Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-стартер (решен)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6398
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот ktamen » Нед 19 фев 2012 9:56


berbatov86 написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=25895&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84+2+%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8
Ето тука е снимана тази скоба ако се чудите за какво точно иде реч

Тук има снимка на най-обикновена скоба за обща употреба - какво и е специалното? С такава скоба успеха не е много сигурен, ако аз трябва да вадя тази втулка захващането на втулката ще е подобно на цанга. Все пак не знам колко яко е набита втулката, може и с по-льолява скоба да може да се извади.




zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот zdravko_jett » Нед 19 фев 2012 10:04


по нагоре нали видя снимката която съм качил,със такава втулка ли си на пръта или не,или имаш пружина и една тънка шайба ако е от втория тип пъужината и шайбата правиш следното взимаш гайката за пръта и е навиваш на пръта без да слагаш волана след това взимаш вдин водопроводен ключ истискаш с него леко шайбата и почваш да е въртиш на ляво и на дясно и тя ще излезне а набиването и после става с тръбичка обаче лошото е после че като тръгне да енабиваш може да прибереш малко пръта понеже той е на 2 части една в друга аз свалих целия прът и го парнахтам където е връзката.ако си с втулка ти трябва скоба аз имам такава скоба но пак не мога д ае смъкна с нея за това процедирам така развивам болта одоло при педалите на каренцето и измъквам целия прът след което го стискам леко на менгемето под шлиците и със чука удрям по пъъта като на пръта слагам подложка някаква, за да не разваля резбата


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот berbatov86 » Нед 19 фев 2012 10:53


zdravko_jett написа:по нагоре нали видя снимката която съм качил,със такава втулка ли си на пръта или не,или имаш пружина и една тънка шайба ако е от втория тип пъужината и шайбата правиш следното взимаш гайката за пръта и е навиваш на пръта без да слагаш волана след това взимаш вдин водопроводен ключ истискаш с него леко шайбата и почваш да е въртиш на ляво и на дясно и тя ще излезне а набиването и после става с тръбичка обаче лошото е после че като тръгне да енабиваш може да прибереш малко пръта понеже той е на 2 части една в друга аз свалих целия прът и го парнахтам където е връзката.ако си с втулка ти трябва скоба аз имам такава скоба но пак не мога д ае смъкна с нея за това процедирам така развивам болта одоло при педалите на каренцето и измъквам целия прът след което го стискам леко на менгемето под шлиците и със чука удрям по пъъта като на пръта слагам подложка някаква, за да не разваля резбата

Видях я-не е от тоя тип-с пружина е и там където ти си сложил гайката при мене е удължено с шлици.Мерси за подробното обяснение.Ще се мъча със свалянето на пръта-решено е :D


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот x15 » Нед 19 фев 2012 20:56


Колеги, въпреки че не ми се вярваше май и аз на клеморед отивам.... и моят прът е подобен на горният,
това ли е правилната скоба за целта:

Изображение


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот berbatov86 » Пон 20 фев 2012 18:05


Точно тя е колега :)


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот polski-grizach » Пон 20 фев 2012 18:49


Абе майсторчета!Вървете да ви го смени човек който го е правил и си е патил от това колко грешки се получават от нищо и никакво клеморедче.Има доста особенности именно за смяната му.А това все пак е управление на автомобила.Ще се качиш ли спокойно зад волана след толкова мъки и да си спокоен,че всичко е наред.Ами ако си объркал нещо и се заключи волана?Или се разделят двата кормилни вала по време на движение?И от там въпросът е КОЛКО МИ СТРУВАШЕ???


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20

Мнениеот berbatov86 » Пон 20 фев 2012 19:16


Така колеги-реших да я вкарам в сервиз колата.Реших да я запаля като дам на късо(с кабелче на което единия край е на "+" клемата,а другия на стартера)и не запали.Само се чуваше цъкане.И май се е оказва че сега проблема ми е в стартера.Някакви идеи дали е това или нещо друго? :(


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-алтернатор

Мнениеот x15 » Пон 20 фев 2012 19:44


С колко дебел кабел го пробва това? Трябва да ползваш кабел с дебелината на оригиналният!


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-алтернатор

Мнениеот berbatov86 » Пон 20 фев 2012 19:49


x15 написа:С колко дебел кабел го пробва това? Трябва да ползваш кабел с дебелината на оригиналният!

ми горе-долу толкова беше-незнам с точност


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-алтернатор

Мнениеот x15 » Пон 20 фев 2012 19:51


:) ми пробвай с по дебел, ако не завърти стартера - или си за стартер или акомулатора ти се е изтощил.... Виж и минуса на стартера дали е ОК?

