразователя ( датчика ) .
Какво се прави при такава ситуация ? Не трябва ли да се смени окабеляването към датчика ?
Благодаря!

- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Малко редакция.
450-1000 ома трябва да е на клемите 1 и 2 на буксата на самия датчик. То 900ома приблизително 1000 т.е. е в нормата.На клемите м-у 1 и 2 , 1 и 3 както и 2 и 3 всичко си е нормално т.е. няма проблем в датчика.
На клемите на буксата които идват от компютъра също замерих и се м-у 1 и 2 съпротивлението е 0 и дават на късо. Така ли трябва да е ?? м-у 1 и 3 има 10 000 ома съпротивление.
Какво да правя? Дали да проверявам веригата от компютъра към датчика ?
450-1000 ома трябва да е на клемите 1 и 2 на буксата на самия датчик. То 900ома приблизително 1000 т.е. е в нормата.На клемите м-у 1 и 2 , 1 и 3 както и 2 и 3 всичко си е нормално т.е. няма проблем в датчика.
На клемите на буксата които идват от компютъра също замерих и се м-у 1 и 2 съпротивлението е 0 и дават на късо. Така ли трябва да е ?? м-у 1 и 3 има 10 000 ома съпротивление.
Какво да правя? Дали да проверявам веригата от компютъра към датчика ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
plamski3 написа:Днес направих поредния тест - този път на датчика на коляновия вал.
Да не се изказвам прекалено неподготвен, ама... ако не работи този датчик - нямаш шансове да запалиш

Всъщност - rudoni вече го е написал

Не е в него белята, значи.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Колеги днес отново тествах. Този път бяха буксите на датчиците на разпр и кол валове към ЕБУ-то.
На буксата на разпределителния вал и ЕБУ съответно на пинчета 1- 62 няма прекъсване, 2 - 76 пак няма , 3 - 70 - има прекъсване, дали е тук проблема ???? Проверих дали някой от 1 2 и 3 на буксата и на датчика нямат връзка с масата, но няма и така трябва да е. На буксата на коляновия вал .. 1 и 70 няма прекъсване, 2 и 63 пак няма , 3 и 56 , пак няма прекъсване. Пробвах дали имат връзка към масата на колата но пак нямаха (така трябва да е).
Притеснява ме 3 - 70 - има прекъсване, дали е тук проблема ????
Ако някой знае нещо нека да сподели
Благодаря!
На буксата на разпределителния вал и ЕБУ съответно на пинчета 1- 62 няма прекъсване, 2 - 76 пак няма , 3 - 70 - има прекъсване, дали е тук проблема ???? Проверих дали някой от 1 2 и 3 на буксата и на датчика нямат връзка с масата, но няма и така трябва да е. На буксата на коляновия вал .. 1 и 70 няма прекъсване, 2 и 63 пак няма , 3 и 56 , пак няма прекъсване. Пробвах дали имат връзка към масата на колата но пак нямаха (така трябва да е).
Притеснява ме 3 - 70 - има прекъсване, дали е тук проблема ????
Ако някой знае нещо нека да сподели

Благодаря!
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Колеги, въпрос!
В книгата за фв голф 4 пише че за буксата на датчика на разпределителния вал на 1 е + 2 маса 3 сигнал а с диода го свързвах към 2 и към маса на колата (в-у) корпуса на динамото.
Дайте малко инфо дали така трябва да се свърже?
В книгата за фв голф 4 пише че за буксата на датчика на разпределителния вал на 1 е + 2 маса 3 сигнал а с диода го свързвах към 2 и към маса на колата (в-у) корпуса на динамото.
Дайте малко инфо дали така трябва да се свърже?
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Колеги, днес пак пробвах със светодиод и пак си свети постоянно ?!
Я кажете са тези прозорци (за датчика на разпределителния вал)
Я кажете са тези прозорци (за датчика на разпределителния вал)
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Днес пак ходих на диагностика - поредната! Отново проблемът беше същия. Камшафт 00515 - датчик разпределителен вал. Проблемите които напоследък се появиха при колата е че пали при задържане на ключа в крайно положение за повече от обичайното време. Когато се движа със скорост 5-10-20км/ч и съм я пуснал на свободна да си върви, мотора спира да работи и ми светва лампата за акумулатора (загася се сама). Ниските обороти отново на моменти полудяват и играят от 500 до 1200. Когато подам газ, колата сякаш прекъсва (така се чува) - а стрелката на оборотомера първо тръгва малко надолу и после започват да се вдигат оборотите. На свободна не стига до прекъсвач да се чува тън тън тън на границата на червеното а прекъсвача идва на 5500 6000 и постоянно играе - не застава стабилно на едно място. Като я изцедя до край на 1-ва 40-45 и забива мусората на 2-ра 80-85 и пак така. Проблемите са както при загрял така и при не загрял двигател, както на газ, така и на бензин. И разхода мисля че ми е малко висок - около 10 газ смесено (80-85км извън градско и 10-15 км градско) сменям скоростите на 2000 2400 оборота, а извън града карам с 80-90 на 5-та.
Моля помогнете кой с каквото може че адски много ме дразни поведението й.
Препоръчайте ми сервиз в Бургас.И какъв да е за ел. частта или за самия двигател(към какво да е насочен сервиза)?
Благодаря!
Моля помогнете кой с каквото може че адски много ме дразни поведението й.
Препоръчайте ми сервиз в Бургас.И какъв да е за ел. частта или за самия двигател(към какво да е насочен сервиза)?
Благодаря!
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Аз имам подобни проблеми, със същия мотор съм AFT. Смених бенз. помпа, свещи. Прегледах кабелите - ОК са. Само да спомена, че колата на газ си върви почти идеално, но на бенз. при студена кола, примерно тръгване рано сутрин за работа, колата върви едвам едвам. На диагностика няма никакви грешки освен за това, че е разкачена ламбда сондата, но тя не работи от доста време. Мисля да чистя бенз. инжектори с УЛТРАЗВУК. Но колегата от тази тема viewtopic.php?f=5&t=307608&start=15 се е оправил с нов бенз. филтър, така че май ще опитам 1во това.
Ако някой може да даде други идея нека заповяда. Аз опитах какво ли не.
Доскоро.
Ако някой може да даде други идея нека заповяда. Аз опитах какво ли не.
Доскоро.
- Slimline
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 30 окт 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елхово
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Мобе би греша или не разбирам достатъчно проблема за да имам разумно обяснения, но имам едно на ум. Не мисля, че ще е от него, а просто искам да чуя дали стъпковия мотор прави такъв проблем. На свободна в дживение оборотите стигат до 3500/4000. Спрял на свободна оборотите падат до 1000. Когато пак тръгна и бутна свободна, оборотите веднага се дигат на 3500/4000. От какво може да е този проблем, дали проблема е същия и при теб, защото не знам дали ако е от мотора, дали и на предавките прави така, а не само на свободна. И пак казвам! Не знам какъв е проблема. След като прочетох високи обороти се сетих за форд пума, която имам и при която проблем е описа по горе с стъпковият мотор.
- Steels
- Мнения: 421
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
plamski3 написа:Днес пак ходих на диагностика - поредната! Отново проблемът беше същия. Камшафт 00515 - датчик разпределителен вал. Проблемите които напоследък се появиха при колата е че пали при задържане на ключа в крайно положение за повече от обичайното време. Когато се движа със скорост 5-10-20км/ч и съм я пуснал на свободна да си върви, мотора спира да работи и ми светва лампата за акумулатора (загася се сама). Ниските обороти отново на моменти полудяват и играят от 500 до 1200. Когато подам газ, колата сякаш прекъсва (така се чува) - а стрелката на оборотомера първо тръгва малко надолу и после започват да се вдигат оборотите. На свободна не стига до прекъсвач да се чува тън тън тън на границата на червеното а прекъсвача идва на 5500 6000 и постоянно играе - не застава стабилно на едно място. Като я изцедя до край на 1-ва 40-45 и забива мусората на 2-ра 80-85 и пак така. Проблемите са както при загрял така и при не загрял двигател, както на газ, така и на бензин. И разхода мисля че ми е малко висок - около 10 газ смесено (80-85км извън градско и 10-15 км градско) сменям скоростите на 2000 2400 оборота, а извън града карам с 80-90 на 5-та.
Моля помогнете кой с каквото може че адски много ме дразни поведението й.
Препоръчайте ми сервиз в Бургас.И какъв да е за ел. частта или за самия двигател(към какво да е насочен сервиза)?
Благодаря!
Ми смени го тоя датчик какво чакаш тя колата си е казала какво и има. Аз имах същите симптоми разделих се с едни 170 лв и колата заспа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 36 госта