!!! Нали знаеш че ключа трябва да е на контакт, КОЛАТА НА НЕУТРАЛНА, а ръчната опъната, докато го пробваш този номер!!!


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-алтернатор

Мнениеот berbatov86 » Пон 20 фев 2012 20:00


И ние така помислихме да не е паднал акумулатора-но не е.Пробвахме от кола да дадеме ток и с кабела пак не стана-казаха ми че в стартера е проблема явно :(Дайте някакви идеи кво да правя


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-алтернатор

Мнениеот x15 » Пон 20 фев 2012 20:10


Сваляш го, проверяваш му четките, ако са ок го носиш на майстор!
Ама провери акомулатора с волтметър преди това трябва да е над 12в !
а за кабела с който подаваш директно ток на стартера смите жички вътре трябва да са дебели! С обикновен кабел от електроуред НЕстава!


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-алтернатор

Мнениеот berbatov86 » Пон 20 фев 2012 20:14


x15 написа:Сваляш го, проверяваш му четките, ако са ок го носиш на майстор!
Ама провери акомулатора с волтметър преди това трябва да е над 12в !
а за кабела с който подаваш директно ток на стартера смите жички вътре трябва да са дебели! С обикновен кабел от електроуред НЕстава!

Акумулатора е ок,жиците вътре са дебели на кабела (не е от електроуред).
Ше се сваля утре стартера и ще се носи на майстор да видиме какво ще излезе.Мерси много за съветите колега ;)


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6398
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-алтернатор

Мнениеот ktamen » Пон 20 фев 2012 22:09


Върху стартера има едно цилиндърче, от което стърчат два дебели болта - това е шалтера на стартера. Горния болт е свързан с много дебел кабел към плюса на акумулатора. Почисти с шкурка до лъскав метал и двата болта. После измъкни от буксичката тънкото кабелче и с късо дебело парче меден тел свържи буксичката с горния болт - шалтера трябва да изхвърли бендикса и стартера трябва да завърти, ако изхвърли бендикса, но не завърти трябва да свържеш с дебелия меден тел и двата болта, без да прекъсваш тока към малката буксичка (тела трябва да го огънеш като буквата Г предварително)- и пиши какво се случва. Не е нужно да си на контакт докато бърникаш там, стартера пак трябва да върти, но колата няма да запали, ако не си на контакт.
Тоя алтернатор в заглавието откъде го измисли?
1 Прегледа ли си клемите дали са стегнати и почистени?
2 Прегледа ли минусовия кабел дали е добре свързан към купето и скоростната кутия?
3 Прегледа ли плюсовия кабел дали е добре свързан към горния болт?
Аз се съмнявам, че проблема е в стартера, най-добре запали с бутане и закарай цялата кола на майстор.


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-алтернатор

Мнениеот berbatov86 » Пон 20 фев 2012 22:34


ktamen написа:Върху стартера има едно цилиндърче, от което стърчат два дебели болта - това е шалтера на стартера. Горния болт е свързан с много дебел кабел към плюса на акумулатора. Почисти с шкурка до лъскав метал и двата болта. После измъкни от буксичката тънкото кабелче и с късо дебело парче меден тел свържи буксичката с горния болт - шалтера трябва да изхвърли бендикса и стартера трябва да завърти, ако изхвърли бендикса, но не завърти трябва да свържеш с дебелия меден тел и двата болта, без да прекъсваш тока към малката буксичка (тела трябва да го огънеш като буквата Г предварително)- и пиши какво се случва. Не е нужно да си на контакт докато бърникаш там, стартера пак трябва да върти, но колата няма да запали, ако не си на контакт.
Тоя алтернатор в заглавието откъде го измисли?
1 Прегледа ли си клемите дали са стегнати и почистени?
2 Прегледа ли минусовия кабел дали е добре свързан към купето и скоростната кутия?
3 Прегледа ли плюсовия кабел дали е добре свързан към горния болт?
Аз се съмнявам, че проблема е в стартера, най-добре запали с бутане и закарай цялата кола на майстор.

това е най-добрия вариант.За заглавието се обърках,щото наскоро сменях алтернатора и така ми е дошло по инерция да го напиша :D По принцип съм чел тука че дизелите не е хубаво да палят с бутане,но ще се прежаля за 1 път :).Мерси за съветите.Утре ще я вкарам в сервиз и ще видим от къде идва проблема



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта